Hij moet alleen nog goals makenquote:Op maandag 6 september 2010 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik de enige die Lens vooralsnog niet heel bijzonder vindt?
Ik hád dat ook. Maar de wedstrijd tegen Sibir thuis, zat ik erg dicht op het veld en heb eens specifiek op hem gelet. Hij is snel, balvast, geeft passes op maat en er gaat constant gevaar van uit. Hij moet alleen af en toe nog wat intelligenter in zijn loopacties worden...quote:Op maandag 6 september 2010 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik de enige die Lens vooralsnog niet heel bijzonder vindt?
Jij leeft volgens mij ook in de veronderstelling dat we de CL binnen nu en 3 jaar winnen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Lens heeft alles, Lichaam, Snelheid, Diepte en geeft graag een assist.. Als hij zo door blijft ontwikkelen, dan zie ik hem Robben in de toekomst vervangen.. Wauw.. Elia links en Lens rechts..![]()
Dat, het is nog zoveel oogkleppen op en rennen maar. Gelukkig minder dan Amrabat dat heeft, dat komt nooit meer goed.quote:Op maandag 6 september 2010 20:06 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik hád dat ook. Maar de wedstrijd tegen Sibir thuis, zat ik erg dicht op het veld en heb eens specifiek op hem gelet. Hij is snel, balvast, geeft passes op maat en er gaat constant gevaar van uit. Hij moet alleen af en toe nog wat intelligenter in zijn loopacties worden...
Nee, als je naar zijn ontwikkeling kijkt van de afgelopen jaren. Dan is hij erg verbeterd,niemand kan hem stoppen, ze kunnen hem alleen maar stoppen met een overtreding. Hij is sterk, erg sterk.. Hij moet alleen nog een paar goaltjes maken en danquote:Op maandag 6 september 2010 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij leeft volgens mij ook in de veronderstelling dat we de CL binnen nu en 3 jaar winnen.
Zeg nooit nooit, want niemand dacht dat we op een klein haartje na de CL finale zouden mislopen in 2005.quote:Op maandag 6 september 2010 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij leeft volgens mij ook in de veronderstelling dat we de CL binnen nu en 3 jaar winnen.
quote:PSV krijgt ook Manolev terug wegens 'fysiek ongemak'
PSV krijgt na Andreas Isaksson ook Stanislav Manolev geblesseerd terug van diens interlandverplichtingen. De Bulgaarse verdediger kampt met ‘fysieke klachten’ en zal door de medische staf van zijn broodheer worden onderzocht. Wat Manolev precies mankeert, maakt PSV vooralsnog niet bekend op haar officiële website.
De verdediger deed afgelopen vrijdag 65 minuten mee in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Engeland, die met 4-0 werd verloren. Manolev werd in de dagen na dit duel behandeld en hoopte dinsdag weer te kunnen spelen tegen Montenegro, maar dit is niet het geval. PSV meldt dat Manolev dinsdag terugkeert in Eindhoven.
Of de vleugelverdediger zaterdag kan spelen tegen NEC is nog niet bekend: Manolev begon de eerste vier competitiewedstrijden van het nieuwe seizoen in de basis. Ook Isaksson is nog een twijfelgeval voor het treffen met NEC: de Zweedse doelman liep vrijdag een liesblessure op, maar heeft goede hoop dat hij er dit weekend weer bij kan zijn.
Nog steeds 3 tot 4 miljoen tegoed van die schijtclub, daar kunnen we dus naar gaan fluiten waarschijnlijkquote:'Real Betis stopt met voortbestaan'
Aan het voortbestaan van Real Betis lijkt een einde te gaan komen. De koploper uit de Spaanse Segunda División zou vanwege financiële problemen inmiddels het faillissement hebben aangevraagd.
Real Betis was slechts enkele jaren geleden nog een vaste subtopper in Spanje. Zo werd er in 2006 nog in de UEFA Cup aangetreden tegen AZ. Inmiddels is de club echter afgegleden naar het tweede niveau en dat heeft ook financiële consequenties. Over de hoogte van de schuldenlast en de toekomst is nog weinig bekend, maar voorzitter Luis Oliver zou inmiddels wel toegegeven hebben dat er een faillissement is aangevraagd.
In 1935 kroonde Real Betis zich voor de enige keer in de clubgeschiedenis tot landskampioen. In 1977 en 2005 wist de club ook nog de Copa del Rey, de nationale beker van Spanje, te veroveren. Tijdens dat laatste jaar nam men zelfs nog deel aan de Champions League.
De Fifa had gewoon veel eerder haar regels moeten hanteren, dan hadden we het geld allang gehad. Maar op de één of andere manier gaat dat langzaam als stroop bij de Fifaquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nog steeds 3 tot 4 miljoen tegoed van die schijtclub, daar kunnen we dus naar gaan fluiten waarschijnlijk. Snap ook niet dat Robert toen is vrijgegeven, terwijl er nog geen cent was betaald. Hopelijk leert PSV hiervan...
Als dit met Lyon of een andere franse club gebeurde, was er gelijk al een rechtzaak en het geld al betaald.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Fifa had gewoon veel eerder haar regels moeten hanteren, dan hadden we het geld allang gehad. Maar op de één of andere manier gaat dat langzaam als stroop bij de Fifa
quote:
Max. 3 spelers ouder dan 21 (Geloof ik)quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Jong PSV, Jong FC Twente, dit betekent toch dat je de jonge talenten laat spelen? Waarom hoor ik dan Denny Landzaat bij Twente? Zit er geen max leeftijd aanvast?
Aha, beetje zoals olympische spelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Max. 3 spelers ouder dan 21 (Geloof ik)
Komt doordat Afellay nu ook op de flank mag spelen en dus niet direct achter de spits wat hij niet kan (minder goed althans).quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En beste man na Steek!
Berg goal tegen San Marino...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |