ik heb geen ovenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:41 schreef Enfermera het volgende:
Ja, inderdaad. Dat.![]()
Ik ga heel simpel koken. Onze oven is kapot dus ik kan niet heerlijk zelf patatjes maken uit de ovenDus wordt het übersimpel aardappelpartjes uit een zakje in de pan en bakken, wat salade en een hamburger die ik nog in de vriezer heb liggen.
Oh, manlief komt thuis. Tot straks!![]()
ik nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond....![]()
Heb alweer 2 weken vrij
Hoerenvakken hoor ik netquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zijn dat eigenlijk voor vakken?
Nice tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond....![]()
Heb alweer 2 weken vrij
Ga je 2 weken oppassen bij de burenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik zou jouw werk niet kunnen doen
[..]
Mja dat hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt
Heb je ingebouwde radio?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwen gePWN'd door mijn auto... bij starten leek hij even geen stroom te hebben, dus alle apparatuur is gereset. De klok stond op 0:00 en de radio wilde een code hebben van me... die ik natuurlijk niet heb, dus als ik morgen een uur in de auto zit, kan ik geen muziek luisteren.
Er valt vast wel wat te googlen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwen gePWN'd door mijn auto... bij starten leek hij even geen stroom te hebben, dus alle apparatuur is gereset. De klok stond op 0:00 en de radio wilde een code hebben van me... die ik natuurlijk niet heb, dus als ik morgen een uur in de auto zit, kan ik geen muziek luisteren.
Ja, garage bellen en hopen dat die de code kunnen achterhalen... zo niet heb ik nog 7 pogingen over om uit 9999 mogelijkheden de juiste code te gokkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er valt vast wel wat te googlen?
huiskamerdienstje zou je wel kunnen hoef je alleen maar koffie en thee te delen en helpen met eten klaarmakenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik zou jouw werk niet kunnen doen
Oeps, geen boekje dus van je radio of iets in die buurt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, garage bellen en hopen dat die de code kunnen achterhalen... zo niet heb ik nog 7 pogingen over om uit 9999 mogelijkheden de juiste code te gokken.
Oke dan zeg ik het even zo: Er is een verschil tussen kunnen en willenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
huiskamerdienstje zou je wel kunnen hoef je alleen maar koffie en thee te delen en helpen met eten klaarmaken
nou ja ik moet morgenvroeg nog effe en dan ben ik 2 dagen vrijquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Oke dan zeg ik het even zo: Er is een verschil tussen kunnen en willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |