QFTquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Helaas niet, want die Cassio is echt een grabbelaar.
Dat hoeft ook vrijwel nooit bij een liesblessure.. maar die kunnen wel erg hardnekkig zijn!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:50 schreef Leso_Varen het volgende:
D'r staat nergens dat het ernstig is ofzo, dus goede kans dat hij d'r over een weekje gewoon weer bij zit neem ik aan. 't Is niet alsof hij van het veld moest worden gedragen.
het echte keepers probleem is meer dat onze tweede keeper een houten klaas is.....quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Tjsa, PSV heeft gewoon keepers probleem. Maar ze zitten gewoon met die Isakksson die niet ergens te dumpen is.En hij is te duur voor de bank. En het irritante is dat dit in combinatie met een zwakke verdediging gaat.
die ging niet in de winterstop maar pas toen de transfermarkt gesloten was. Bovendien hebben we op het middenveld gelukkig wat meer achter de hand.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:29 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk halen we dan een vervanger, anders krijgen we weer hetzelfde toen Lazovic wegging
Mwah, voor een tweede keeper vind ik dat niet echt een probleem. Hoe vaak zie je die nu? Je eerste keeper moet gewoon een goeie zijn, en je tweede keeper moet voldoen. Het liefst wil je natuurlijk dat je 2e keeper ook gewoon volwaardig is, maar voor een club als PSV is dat nu eenmaal niet haalbaar financieel gezien, tenzij zo'n jongen toevallig ergens gratis vandaan te halen is (routinier van een andere club die contractvrij overgenomen kan worden, of een jongen uit de jeugd).quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
het echte keepers probleem is meer dat onze tweede keeper een houten klaas is.....
'quote:
Er was maar een blonde die haar Telefoonnummer opschreef..quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
"die blonde"
Zijn bijna allemaal blond
quote:
quote:
quote:Isaksson: liesblessure valt mee
Onderzoek in het ziekenhuis heeft vandaag uitgewezen dat Andreas Isaksson geen ernstige blessure heeft opgelopen in de interland tegen Hongarije van afgelopen vrijdag. Uit een scan blijkt dat de lies niet beschadigd is. Omdat hij zowel op dezelfde avond als de dag erna last had, vreesde de keeper voor een serieuze liesblessure. Waar de pijn vandaan kwam is voor Isaksson niet volledig duidelijk. Hij had nooit eerder liesklachten. Isaksson gaf in vrijdag de training weer te zullen hervatten. Hij hoopt dat hij zaterdag dan weer in actie kan komen tegen NEC.
Ik denk het wel ja..quote:Op maandag 6 september 2010 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik de enige die Lens vooralsnog niet heel bijzonder vindt?
goede mentaliteitquote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk hoe goed Toivonen Nederlands praat na 1,5 jaar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |