quote:
Jaquote:
Die diepvrieskip daar waag ik me niet aan hoor... straks vraag ik om thee en krijg ik espresso of zoquote:
Ik was dat ding gewoon aan het inwerken... en het zou best kunnen dat dat met ST wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja oké maar ik wil weten of DaMart met haar smste vorig weekend. Hij bleef maar met zijn telefoon spelen dus het moet een speciaal iemand zijn. Maarja wie, dat is de vraag.
Waarover dan ook alweer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
hij smste met mij.
En nee, daar zit niets achter
Wat insemineer jij nu weer over MPG en MZ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen. En MZ is leuke dekmantel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hup, help eens zoeken dan!quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:22 schreef Trevland het volgende:
Bleg, ik heb eingelijk helemaal geen zin meer in werken
moet je maar niet zo hard werkenquote:
goeie smoesquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
Ik was dat ding gewoon aan het inwerken... en het zou best kunnen dat dat met ST was.
dat MPG MZ gebruikt als dekmantel om met jou te flirten.quote:Wat insemineer jij nu weer over MPG en MZ?.
als jij haar al niet kan vinden....quote:
Is dat zo'n verrassing dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
goeie smoesje was haar gewoon aan het versieren.
[..]
MPGayquote:dat MPG MZ gebruikt als dekmantel om met jou te flirten.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo'n verrassing dan?.
[..]
MPGay![]()
.
Succes!quote:
Ik kan het altijd proberen tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja ik dacht dat ST al bezet was......
[..]
Jij impliceerde het alleenquote:dat zeg jij, ik zou niet durven.
erg druk we hadden een zieke en et was een huis waar ik niet bekend wasquote:
Ohjeequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
erg druk we hadden een zieke en et was een huis waar ik niet bekend was
ik heb wel een van mijn grootste angsten overwonnen
namelijk een telefoongesprek voeren
Jij schreef het zoquote:
Er is niks kinderachtigs aan het bespreken van een taalkwestiequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
TJ en DM, ophouden met dat kinderachtige gedrag
ja baasquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
TJ en DM, ophouden met dat kinderachtige gedrag
voor een bewoner een afspraak voor der maken bij de oogartsquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee![]()
Zozo!Wat goed! Wie moest je bellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |