duurt meestal een paar dagen voor het verwerkt is, soms wel een week, en die 1500 Award Miles zullen wel de welkomstbonus zijn geweest die je kreeg toen je je aanmeldde bij FBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Alec690 het volgende:
Nu zie ik in mijn overzicht dat er 1500 award miles zijn bijgeschreven, maar mijn level miles saldo staat nog op 0.
Zijn dan andere eisen voor? Iemand?
Mhh, bedankt! Als je via KLM de link naar FB pakt en daar verder zoekt werkt het niet (in ieder geval niet vanaf hier).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef jaco het volgende:
[..]
http://www.flyingbluenews(...)les/promoawards.html
KLm heeft er volgens mij nooit bekend om gestaan dat ze snel waren met dit soort verbeteringenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:01 schreef Drive-r het volgende:
Trouwens vorige week voor het eerst een keer BC met KLM naar Azie. Normaal gesproken vlieg ik vanaf Heathrow, dus is het eigenlijk nooit KLM. Nu moest ik toevallig via A'dam, dus kwam het zo uit. Hoe dan ook: nooit meer. Ik hoop altijd gewoon lekker te slapen op die lange vluchten en was echt verbaasd dat KLM nog geen stoelen heeft waar je languit op kan, ik heb het nooit anders gezien op dit soort lange vluchten. Hele lieve stewardessen en verder alles prima, maar het enige was mij boeit is een plat bed...
Dit topic is bedoeld voor Frequent Flyer (card) loyality programma's. Je vragen zijn denk ik meer geschikt voor het topic met algemene vragen rondom vliegen:quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Platina het volgende:
Vraagje: Hoeveel moet ik bijdokken voor 1 kilo extra bagage?
Ze zijn er mee bezig...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:49 schreef Drive-r het volgende:
Nee, maar dat soort stoelen zijn er al heel lang. KLM heeft gewoon blijkbaar bewust gekozen voor een andere opstelling, jammer genoeg.
Dan vlieg je blijkbaar nog niet zo heel lang intercontinentaal. Want het aantal toestellen dat in BC echte flatbeds heeft, zijn nog steeds ver in de minderheid.Maar het ergste wat je op een intercontinentale vlucht in BC kan overkomen is met een A330 of A340 te moeten vliegen met een 2-2-2 opstelling. Die stoelen zijn werkelijk zo krap dat je bijna schouder aan schouder met je buurman zit. Dan is KLM met hun BC opstellingen in een 777 of 747 nog echt niet zo heel slecht hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:01 schreef Drive-r het volgende:
Trouwens vorige week voor het eerst een keer BC met KLM naar Azie. Normaal gesproken vlieg ik vanaf Heathrow, dus is het eigenlijk nooit KLM. Nu moest ik toevallig via A'dam, dus kwam het zo uit. Hoe dan ook: nooit meer. Ik hoop altijd gewoon lekker te slapen op die lange vluchten en was echt verbaasd dat KLM nog geen stoelen heeft waar je languit op kan, ik heb het nooit anders gezien op dit soort lange vluchten. Hele lieve stewardessen en verder alles prima, maar het enige was mij boeit is een plat bed...
Voor die ene kilo zullen ze je echt niets extra laten betalen. Het is geen Easyjet of Ryanair hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Platina het volgende:
Vraagje: Hoeveel moet ik bijdokken voor 1 kilo extra bagage?
Ik vlieg met Malaysia Airlines van Oceanie naar Europa. Iemand die dat weet? Of het tarief van andere maatschappijen?
Klopt. Het hangt ook af van de bestemming, volgens mij heb je richting Azie veel flat beds. Naar Hong Kong bijvoorbeeld is het bijna allemaal flat, maar ik heb weer geen enkele ervaring met Zuid-Amerika ofzo. En de VS is meestal ook minder, gezien de kortere afstand.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan vlieg je blijkbaar nog niet zo heel lang intercontinentaal. Want het aantal toestellen dat in BC echte flatbeds heeft, zijn nog steeds ver in de minderheid.Maar het ergste wat je op een intercontinentale vlucht in BC kan overkomen is met een A330 of A340 te moeten vliegen met een 2-2-2 opstelling. Die stoelen zijn werkelijk zo krap dat je bijna schouder aan schouder met je buurman zit. Dan is KLM met hun BC opstellingen in een 777 of 747 nog echt niet zo heel slecht hoor.
Behalve als je met KLM vliegt. Die zet nog steeds vliegtuigen uit 1928 in op HK. Vloog altijd met business class, verschrikkelijke stoelen die net genoeg schuin staan zodat je eraf glijdt. Paar keer gedaan, toen heb ik er maar voor gekozen om via Parijs met Air France te vliegen, stukken beter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klopt. Het hangt ook af van de bestemming, volgens mij heb je richting Azie veel flat beds. Naar Hong Kong bijvoorbeeld is het bijna allemaal flat, maar ik heb weer geen enkele ervaring met Zuid-Amerika ofzo. En de VS is meestal ook minder, gezien de kortere afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |