SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Omdat ie zuigt!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:54 schreef L3IPO het volgende:
Waarom heeft de tekst bij Bowser trouwens een negatief stukje en dat van Kane niet?
Boohoo meningenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kut mensen stemmen er trouwens op dit toernooi.
Eerst Die Final Fantasy Gay die van de Joker en Shredder wint.
En dan ook nog Bowser die de finale wint. Faal..
Whateverquote:
I'm rubber, you're gluequote:
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bowser, dat is tenminste een encouterable baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga niet haten
Er zijn epische bazen geweest in de afgelopen tig jaar. En dan is dit de finale? Bowser kan ik me nog enigszins voorstellen met al die Nintendo pijpers hiero (OH NO HE DIDNT) maar KaneCome on
Er zijn zoveel betere, uitdagendere, mooiere en originelere boss (battles) op te noemen dan Kane![]()
Kane![]()
Kun jij je het epische 1 op 1 gevecht met Kane niet herinneren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Ga niet haten
Er zijn epische bazen geweest in de afgelopen tig jaar. En dan is dit de finale? Bowser kan ik me nog enigszins voorstellen met al die Nintendo pijpers hiero (OH NO HE DIDNT) maar KaneCome on
Er zijn zoveel betere, uitdagendere, mooiere en originelere boss (battles) op te noemen dan Kane![]()
Kane
Nee hoor, Red Alert zijn echt nerdgames die ik dus niet speelquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:41 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious...
Ga dan niet reageren. Het zegt meer over jezelf dan over nerds.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:45 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee hoor, Red Alert zijn echt nerdgames die ik dus niet speel
Tot de beruchte cheater langskomt en Kane/Bowser met 300 stemmen verschil wintquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:13 schreef MrSubtle het volgende:
Zoals het bij een goed eind-gevecht hoort, gaat het ook gelijk op,... dat maakt het spannend
Hij is al bezigquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Tot de beruchte cheater langskomt en Kane/Bowser met 300 stemmen verschil wint
Maar dit keer kiest hij voor de goede, dus is het niet erg...quote:
Nopequote:
Proxy, it is that easy.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nope![]()
Er wordt door verschillende IP adressen gestemd dit keer
Klopt er is namelijk geen encounter mogelijk met Kanequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:07 schreef Frag_adder het volgende:
Kane, deze zou immers nooit door een kleine vadsige loodgieter verslagen worden (lees tot 3 keer toe op zijn harses gesprongen worden)
Kane gaat niet eens dood als er een fucking atoombom op zijn hoofd ontploft. Dat zie ik bowser niet overleven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:27 schreef The_Wounded het volgende:
[..]
Klopt er is namelijk geen encounter mogelijk met Kane
Jij zit er achter heh? Verstokte oude fanboy die je bent!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nope![]()
Er wordt door verschillende IP adressen gestemd dit keer
Wat is het doel van een forum als het niet om discussiëren gaat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:28 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[..]
Ga dan niet reageren. Het zegt meer over jezelf dan over nerds.
Mijn top 4 staat hierboven, daar staat "Sephiroth" niet in hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij zit er achter heh? Verstokte oude fanboy die je bent!
Toevallig dat Sephiroth 'ineens' zoveel stemmen kreeg waardoor hij zeker gediskwalificeerd zou worden en dat nu 'ineens' al net zoveel stemmen in 4u gedaan zijn als normaal in 24u.
Maar Sephiroth is erin geluisd tegen Kane. Degene die dat gedaan heeft is iemand die weet wat hij doet aangezien hij nu Kane met beleid laat winnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn top 4 staat hierboven, daar staat "Sephiroth" niet in hoor
Het gaat niet over discussieren. Wat jij doet is trollen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:38 schreef Skonk het volgende:
[..]
Wat is het doel van een forum als het niet om discussiëren gaat?
Nee hoor, trollen is reacties uitlokken dmv uitspraken die je niet meent.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:55 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[..]
Het gaat niet over discussieren. Wat jij doet is trollen.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:28 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee hoor, trollen is reacties uitlokken dmv uitspraken die je niet meent.
Ik daarentegen meende echt dat ik Kane niet ken, én dat ik Red Alert voor nerds vind
Hij zegt toch dat 'ie Kane niet kent, de vergissing C&C vs RA is eigenlijk meer bewijs van zijn gelijk, niet van jouw gejammer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:37 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft Red Alert in hemelsnaam dan mee te maken? Dude! Je verlult jezelf keer op keer.
Als je Kane dan niet kent. Ga dan niet gelijk reageren met een -->of reageer helemaal niet.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar Sephiroth is erin geluisd tegen Kane. Degene die dat gedaan heeft is iemand die weet wat hij doet aangezien hij nu Kane met beleid laat winnen.
En jij bent wat dat betreft pienter genoeg!
Dit dus..quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'ie Kane niet kent, de vergissing C&C vs RA is eigenlijk meer bewijs van zijn gelijk, niet van jouw gejammer.
Dit, er is geen baas die zo veel overleefd heeft als kane. Ik heb die raket meerdere keer de temple of Nod binnen geschoten maar hij komt maar terug!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:29 schreef Ascendancy het volgende:
Kane gaat niet eens dood als er een fucking atoombom op zijn hoofd ontploft. Dat zie ik bowser niet overleven.
Maar als je schiet op een gebouw waar de 'baas' niet is (boodschappen doen, op vakantie, etc) dan heeft dat niet veel nut ey. Kane is wat dat betreft een beetje een laffe angsthaas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit, er is geen baas die zo veel overleefd heeft als kane. Ik heb die raket meerdere keer de temple of Nod binnen geschoten maar hij komt maar terug!
Dat is dus echt niet waar heh, je moet eerst elke keer weer ALLE andere kastelen af in het hele Super Mario World/Galaxy, met bijbehorende bazen. Pas helemaal aan het einde, als hij elke keer weer is gevlucht en heeft geroepen dat de prinses zich toch écht in een ander kasteel bevindt; als er helemaal geen ander kasteel meer over is in de hele hele wereld, dán gaat Bowser het gevecht aan. Vervolgens verliest hij het gewoon van een ordinaire loodgieter. Dat hij het keer op keer weer probeert is eerder een toonbeeld van domheid dan van doorzettingsvermogen. Zelfs een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar als je schiet op een gebouw waar de 'baas' niet is (boodschappen doen, op vakantie, etc) dan heeft dat niet veel nut ey. Kane is wat dat betreft een beetje een laffe angsthaas.
Bowser daarentegen gaat altijd zélf de strijd aan met Mario/de speler. Sinds de aller eerste Super Mario Bros. blijft hij het proberen, dat getuigt van doorzettingsvermogen!
Bullshit, speels eerst eens Mario 64 zou ik zeggen. Je eerste gevecht met Bowser is al heel snel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:21 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet waar heh, je moet eerst elke keer weer ALLE andere kastelen af in het hele Super Mario World/Galaxy, met bijbehorende bazen. Pas helemaal aan het einde, als hij elke keer weer is gevlucht en heeft geroepen dat de prinses zich toch écht in een ander kasteel bevindt; als er helemaal geen ander kasteel meer over is in de hele hele wereld, dán gaat Bowser het gevecht aan. Vervolgens verliest hij het gewoon van een ordinaire loodgieter. Dat hij het keer op keer weer probeert is eerder een toonbeeld van domheid dan van doorzettingsvermogen. Zelfs een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen!
Bowser is tijdloos, Kane verleden tijd.quote:Kane daarentegen wordt door de hele wereldelite nagejaagd als zijnde een vuige terrorist. Hij wordt keer op keer "confirmed dead" door de GDI, maar de baas der bazen toont zich toch weer in het volgend spelletje met een nog gavere sik dan voorheen!
Ik kan mij ook keer na keer in elkaar laten slaan, maar daar wordt ik echt geen baas van. En dan ook nog het ontvoeren van de princes uitbesteden aan je neefjes... pfft stelt niets voor die Bowser.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar als je schiet op een gebouw waar de 'baas' niet is (boodschappen doen, op vakantie, etc) dan heeft dat niet veel nut ey. Kane is wat dat betreft een beetje een laffe angsthaas.
Bowser daarentegen gaat altijd zélf de strijd aan met Mario/de speler. Sinds de aller eerste Super Mario Bros. blijft hij het proberen, dat getuigt van doorzettingsvermogen!
je kan gewoon onder bowser doorrennenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dit dus ook,quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef Ascendancy het volgende:
Kane![]()
Je kan gewoon geen bowser stemmen als je C&C hebt gespeeld
Jij had kennelijk nog nooit C&C en RA gespeeld. Nintendo fanboy i am dealing here... So your argument is invalid.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'ie Kane niet kent, de vergissing C&C vs RA is eigenlijk meer bewijs van zijn gelijk, niet van jouw gejammer.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dit dus ook,
Alle 14 jarige kiezen voor Bowser
Praat toch geen poep man, je maakt jezelf belachelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[..]
Jij had kennelijk nog nooit C&C en RA gespeeld. Nintendo fanboy i am dealing here... So your argument is invalid.
Maar even goede vrienden hoor.
Zijn we het nou eens?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:44 schreef Morthill het volgende:
[..]14-jarigen kennen Bowser amper als echte boss. Juist de oude garde weet nog dat Bowser de awesome baas der bazen is
Het zijn de kiddo's die Kane stemmen
Denk het niet 14 jarige waren 6 ofzo toen Kane nog echt bekend was Bowser kent iedereen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:44 schreef Morthill het volgende:
[..]14-jarigen kennen Bowser amper als echte boss. Juist de oude garde weet nog dat Bowser de awesome baas der bazen is
Het zijn de kiddo's die Kane stemmen
Maar Bowser nu is niet meer zo gaafquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk het niet 14 jarige waren 6 ofzo toen Kane nog echt bekend was Bowser kent iedereen.
Bowser is nu, als eindbaas, toffer dan ooit. Men vergeet dat misschien door Mario Party enzo, maar echt, in New Mario Wii was het eindgevecht epischquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar Bowser nu is niet meer zo gaafDenk ook dat heel wat meer mensen Kane kennen tegenwoordig dan tijdens de launch van Tiberian Sun of zo
Dankzij Mario Party , Kart, Voetbal , Balletdansen en weet ik veel wat er nog is is Bowser juist in de finale gekomen. Als we Donkey Kong genomineerd hadden was de finale waarschijnlijk Donkey Kong - Bowser geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bowser is nu, als eindbaas, toffer dan ooit. Men vergeet dat misschien door Mario Party enzo, maar echt, in New Mario Wii was het eindgevecht episch
Fuck jou man! Die tekenfilms etc waren vet!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:31 schreef CE_REAL het volgende:
Ondanks dat ik zowel C&C als vele Mario games heb gespeeld, kies ik toch voor Bowser. Hoe ze het toch elke keer weer presteren in een ander daglicht te zetten. Om net weer dat andere kasteel, ruimte schip what ever te geven waar hij evil kan doen!
Natuurlijk is Kane kaal en heeft een baard, wat hem best wel baas maakt. Maar Bowser overtreft dat toch, met zijn vuuradem, stekel schild en zijn nog nooit echt gesproken zinnen, waarbij hij toch altijd trouw blijft aan zijn roots ( behalve in die kut films / tekenfilms)
[ afbeelding ]
Eckte baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |