It's over 9000!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, garage bellen en hopen dat die de code kunnen achterhalen... zo niet heb ik nog 7 pogingen over om uit 9999 mogelijkheden de juiste code te gokken.
Leuk! Wat ga je doen ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef Giertje het volgende:
nou ja ik moet morgenvroeg nog effe en dan ben ik 2 dagen vrij
waarin ik ook weer veel te doen heb
maar wel leuke dingen
Nee, dat heb ik niet gekregen toen ik hem tweedehands kocht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeps, geen boekje dus van je radio of iets in die buurt?
Owquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat heb ik niet gekregen toen ik hem tweedehands kocht.
Met wat geluk kunnen ze het via je kenteken zo achterhalenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gekregen toen ik hem tweedehands kocht.
Hey jij hier?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met wat geluk kunnen ze het via je kenteken zo achterhalen
Hai, ja gisteravond ook al evenquote:
*proestquote:
Standaard Fordquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow![]()
Wat voor merk autoradio is het dan?
Ik heb de garage/dealer al even een e-mail gestuurd met de vraag wat nu te doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met wat geluk kunnen ze het via je kenteken zo achterhalen
woensdag naar giethoorn varen en donderdag een vriendin helpen met verhuizen en schilderenquote:
Wat een kutnamen geven ze aan die vakken tegenwoordigquote:
Niet goed?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
daar ging me koffie
Vingervervenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
woensdag naar giethoorn varen en donderdag een vriendin helpen met verhuizen en schilderen
whahahahaha denk niet dat ze dat gaat waarderenquote:
dat vond ik wel zo kut alles wat ik wou maken was te ingewikkeldquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon Handvaardigheid
In mijn tijd ook hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een kutnamen geven ze aan die vakken tegenwoordig.
In mijn tijd heette dat nog gewoon handarbeid of tekenen en had je Nederlands en Geschiedenis. Maar ja, ik zat ook in een van de laatste klassen die nog zelf zijn eindexamenpakket volledig zelf mocht samenstellen... ik ben toch blij dat die veranderingen pas na mijn schooltijd kwamen.
O ja, zo heette dat... niet handenarbeidquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon Handvaardigheid
wat denk je dat ze in mijn tijd zulke vakken wel haddenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed?Wat moet je wel doen dan? In mijn tijd hadden ze zulke vakken niet hoor
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die goede oude tijd... toen schoolvakken nog normale namen hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |