oh arme jij. En Wouter toch ook.... Al lijkt die heel relaxed te zijn. Als er echt nood is belt hij heus met de telefoon van iemand uit de klas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn kind is zijn rooster ophalen en nog even (opnieuw) kennismaken met zijn mentor en zijn klas. Ik heb geen idee wanneer ie terug is, want hij had z'n mobiele telefoon niet opgeladen dus die kon niet mee. En toen ie weg was dacht ik er pas aan dat ik hem helemaal geen geld meegegeven heb voor noodgevallen. Alleen zijn buskaart en agenda en etui. En vlak voor ie wegging kreeg hij ineens een bloedneus, vlak nadat ie dus ontdekt had dat hij zijn telefoon niet had opgeladen. Komt denk ik door al dat snottersnuiven door de huisstofmijt waar hij de laatste dagen zo'n last van heeft. Lekker op zo'n stressmoment, ik kon nauwelijk kalm blijven (hoezo moeite met loslaten).
Geen last van. Buum drinkt ook altijd karnemelk met ranja. Alleen van sinaasappel wil ie nog heel soms schiften.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:57 schreef Grijs het volgende:
ja, maar van limo gaat de melk schiften!
roosvicee kan wel
Volgens mij ligt het eraan hoe lang je wacht met opdrinken...quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen last van. Buum drinkt ook altijd karnemelk met ranja. Alleen van sinaasappel wil ie nog heel soms schiften.
oh *ril* trauma'squote:Op maandag 30 augustus 2010 11:00 schreef Grijs het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het eraan hoe lang je wacht met opdrinken...
écht?!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:01 schreef Vicky het volgende:
oehhmelk o+
Er gaat hier zo'n 10l per week doorheen..
Zitten wij op een mooi gemiddelde met zo'n 8 literquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
écht?!hier 6 liter, hooguit. Ik drink het zelf écht niet
Buum dus karnemelk en de jongetjes de rest.
Waarom moet je je werk vermelden? Of je juist-geen-werk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil bij de MR en nu moet ik een half A4tje volplempen met wie ik ben en waarom ik dat wil. Ben in staat om alleen daarom af te hakenHelp
Ik wil mezelf geen huisvrouw noemen want dat klinkt zo suf maar wat dan?Niet buitenshuis werkzaam? En waarom dan? Om mijn volle aandacht te geven aan de kinderen? Dan stoot ik straks de werkende moeders voor het hoofd en kan ik fluiten naar alle stemmen
oh hahahaha, ja zo gaat het. Nou, morgen hebben ze introductie en dan gaan ze zéker op de fiets hoor. al was die andere moeder ook al bezig vervoer te regelen. Dat gaat mij dan wat te ver. Maar met die karrevracht boeken. Het arme ding kan wel achterover kiepen met z'n fiets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik geef je groot gelijk hoor, debuurvrouw! Helemaal omdat al die boeken teruggesleept moeten worden. Wouters boeken kwamen per post, dat scheelt. Ik wilde Wouter trouwens ook brengen, maar m'n man zei dat dat niet zo'n goed idee was (losssslaten) en dat is ook zo. Hij kan het prima alleen (is inderdaad heel relaxt onder alles), maar ik ben de controlfreak en lijk dan zooo op m'n moeder, vreselijk.
Dus ik blijf uiterlijk (vrij) kalm, niet te bemoeierig want ik wil zo ontzettend niét op m'n moeder lijken.
Heel veel succes!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga ff naar de vk, tot zo als ik in de wachtkamer zit.
IEL!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh *ril* trauma's
bij ons thuis werd de melk al ingeschonken bij het tafeldekken, dan was ie al helemaal lauw als je aan ej eten begon![]()
![]()
nee ik ben zacht uitgedrukt geen melkliefhebber
ervaren gezinsmanagerquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil bij de MR en nu moet ik een half A4tje volplempen met wie ik ben en waarom ik dat wil. Ben in staat om alleen daarom af te hakenHelp
Ik wil mezelf geen huisvrouw noemen want dat klinkt zo suf maar wat dan?Niet buitenshuis werkzaam? En waarom dan? Om mijn volle aandacht te geven aan de kinderen? Dan stoot ik straks de werkende moeders voor het hoofd en kan ik fluiten naar alle stemmen
Oeh! En huisbaas! kun je dr ook op zettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Tf eigenlijk ben je van alles: dierenverzorger, electicien, interieurverzorgster, administratief medewerkster, en ga zo maar door. Dat je dat samen kan vatten in huisvrouw, tja dat laat alleen maar zien hoe veelzijdig en zwaar het leven van een huisvrouw is.
en topfok!ker!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Tf eigenlijk ben je van alles: dierenverzorger, electicien, interieurverzorgster, administratief medewerkster,
Doe dan chocola au bain marie smelten, beetje melk opwarmen met een kaneelstokje. De boel bij elkaar mieteren en een scheutje rum.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Das een rot begin van de week Fannie!
En limo in de melk? Bleh, hoogstens wat nesquick in de warme melk![]()
Hier gaat er ook genoeg melk doorheen. Ruim een half pak per dag. 2 borden brinta, en een glas melk minimaal.
Dat was er toen niet, alleen gewone melk.. in gele pakjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef huuphuup het volgende:
Buuf, je hebt een stoere!![]()
![]()
Fannie wat kl*te!
oh die schoolmelk, ik had altijd chocomel daarvan.
ja dat dus. Werd 's morgens geleverd en dan in de lokalen gezet en dan om 11 uur ofzo gedronken. Brrrquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Ticootje het volgende:
schoolmelk... Werd bij ons altijd veel te vroeg uit de koelkast gehaald en dus had je gore lauwe melk.
Gewoon doen!! Enschede altijd leuk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:05 schreef Grijs het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik voor een paar dagen naar Enschede zal gaan (bij mijn ouders in huis). Daan en Judith logeren bij mijn schoonouders in Enschede en dan ben ik toch wat meer in de buurt...
Ja maar dan hoorde je er niet bij als je geen schoolmelk had.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:46 schreef trui het volgende:
jakkes, schoolmelk. dat was toch van die gesteriliseerde? dat vind ik zoooo vies. gelukkig hoefde ik 't niet, ik at tussen de middag altijd thuis.
Ik vond het ook niet lekker, maar ik vond die pakjes wel interessant.. en wij kregen het volgens mij halverwege de ochtend. Ik kan me nog wel herinneren dat we van de Ormet hadden, met van die blauwachtige briefjes die je moest inleveren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:46 schreef trui het volgende:
jakkes, schoolmelk. dat was toch van die gesteriliseerde? dat vind ik zoooo vies. gelukkig hoefde ik 't niet, ik at tussen de middag altijd thuis.
Hier ook melkunie, maar wel pakjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:48 schreef huuphuup het volgende:
Wij aten ook thuis maar schoolmelk werd klassikaal gedronken bij ons geloof ik, voor of na de kleine pauze.
Die van ons kwam van melkunie, in bekertjes, geen idee of het gesteriliseerde was volgens mij niet?
hou je van uien en champignons?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Ticootje het volgende:
Iemand een goed idee voor avondeten?
Ja vers uit de koequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Spannend zeg, die kids op de grote school. En stoer dat hij gaat fietsen buuf!
Tico, maar dat is meer gedoe dan nesquick.. Moet ik ook nog afwassen. Of mijn man lief aankijken. Het is wel weer voor warme choco.
Maar melk is eigenlijk het lekkerst, zonder al die fabrieksacties. Gewoon lekker vers van de boerderij. Niet goed voor de lijn, wel heerlijk romig
Nee, das gezond.quote:
lolquote:
Ik ga zo een groentesoepje in elkaar draaien en ipv een stokbroodje er bij bak ik zelf een gewoon broodje en daar rammel ik wat van die gevriesdroogde kruiden (saladekruiden van de lidl uiteraardquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Ticootje het volgende:
Iemand een goed idee voor avondeten?
Jen vindt pizza niet zo lekker, pannenkoeken ook niet.quote:
Das het grote probleem... Hebben we van de week al gegeten, net als pasta, rijst, aardappels.... Pannenkoeken, patat... Echt ik ben een beetje op met verzinnen.. T is elke keer hetzelfde en in de supermarkt ligt echt weinig variatie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:04 schreef Vicky het volgende:
uitgebreide sla, gebakken aardappeltjes, lekker vleesje
Doe eens iets meer uitgebreid vertellen... Klinkt lekker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik ga vanavond toad-in-a-hole maken. Worstjes in een soort beslag, met uienjus. Aardappelpuree erbij en sperziebonen
idd!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe eens iets meer uitgebreid vertellen... Klinkt lekker.
dat doe ik altijd met het restje chili con carnequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:05 schreef trui het volgende:
wraps maken: te vullen met wat je (ze) maar lust.
Oh das ook een goeie!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:09 schreef moussy het volgende:
[..]
dat doe ik altijd met het restje chili con carne
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef trui het volgende:
dat wordt lekker knallen tijdens 't bevallen.
alleen een yummy mummy doet datquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef livelink het volgende:
yummyinmytummy doet me niet ergens aan denken, maar het is wel een vreselijk infantiele naam. Alhoewel, het doet me wel ergens aan denken; aan hordes oma's die boven een kindje zijn aan het kirren. Ah, heb jij dan zo'n lekkere yummy in je tummy?
Tja, mijn naam staat nergens op papierquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef moussy het volgende:
Cas drinkt en dronk ook echt geen melk drámá! Wij verdoezelde de melk smaak met een klein beetje van die nesquik aardbei poeder (en banaan geloof ik)
Fanniewat maf! Je zou toch haast denken dat ze je over moeten nemen!
Wij moeten morgen állemaal om 10 uur op kantoor zijn en niemand weet waarom![]()
Maar het is wel lekker! Lekker soppenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Het ziet er echt ultiem ranzig uit. Echt engels.
Maar vanwaar de sperziebonen? Daar horen zeker wel witte bonen in tomatensaus bij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker! Lekker soppen
*ril*quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar vanwaar de sperziebonen? Daar horen zeker wel witte bonen in tomatensaus bij.
en die hier minimaal 1x per week op tafel staan, omdat ik dan weet dat Maud in elk geval echt eet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:39 schreef simmu het volgende:
[..]
*ril*
witte bonen in tomatensaus is echt het enigste wat hier in huis helemaal niemand lust
Enigquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:43 schreef simmu het volgende:
als ik nou eerst selene loslaat op mijn hobbyspulletjes en haar dan die bonen in saus geef vermoed ik dat ik witte bonen in tomatensaus met strikjes en glitters terugkrijg ja
wij eten nooit zo witte bonen, maar altijd ergens doorheen (soep, prutje of zo) maar die dingen gooi je zo'n 12 uur in water en daarna gewoon koken tot ze gaar zijn. In mijn kookboek staat 45-60 min, maar in 20 min heb ik ze wel gaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef E.T. het volgende:
Balen trui!
Als jullie witte bonen op tafel zetten, doen jullie dan gewoon kant en klaar zo'n blik? "vroegah" hadden wij altijd verse bonen (die lang moesten weken) en die aten we met gesmolten boter.. en later nooit meer gemaakt. Geen idee dus hoe ik die zou moeten klaarmaken.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb een chaca gedaan deze maand... Vorige maand had jij toch teveel geld overgeschreven?? Raad eens wat ik heb gedaan met mn domme kop... Geen rekening gehouden met dat ik per week krijg uitbetaald... Heerlijk.
Nu heb ik dus tot woensdag erg weinig geld....Soms ben ik echt een kneus.
quote:City issues heat alert for Toronto today
Peter J. Thompson/National Post
Summer in Toronto is going out with a bang — Toronto’s Medical Officer of Health has issued an official heat alert for today, and steamy weather is expected to last all week.
People are encouraged to head to air-conditioned malls, libraries and other public spaces to cool off.
Temperatures are expected to soar above 30C until at least Thursday.
Das balen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb een chaca gedaan deze maand... Vorige maand had jij toch teveel geld overgeschreven?? Raad eens wat ik heb gedaan met mn domme kop... Geen rekening gehouden met dat ik per week krijg uitbetaald... Heerlijk.
Nu heb ik dus tot woensdag erg weinig geld....Soms ben ik echt een kneus.
Ik wil wel ruilenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:37 schreef Basboussa het volgende:
Ruilen, iemand?
Ik ga morgen verhuizen, het is een chaos, de airconditioning doet het niet en we slapen allemaal erg slecht.
Regen wil ik, en 13 graden C. Nu!
[..]
Je vergeet 1000x naar buiten..quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:54 schreef moussy het volgende:
Poep en pies ruimen, 's nachts wakker gejankt worden, in je tenen gebeten worden, je meubels opgeknaagdeen puppie
ik kreeg onze hond tuin-zindelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:57 schreef Belana het volgende:
valt allemaal wel mee bij deze soortze zijn in ieder geval al krant zindelijk, dat scheelt. verder zullen we wel zien
Ik ga er vooral van genieten
Hihi, wat breng je het toch leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:54 schreef moussy het volgende:
Poep en pies ruimen, 's nachts wakker gejankt worden, in je tenen gebeten worden, je meubels opgeknaagdeen puppie
Je zal niets, je moet. Aim high!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:03 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha![]()
ik ben bezig met mn uitkeringsaanvraag wat een k*tsite om door te werken zeg!, ik kan bij beoogde beroepen ook Minister-President invullen![]()
zal ik?
hahaha psiesquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:08 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Je zal niets, je moet. Aim high!
Of de Partij voor Mensen met Extreem Kleine Grote Tenen zoekt nog een lijsttrekker.... Je weet het niet wat voor aanzoeken je straks in je post krijgtquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha psies![]()
ik zei al tegen B. wie vult dat in hemelsnaam in?en dan ook erbij "dit beroep heeft mijn voorkeur"
![]()
volgens mij is dat alvast voor als wilders een uitkering aanvraagt
Heerlijk toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:04 schreef moussy het volgende:
als puppie liggen ze zo lief bij je, of op schooten dan een jaar later zit je met een grote herder hond op schoot
* Basboussa gaat op zoek naar paspoort en kind paspoort.quote:
gewoon doen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:03 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha![]()
ik ben bezig met mn uitkeringsaanvraag wat een k*tsite om door te werken zeg!, ik kan bij beoogde beroepen ook Minister-President invullen![]()
zal ik?
ja dit was werk.nlquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
gewoon doen...
(wacht maar tot je dat werk.nl moet invullen..ik werd er gewoon sagerijnig van)
* Fannieheeft IDkaart al standaard in portemonnee zittenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef Basboussa het volgende:
[..]
* Basboussa gaat op zoek naar paspoort en kind paspoort.
Dikke truien, tsjek! Paraplu, tsjek!
maar daar kom je niet mee in Canadaquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:40 schreef Fannie het volgende:
[..]
* Fannieheeft IDkaart al standaard in portemonnee zitten![]()
Korte broeken en shirtjes, tsjek! Zonnebril, tsjek!
Here I come!
Neuh, id-kaart gaat 'em niet wordenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
maar daar kom je niet mee in Canada
Daar gaat mijn hoop op regen en algehele grauwe triestheid!quote:
Ik ween met je meequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:03 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Daar gaat mijn hoop op regen en algehele grauwe triestheid!![]()
Zon is zo overrated
Ze spuiten je hier wel graag plat bij bevallingen, dus misschien is dat een optie? Ik hou je hand wel vast...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een paspoort![]()
Ik denk alleen dat er geen enkele vliegtuigmaatschappij is die mij nog wilt meenemen.
Zo noem je zoiets tegenwoordig...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:19 schreef Ticootje het volgende:
Bij nader inzien had ik makkelijk op zomervakantie babymoon gekunt.
Volgens mij kijkt iedereen Greysquote:
Oh dat kijkt ik niet.quote:
Ik ook?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb trek in iets... Maar ik weet niet in wat.
Iets van ijs zit ik aan te denken...quote:
Paprika chips mini frietjes dingen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb trek in iets... Maar ik weet niet in wat.
Oeh ik ben dol op verslavende spelletjes! Linkje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef moussy het volgende:
Ik zit gewoon online een spelletje te spelen, verslavenden zo meteen ga ik douchen en nagels lakken en wenkbrauwen trekken, oftewel mezelf ff updaten
oeh! welke? ben bijna door mijn spelletjes heen. zat eraan te denken om neverwinternights maar weer te gaan spelenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef moussy het volgende:
Ik zit gewoon online een spelletje te spelen, verslavenden zo meteen ga ik douchen en nagels lakken en wenkbrauwen trekken, oftewel mezelf ff updaten
Dank je voor het delen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Oeh ik ben dol op verslavende spelletjes! Linkje?
Ik ben er net op Fok! achtergekomen dat mijn stiefdochter een clithoodpiercing heeft. "TMI" lijkt me een goede term op dit moment.
Too Much Informationquote:
Mocht hij er ooit achterkomen dan kun je nog heel verbaasd doen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Too Much Information
@Tico, graag gedaan he. Misery loves company
Ik heb besloten het maar niet aan D. te vertellen. Als ík het al erg vind om te weten, zal hij helemaal nachtmerries krijgen denk ik
1. Je stiefdochter vertelt dat ze op Fok! zit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, ieks! En ik ben ook niet thuis in die afkorting... ah uitleg gevonden
En hoe kom je daar trouwens achter?
Okay, thnx. Ja, dat kan ik me voorstellen....quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Too Much Information
@Tico, graag gedaan he. Misery loves company
Ik heb besloten het maar niet aan D. te vertellen. Als ík het al erg vind om te weten, zal hij helemaal nachtmerries krijgen denk ik
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef innepin het volgende:
[..]
1. Je stiefdochter vertelt dat ze op Fok! zit.
2. Je stiefdochter vertelt wat haar username is.
3. Je leest wat in de rondte op Fok!.
4. Je komt erachter - the hard way - dat stiefdochter voornamelijk in SEX post.
Ik ben wel wat meer onsmakelijke dingen tegengekomen, maar sinds kort vermijd ik SEX maar helemaal, voor het geval dat ik haar naam weer ergens tegenkom
quote:
Nee mijn stieffie zou zoiets noooooooit doen. Die blijft maagd tot dr 30e...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef innepin het volgende:
[..]Leedvermaak!
Wacht maar, anders ga ik je PM-spammen met alle zooi die ik over d'r gevonden heb, en dan het zo vertellen dat je beseft dat het net zo goed Priscil had kunnen zijn!
@Jeetjejom, ja dat weet ze, ze kent het omdat het hier gebookmarked staat. Sja
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee mijn stieffie zou zoiets noooooooit doen. Die blijft maagd tot dr 30e...
Grote-dames-beurt noemden we dat vroeger.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef moussy het volgende:
Nee, soms is de struisvogelmethode echt de beste...quote:
Jen neemt nooit een vriendjequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Jeetjejom het volgende:
Yeah right Tico, en Jen zeker ook he!
Jajaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Vriendinnetje dan?
Kan je ook hele stoute dingen mee doen hoor.
heb ik van horen zeggen![]()
Misschien heeft ze nog wat tips voor je.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Ssssst misschien leest m'n stiefdochter wel mee
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze nog wat tips voor je.
Dat ze per ongeluk binnenkomt en je dan een tip geeft in welk standje je tieten het beste uitkomen.quote:
Ik zeg toch niet dat ze op zn billen komt duwen... Dat zou pas raar zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef innepin het volgende:
Ieuw Tico 't is wel d'r vader he, het lijdend voorwerp in die twisted fantasieën van je....
Genoeg...! Ga maar baren ofzo
Oh, gelukkig maar. Nee, dan is het helemaal niet raar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze op zn billen komt duwen... Dat zou pas raar zijn.
het zou pas raar zijn als jij bovenop zit hequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Nee, dan is het helemaal niet raar.
Mja, maar als ik dat hier thuis zo ga zeggen stelt iemand ook een doorsmeerbeurt voorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Grote-dames-beurt noemden we dat vroeger.![]()
Ik ben er zo blij mee, dat ik vanmorgen met kippenvel stond toen er een taxibusje om mijn auto heen draaidequote:Hoe bevalt het kleurige auto'tje?
Ik weet niet of ze in het Keldertje wel de meest geschikte ideeën opdoet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Jen gaat hier de kelder in als ze 11 is en die laat ik er pas uit rond haar 30e.
thx voor de link! Ik ken ze wel, doe die wel eens in puzzelboekjes (Japanse Puzzels, en ja, ik ben een heel suf puzzel-loving figuur).quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Mja, maar als ik dat hier thuis zo ga zeggen stelt iemand ook een doorsmeerbeurt voor
[..]
Ik ben er zo blij mee, dat ik vanmorgen met kippenvel stond toen er een taxibusje om mijn auto heen draaideTis een hummer, écht! Ik kan ook niet meer normaal rijden, moet, moet MOET karten in dat ding
![]()
Ik ga hem pimpen, volgens mn buur moest ik er maar grote vlammen op doen en bling bling, en led lampjes en zo, maar ik maak er een meisjes-hummer van, met bloemenstickers en zo
Spelletje (moet wel ff registreren en zo): Pas op, verslavend! ik ben er ... uiteraard... Moussy![]()
Whehe!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef innepin het volgende:
[..]
1. Je stiefdochter vertelt dat ze op Fok! zit.
2. Je stiefdochter vertelt wat haar username is.
3. Je leest wat in de rondte op Fok!.
4. Je komt erachter - the hard way - dat stiefdochter voornamelijk in SEX post.
Ik ben wel wat meer onsmakelijke dingen tegengekomen, maar sinds kort vermijd ik SEX maar helemaal, voor het geval dat ik haar naam weer ergens tegenkom
Geweldig programma! Het vorige seizoen was ook al zo briljantquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Fans op sbs6! Wahahahahaha, ruzie maken over wie de leukste bzn zangers was
Buikpijn-van-het-lachen-tv
ben zooooo blij voor je!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef Vivi het volgende:
Wat een schattige hond zag ik hier!
Ik breek even asociaal in want ik heb EINDELIJK een nieuw huis, Na 4 jaar mezelf het rambam sjouwen met boodschappentassen, jankende pleuter of dies meer zij 6 trappen op, op snikhete zomeravonden tegen de blinde muur van de overkant koekeloeren want kind moet toch op tijd naar bed dus verplicht binnenzitten en 10000000 gare bezoekjes aan de kinderboerderij om kind kwaliteit van leven en buitenspelen te geven krijg ik (wij) eindelijk een eigen tuintje en een kneuterig eensgezinswoninkje
Me happy.
en het huis in je hoofd al 20x ingericht?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef Vivi het volgende:
Thnx girlsIk blijf er maar over wauwelen
. Heb alle familie al 6 keer gebeld vandaag
.
Oh, ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Moonah, ik dacht dat ze er met haar zoon ging wonen. Maar wie weet wel inderdaad samenwonen.
Toch? Maar jij hebt toch een best groot dakterras dacht ik?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef Moonah het volgende:
Good for you!
Maar ik ben wel jaloers, ik wil ook een tuin.
Noh, Tis gewoon een vrije sector huurwoninkjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar gaat je nieuwe huis wonen? Staat het op Funda? Link? PM?
Heu, deze maand niet meer, ik heb net een DSi gekochtquote:
Precies! Nu moest ik altijd *ergens* gaan zitten, en dan kan je gewoon lekker zelf met een roseetje en een boekje zitten zonder voortdurend op te letten, en nog es een wasje draaien tussendoor en zulks *op slag burgerlijk wordt*quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een tuin is zo fijn! Dat ze gewoon lekker buiten kunnen scharrelen en je niet per sé helemaal meehoeft. ^_^
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En nu kan je dan gewoon in je voortuin gaan zitten op je kratje bier terwijl André Hazes uit de speakers schalt en je gebroed boven ligt te slapen
Ja, 2 straten verderquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:46 schreef trui het volgende:
wat heerlijk vivi!gefeliciteerd!
is het in dezelfde plaats als waar je nu woont?
Ja!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar klein is niet erg joh! Hiervoor woonde ik in een poppenhuisje en dat was altijd heel knus
Wat is er mis met kratten bier en hazes ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja!![]()
alleen die kratten bier en hazes hè![]()
![]()
Die actie die ik deze maand heb gedaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:55 schreef chacama het volgende:
Weet je nog die actie met dat krediet..... mijn brief heeft geholpen...Ik is heeeeeeel blij.
Ahhhh, nee toch.... net zo fout als bij mij. Of is het nog te herstellen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die actie die ik deze maand heb gedaan.
Nou... Ik heb gelukkig nog een andere rekening... Maar t wordt een zuinig maandje...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:59 schreef chacama het volgende:
[..]
Ahhhh, nee toch.... net zo fout als bij mij. Of is het nog te herstellen?
die eerste deed t bij mij laatst niet?quote:
O dat is 25%, geen idee wat de eind datum is hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die eerste deed t bij mij laatst niet?maar die 1304 is altijd fijn
![]()
t ga je kopen Trui?
Mous van harte met je verjaardag!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |