Ik zit 1e ring. Kijk een beetje vanuit schuin rechts op het podium.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:30 schreef DustinHenderson het volgende:
[..]
Ik zit 1e ring. Kijk een beetje vanuit schuin rechts op het podium.
Jij?
golden circlequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:30 schreef DustinHenderson het volgende:
[..]
Ik zit 1e ring. Kijk een beetje vanuit schuin rechts op het podium.
Jij?
Waarmee het album voor mij een matige voldoende is. Mag een eventuele volgende plaat alsjeblieft weer een écht Acda en de Munnik-album zijn?quote:Met het plan voor een reünie kwam ook de gedachte dat er dan misschien wel nieuwe liedjes zouden moeten komen. Thomas en ik waren daar niet meteen enthousiast over. (...) Maar Machiel Hofman, een van de grootste drijvende krachten achter dit avontuur, wist ons er toch van te overtuigen het op zijn minst te proberen. (...) Nu hadden we ineens geplande schrijfdagen omdat er in het schema richting oktober 2023 weinig ruimte bleek om eens rustig een stapel liedjes te laten groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:56 schreef Paul het volgende:
Het was een heel leuk concert!!!!!! Stond zo goed als vooraan
Ohja BELANGRIJK volgend jaar komt er een AEDM-concert in de Ahoy, je kan via de volgende link al kaarten bestellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
Ah spijtig, wat had je gehoopt of verwacht vooraf?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vond het concert oprecht tegenvallen, had er simpelweg meer van verwacht.
Weet niet.. vond het vooral te vaak gezapig qua nummers en heel veel liedjes die ik dus niet kende. Ik volg sowieso vrijwel nooit meer nieuwe albums van gevestigde (nederlandse) namen, dus dat ligt dan zeker aan mij. Verder vond ik de gastoptredens niet allemaal even nodig of geslaagd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
Ah spijtig, wat had je gehoopt of verwacht vooraf?
Ik hoor het al jij bent geen die-hard AEDM-erquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet niet.. vond het vooral te vaak gezapig qua nummers en heel veel liedjes die ik dus niet kende. Ik volg sowieso vrijwel nooit meer nieuwe albums van gevestigde (nederlandse) namen, dus dat ligt dan zeker aan mij. Verder vond ik de gastoptredens niet allemaal even nodig of geslaagd.
Ik heb ook niet gezegd het nieuwste albumquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:06 schreef Paul het volgende:
https://www.setlist.fm/se(...)rlands-73a016c9.html
idd 2 liedjes van nieuwe album
Alleen wel jammer dat er zeven liedjes (Het woord is Aan, Ik Hou van Jou, Als je bij me Weggaat, Bij Haar Zijn, Drie keer Vallen, Hoogmoed en de Val, Tussendoor) ontbreken. Gelukkig ga ik vanavond nog eens naar de Ziggo Dome om die nummers nog eens te horenquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:35 schreef Lois het volgende:
De concert registratie is vanaf nu te zien op NPO start (en 30 december via reguliere televisie)
ik ben gisteren weer geweest. Maan was er niet, wel deed GuusMeeuwis zijn Kerstnummertjequote:Op vrijdag 15 december 2023 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat er zeven liedjes (Het woord is Aan, Ik Hou van Jou, Als je bij me Weggaat, Bij Haar Zijn, Drie keer Vallen, Hoogmoed en de Val, Tussendoor) ontbreken. Gelukkig ga ik vanavond nog eens naar de Ziggo Dome om die nummers nog eens te horen![]()
Het was te denken dat Guus nu kwam om Hoe Dan Ook te zingen. Maar verneukt hij nu nog altijd Als je bij me Weggaat en Het geeft Niet of blijft die martelgang ditmaal achterwege?quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:32 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben gisteren weer geweest. Maan was er niet, wel deed GuusMeeuwis zijn Kerstnummertje
hij deed het geeft niet en dat kerstnummertje verder niets dacht ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het was te denken dat Guus nu kwam om Hoe Dan Ook te zingen. Maar verneukt hij nu nog altijd Als je bij me Weggaat en Het geeft Niet of blijft die martelgang ditmaal achterwege?
Van mij mag hij wegblijven, in oktober vond ik hem al niks toevoegen. Maan en Typhoon waren een no brainer met Als ik je weer zie, dus als die er zijn kan ik dat alleen maar toejuichen, net als Van Dik Hout voor de Poema-hitsquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
hij deed het geeft niet en dat kerstnummertje verder niets dacht ik
Maar ik las dat hij vanavond eigen optreden heeft dus ik gok dat maan er weer is vanavond? (als die zelf kan/)
Ben ik het volstrekt niet mee eens; gisteren in het Vondelpark stond ik serieus vlakbij een stel waarvan één zei "ik ken wel een paar liedjes maar zou het zelf niet zo snel opzetten". En mensen die de songteksten meeblèren vol fouten of gaan meeklappen in de maat bij een liedje als Lopen tot de Zon Komt moet je eigenlijk ook niet willen. En dan was dit nog een gratis concert maar bij de concerten vorig jaar heb ik vergelijkbare situaties meegemaakt.quote:Een „uitgebreide theatertour” past volgens de artiesten niet meer in hun agenda’s. „Maar de grote optredens zijn een waardige vervanger.”
Nog iets wat de Amsterdamse gemeenteraad inclusief de burgemeester uit hun elitaire buurt verwijdert.quote:Op maandag 2 september 2024 11:54 schreef Leandra het volgende:
Verdomme, ik was gistermiddag in Amsterdam en heb dit gemist
Okquote:Op maandag 2 september 2024 22:44 schreef spapaars het volgende:
Nog iets wat de Amsterdamse gemeenteraad inclusief de burgemeester uit hun elitaire buurt verwijdert.
Eerder, van letters als I Amsterdam op het Museumplein naar een complete hoerenbuurt, ze schuiven het de buitenwijken in als grofvuil.
Dus zal het mij niet verbazen dat die gratis concerten later te bezoeken zijn in het Wester-Noorder of Oosterpark.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |