DAT KAN HEUL NIET!@#!@#quote:
Inderdaad. Je kan hooguit met een vliegticket met de trein naar Schiphol Airport in sommige gevallen. (Andersom dus)quote:
Van gouda naar balatonakaliquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik bedoel van welk treinstation naar welk treinstation.
Of naar geneve airport!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan hooguit met een vliegticket met de trein naar Schiphol Airport in sommige gevallen. (Andersom dus)
Nee, Berlijn/ceske krumlov en nog een stuk of 5 andere plekkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuke reis! Dan ben je bijna een dag onderweg. Via München Hbf en Budapest neem ik aan?
Ha, okey. En wat voor een treinkaartjes heb je dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, Berlijn/ceske krumlov en nog een stuk of 5 andere plekken
Ooh ik dacht dat je met treinkaartjes ook met het vliegtuig kon, wat stom van me zegquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan hooguit met een vliegticket met de trein naar Schiphol Airport in sommige gevallen. (Andersom dus)
Dat lijkt mij vrij logisch.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:42 schreef Jotcha het volgende:
Ooh ik dacht dat je met treinkaartjes ook met het vliegtuig kon, wat stom van me zeg
Die meet in Amsterdam staat nog steeds gepland op 18SEP a.s. Hoop wel op wat meer animo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:42 schreef Goddelijker het volgende:
Socios, heb je je al laten ontmaagden op de Wallen?
zo'n ticket voor heel Europa, 4 weken lang.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ha, okey. En wat voor een treinkaartjes heb je dan?
Wat kost dat eigenlijk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zo'n ticket voor heel Europa, 4 weken lang.
Ah, nice. Dat moet wel een "Interrail" zijn dan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
zo'n ticket voor heel Europa, 4 weken lang.
2 jaar geledenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Ah, nice. Dat moet wel een "Interrail" zijn dan.
Wanneer vertrek je?
Ga werken lui jong!quote:
Ik ga denk ik de hele dag in bed liggen.quote:
Last van een kater?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de hele dag in bed liggen.
school, 2 uur beginnen, half 4 klaarquote:
Bart is niet het type mens dat zich door een kater laat tegenhouden.quote:
Idd, daar leer je mee leven!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bart is niet het type mens dat zich door een kater laat tegenhouden.
Juist zonder kater functioneer je minder!quote:
Hmm.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Juist zonder kater functioneer je minder!
Gebeurt niet vaak gelukkigquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Juist zonder kater functioneer je minder!
Wat doet het?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
Tof programma ondekt, prey project.
Als je laptop wordt gejat kan je foto's maken met je webcam, en hij kijkt waar hij inlogt op draadloze netwerken enzoquote:
Ah.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je laptop wordt gejat kan je foto's maken met je webcam, en hij kijkt waar hij inlogt op draadloze netwerken enzo
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben dus zodrekt 4/5 uur van huis weg voor 1.5 uur school.
Dat is waar. Maar ff regelen dat ik voortaan met een jongen van mijn school mee kan rijden.quote:
Jonkiequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef Stekkerblok het volgende:
Dan schijnt de zon weer ns een keer, is het kankerkoud.
Schiet niet op zo
Ja, wel heel erg op tijd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen weer op tijd opstaan ipv 12-13 uur
Moet om kwart over 9 de auto inquote:
Ik moet om 06.00u het zwembad in.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet om kwart over 9 de auto in.. Kan ik rustig een parkeerplek zoeken
Ik om half 11 in Zwolle bij het gebouw staanquote:
In Zwolle bij welk gebouwquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik om half 11 in Zwolle bij het gebouw staan
Deltion, gebouw groen.quote:
Deltionquote:
Nice.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:09 schreef xyzyx het volgende:
Vriend komt in wegmisbruikers whehe omdat hij rechts inhaalde240 euro boete
Ik kom er vast en zeker ook nog wel een keer inquote:
Ziet er tenminste beter uit dan één grote grauwe massa.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Deltionkleurcodes omdat de mensen gebouw 1 of gebouw a niet kunnen begrijpen
Ik niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik kom er vast en zeker ook nog wel een keer in
Ons huis heeft gewoon een huisnummer en is niet grauw en grijs omdat het toevallig geen huis groen heetquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ziet er tenminste beter uit dan één grote grauwe massa.
Moraalridderquote:
Meneertje voelt zich beter dan anderen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ons huis heeft gewoon een huisnummer en is niet grauw en grijs omdat het toevallig geen huis groen heetMaar ik snap wel dat ze kleuren gebruiken daar als je ziet wat voor domme koeien daar rondlopen soms
Wel als je m met dubbelzijdig tape op een raket plaktquote:
Ook dan niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wel als je m met dubbelzijdig tape op een raket plakt
Oude disco is gewoon extreem über.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
moeten mensen ook geen tt maken met zijn favoriete onderwerpen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Bravebart het volgende:
GODS ALLE JEZUS CHRISTUS! Wat mooi.
Oh, dat is zo'n lyric uit zo'n liedje, jwtquote:
Ohja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, dat is zo'n lyric uit zo'n liedje, jwt
Flinke namen. Ofzoquote:
Maandag zuipdag?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb nu al koppijn, terwijl ik zo nog keihard moet gaan zuupen
~dag zuipdag!quote:
Zelfs wij hebben hier een moskee in de buurtquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Moskee in Zoetermeer beklad
zoetermeer heeft een moskee?!?!?!?!??!?!?????????????????????????????111
zijn ze weer bezigquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Moskee in Zoetermeer beklad
zoetermeer heeft een moskee?!?!?!?!??!?!?????????????????????????????111
En dan nog, hebt van toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ok ik heb er 1tje gezien, maar die ging kebab halen
wel als ze hele dag in die vw golf langsrijden met die harcore boem bang dem demquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb je geen last van toch*
En dan bedoel ik de skinheads.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:57 schreef robr0 het volgende:
[..]
wel als ze hele dag in die vw golf langsrijden met die harcore boem bang dem dem
oh okquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:20 schreef Goddelijker het volgende:
Wtf, m'n moeder heeft spijkerbroeken gewassen, maar de mijne niet?
Ja joh, lekker platen downloaden!quote:
Ik stop 2 cd's in me computer en er komt een plaat uit!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, lekker platen downloaden!
zo hoppa 12" uit je laptop producerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, lekker platen downloaden!
Voor laptops heb je een externe platen brander.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
zo hoppa 12" uit je laptop produceren
ja want cd's zijn van vinylquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik stop 2 cd's in me computer en er komt een plaat uit!
Mijn ouders gaan hun oude LP speler voor me zoekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
zo hoppa 12" uit je laptop produceren
Are you a wizard?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ja want cd's zijn van vinyl
hoe weet je dat het een turk is hij gaat zn afkomst straks pas verklappenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zit ook te kijken ja. Met die fashion turk
Die neus alleen al.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:06 schreef robr0 het volgende:
[..]
hoe weet je dat het een turk is hij gaat zn afkomst straks pas verklappen
Wanneer komt ie dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
lala ik kom op take me out in het filmpje van querido de rasta
Doe dat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Over plusminus 2 maanden, maar ik keep je posted
Ik heb die van mijn oudersquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan hun oude LP speler voor me zoeken
Die tweede zin doet die eerste nou weer echt com-pleet teniet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb die van mijn ouders![]()
En mam's grease plaat
Ja joh.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die tweede zin doet die eerste nou weer echt com-pleet teniet.
Zieke shitquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
die samantha uit oh oh den haag past wel bij die dooie lul
Oeh, goed dat je het zegt, ik heb nog dance-tunes credits die op moetenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart ik ben nu aan beatporten en ik word gek omdat ik alles wil.
Heb een paar pareltjes voor je.
rtl heeft die gozer teveel sos gegevenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:34 schreef -SG- het volgende:
Die Jokertje is echt een uber mongool, ja allemaal maar die nek van hem.
wat was dat nummer wat je laatst stuurde, met dat geknepen geluid op een gegeven moment?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh, goed dat je het zegt, ik heb nog dance-tunes credits die op moeten
Truth - Juno toch? EP heb ik alquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
wat was dat nummer wat je laatst stuurde, met dat geknepen geluid op een gegeven moment?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:34 schreef -SG- het volgende:
Die Jokertje is echt een uber mongool, ja allemaal maar die nek van hem.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef robr0 het volgende:
[..]
rtl heeft die gozer teveel sos gegeven
Fucking heldquote:
Aanstaande donderdag komt ie!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil die serie kijken, waar kan ik hem online vinden?
Dat weet niemand geloof ikquote:
Lijkt er wel op. Ik bedoel, dat kan toch niet.quote:
Moeten dan wel machtige acteurs zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Ik bedoel, dat kan toch niet.
Zulke clowns...
Aardig, aardig.quote:
ik zou er zo aan meedoenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef -SG- het volgende:
En dat je je voor zo´n programma leent.
Zal wel wat schuiven natuurlijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Goddelijker het volgende:
Drukke parkeerplaats, achteruit uit parkeervak rijden, auto niet zien in de dode hoek omdat je bezig bent met tot hoever ik achteruit kon rijden. Boem.
[ afbeelding ]
ik zou dan wel probleemwijken stylo 3 kratten per dag eisenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel in zo'n programma willen zien.
Denk het niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]Word je nu uit je Peugeot clubje gekickt?
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die tweede zin doet die eerste nou weer echt com-pleet teniet.
Hoef morgen pasquote:
Fucking dronkenlapquote:
Vertelquote:
Gewoon, die mensen zijn aardigerquote:
Opzich wel chill toch? Beetje rustig beginnen?.. En waar in Harderwijk zitten ze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gewoon, die mensen zijn aardiger, alleen heb ik nog niet heel veel bijzonders gedaan, een lijst gecontroleerd van het oude systeem met orders en vergeleken met het nieuwe systeem. En een paar toners vervangen
.
Maar ik kan tenminste elke dag met de auto nu
In het westen van Lorentz.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich wel chill toch? Beetje rustig beginnen?.. En waar in Harderwijk zitten ze?
Even worse...quote:
Hoe zit het met die N302 nu trouwens?quote:
Die is allang klaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe zit het met die N302 nu trouwens?
Ohwquote:
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohw.. Rij ik ook nooit
.. Trouwens bus 1 en 9 gaan naar Deltion heh?
Neequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Hyman het volgende:
Bart, had je gehoord/gelezen dat er een "kunstenaar" die whisky gemaakt had van zn oma dr pis
?
Want? En als ik bijvoorbeeld om 9 uur er moet zijn, red ik het dan met de trein van 8 uur?.. Ga morgen met de auto trouwensquote:
Als je om 9 uur moet beginnen wel, als je om half 9 moet beginnen moet je die van 7:30 doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Want? En als ik bijvoorbeeld om 9 uur er moet zijn, red ik het dan met de trein van 8 uur?.. Ga morgen met de auto trouwens
Ah k.. Beginnen ze op Deltion om half 9 al dan? Zou best kanker zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je om 9 uur moet beginnen wel, als je om half 9 moet beginnen moet je die van 7:30 doen
Omdat alle andere leerlingen in bus 9 gaan :p en die rijdt vaker.
wij tenminste welquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah k.. Beginnen ze op Deltion om half 9 al dan? Zou best kanker zijn
Nee, weet alleen dat ik om half 11 morgen in groen moet zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
wij tenminste wel
Heb je geen rooster dan?
gewoon altijd de trein van een uur vroeger dan je les nemenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, weet alleen dat ik om half 11 morgen in groen moet zijn.. Verder nog niks gehoord..
Mooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
gewoon altijd de trein van een uur vroeger dan je les nemen
Ik kan soms wel net zo chagrijnig zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
I don't have a period, cuz im a boy.
Wtf?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:58 schreef Jotcha het volgende:
Dus ik seg so van hij moe ze grote muil houde maar de sus en so en de....
Dan nogquote:
Donnerstag sleutel ophalen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
Zero al naar intro geweest?
Noortje al naar haar zin in Ehv?
Jotch al in Belgenland?
Allez! Tres bien! Geht dat wel lukken met die leuke datalimieten en zo? Welke wijk trouwens?quote:
Centrum, zijstraatje van de winkelstraat. En vandaag nog 10gb gedownload iddquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allez! Tres bien! Geht dat wel lukken met die leuke datalimieten en zo? Welke wijk trouwens?
Oooow, zijstraatje van keyserslei of zo. Vetquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Centrum, zijstraatje van de winkelstraat. En vandaag nog 10gb gedownload idd
Oh, dan zit je ook vlakbij de dierentuin of niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Centrum, zijstraatje van de winkelstraat. En vandaag nog 10gb gedownload idd
Nee de Meir.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow, zijstraatje van keyserslei of zo. Vet! Ik vind/vond Antwerpen gaaf
Neuh da's meer richting het station. 3-5 minuutjes fietsen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, dan zit je ook vlakbij de dierentuin of niet?
3-5 minuutjes fietsen is toch vlakbij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Neuh da's meer richting het station. 3-5 minuutjes fietsen.
Google de prinsesstraat
Minuut lopen is vlakbij. En de winkelstraat is vlakbijquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
3-5 minuutjes fietsen is toch vlakbij?
Tof. Daar ben ik 2 jaar geleden geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Minuut lopen is vlakbij. En de winkelstraat is vlakbij
Vette winkels daaroquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Minuut lopen is vlakbij. En de winkelstraat is vlakbij
Like we fucking care.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jup, veel mooie kerken verder en gewoon chille sfeer
Met al die zagte geejsquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:16 schreef robr0 het volgende:
antwerpen 1x geweest veel auslanders daar in die stad
Ja, dat wel. Brussel is nog veel erger.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:16 schreef robr0 het volgende:
antwerpen 1x geweest veel auslanders daar in die stad
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tof. Daar ben ik 2 jaar geleden geweest.
En ook gasten om 1 uur smiddags helemaal van de kaartquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Brussel is nog veel erger.
die vind je in elke stadquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ook gasten om 1 uur smiddags helemaal van de kaart
Voor mij is het september 2007, dus straks 3 jaar geleden.quote:
Opeens is het 3 uur minder reizenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
20 vierkante meters, vast plek zat om op de grond te pitten
Kun je meteen je familie een bezoek brengen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opeens is het 3 uur minder reizen!
Belgen? Dieren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je meteen je familie een bezoek brengen.
Ik krijg een bericht in mijn mailbox,quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:27 schreef -SG- het volgende:
Waar kun je ook alweer instellen dat je een melding in je PMbox krijgt als iemand reageert in je fotoboek?
[hier zouden zo een aantal inkoppertjes kunnen staan]quote:
Hoef je iig niet laat terugquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opeens is het 3 uur minder reizen!
Ik ook. Irritant is dat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg een bericht in mijn mailbox,
Dude nee, die lopen in Emmen rond. De altijd vervelende tante dodo, neefje bonobo, oom brulaap.quote:
Zo laat is het nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef tubacloud het volgende:
Hola.
Bier op maandag
Morgen wordt een lamme dag
Nee weet ik, alleen ik heb al flink wat bier op, want feestje en vakantiequote:
SOOOOOOOOHÉ!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
IK WIL STAGE LOPEN BIJ TRIPLE VISION
quote:
wijfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben nog steeds ziek van m'n schade.
't zijn maar een paar krasjes manquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben nog steeds ziek van m'n schade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |