SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgekankerd, kutkloon.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef Giordano.Bruno het volgende:
Ik verzoek u vriendelijk deze foto's niet te gebruiken
Zoals ik al zei; jij probeert té hard om iedereen te laten denken dat je zijn kloon bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef Giordano.Bruno het volgende:
Die is verwijderdquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:11 schreef zie_tt het volgende:
Is hem dat echt? Zo ja, wat een faal.Altijd zo'n grote bek en superioriteitsgevoel.
DIKKE
Waar is het inleestopic?
Het is nog maar de vraag of dit Emimich is. Op de wandelgangen heb ik vernomen dat het een willekeurige foto is. Teneinde geen onschuldige slachtoffers te maken verzoek ik u geen karikaturen van boven getoonde heerschap te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:11 schreef zie_tt het volgende:
Is hem dat echt? Zo ja, wat een faal.Altijd zo'n grote bek en superioriteitsgevoel.
DIKKE
Waar is het inleestopic?
Nu mag het wel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
kom op luitjes, painten! die bruno is geen kloon van m iig
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef Giordano.Bruno het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 02:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, je snapt de essentie niet.
Het gaat hier enkel en alleen om de zuiver rationele benadering van foto's. Belachelijk maken is dus totaal niet aan de orde, wel wordt er geen blad voor de mond genomen en wordt de vinger op de zere plek gelegd, zoals het een ware baas zou betamen. De persoonlijke voorkeur en identiteit is dus van ondergeschikt belang en zelfs irrelevant in deze, hoe graag velen hier het toch anders zouden willen zien.
Oeh, backfire. Blijkt wel dat de users met een grote bek vaak nerdjes in real life zijn. Ik noem een Piovian.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |