Exact mijn woorden.quote:
quote:
PMSC representquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Voor die niet-newbies: Silverlady Marijke natuurlijk
Niet-newbies kunnen anders stemmen, want zij kennen Emimich wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Alberto natuurlijk, hoe kan iemand anders stemmen?!
Ik had de vorige ronde op Emimich gestemd.En als dit je originele account is SWJ loop ik al langer mee dan jijquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet-newbies kunnen anders stemmen, want zij kennen Emimich wel.
Als dat waar is en je hebt op Alberto gestemd, ben je dus één grote troll. Dat is duidelijk. Zo niet, ben je gewoon een newbie. Feit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had de vorige ronde op Emimich gestemd.En als dit je originele account is SWJ loop ik al langer mee dan jij
Ik herinner me Emimich eigenlijk vooral als een grote troll. Dan vond ik Piovan in de draaimolen een betere. Ik zal de topics uit de OP nog eens lezen, aangezien je zo overtuigd bentquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als dat waar is en je hebt op Alberto gestemd, ben je dus één grote troll. Dat is duidelijk. Zo niet, ben je gewoon een newbie. Feit.
Dat wordt toch gewoon de uiteindelijke winnaar, na een spannende strijd tegen Emimich?quote:
Hoe kan je ze uit elkaar houden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat wordt toch gewoon de uiteindelijke winnaar, na een spannende strijd tegen Emimich?
Hij is sowieso al meer baas dan Silverlady. Emimich valt nog wat voor te zeggen.quote:
Silverladyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is sowieso al meer baas dan Silverlady. Emimich valt nog wat voor te zeggen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is sowieso al meer baas dan Silverlady.
Jij hebt er geen verstand van. Emimich is een mongool, Alberto is SBS en de Zilverlady is 100% selfmade.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is sowieso al meer baas dan Silverlady. Emimich valt nog wat voor te zeggen.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat wordt toch gewoon de uiteindelijke winnaar, na een spannende strijd tegen Marijke?
ZwangerPedro zit de poll te neukenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Wtf, een kwartier geleden had Silverlady maar 40 stemmen ofzo?
Hacks.
Neem je verliezen als een man, en maak kennis met Marijke. Ze zou wel in de ONZ SC passen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:33 schreef Ezechielk het volgende:
WatThe
Fuck
Als Marijke gaat winnen, stem ik niet meer.
Zijn fans hebben hem gewoon diep laten stikken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:42 schreef TUFKAL het volgende:
Zwak dat Alberto met zijn status geen eigen campagneteam heeft. Dan ben je ook geen baas waardig.
Een winnaar is nooit onterecht. De winnaar heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
De verkiezing is iig ERG consequent: tot nu toe heeft iedere ronde nog een totaal onterechte winnaar gehad
De ONZ SC is niet meer. En daar zou Marijke nooit ingepast hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Neem je verliezen als een man, en maak kennis met Marijke. Ze zou wel in de ONZ SC passen.
Marijke is zo makkelijk, die past overal tussen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De ONZ SC is niet meer. En daar zou Marijke nooit ingepast hebben.
Ik zal het bericht in MED afwachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Marijke is zo makkelijk, die past overal tussen.
De ONZ SC is niet meer omdat jullie er niet mee om kunnen gaan. Dat blijkt maar weer nu Marijke dreigt te winnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De ONZ SC is niet meer. En daar zou Marijke nooit ingepast hebben.
ONZ krijgt de Silverlady als nieuwe moderator?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zal het bericht in MED afwachten.
Nee, TRU.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ONZ krijgt de Silverlady als nieuwe moderator?
Neeeeeeeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:06 schreef banapples het volgende:
Deze is dicht met, na een geweldige eindsprint, de Silverlady als winnaar
Stem ook nog in de andere halve finale: [POLL]De Fok! eindbaas: Halve finale 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |