Gewoon, die mensen zijn aardigerquote:
Opzich wel chill toch? Beetje rustig beginnen?.. En waar in Harderwijk zitten ze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gewoon, die mensen zijn aardiger, alleen heb ik nog niet heel veel bijzonders gedaan, een lijst gecontroleerd van het oude systeem met orders en vergeleken met het nieuwe systeem. En een paar toners vervangen
.
Maar ik kan tenminste elke dag met de auto nu
In het westen van Lorentz.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich wel chill toch? Beetje rustig beginnen?.. En waar in Harderwijk zitten ze?
Even worse...quote:
Hoe zit het met die N302 nu trouwens?quote:
Die is allang klaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe zit het met die N302 nu trouwens?
Ohwquote:
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohw.. Rij ik ook nooit
.. Trouwens bus 1 en 9 gaan naar Deltion heh?
Neequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Hyman het volgende:
Bart, had je gehoord/gelezen dat er een "kunstenaar" die whisky gemaakt had van zn oma dr pis
?
Want? En als ik bijvoorbeeld om 9 uur er moet zijn, red ik het dan met de trein van 8 uur?.. Ga morgen met de auto trouwensquote:
Als je om 9 uur moet beginnen wel, als je om half 9 moet beginnen moet je die van 7:30 doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Want? En als ik bijvoorbeeld om 9 uur er moet zijn, red ik het dan met de trein van 8 uur?.. Ga morgen met de auto trouwens
Ah k.. Beginnen ze op Deltion om half 9 al dan? Zou best kanker zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je om 9 uur moet beginnen wel, als je om half 9 moet beginnen moet je die van 7:30 doen
Omdat alle andere leerlingen in bus 9 gaan :p en die rijdt vaker.
wij tenminste welquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah k.. Beginnen ze op Deltion om half 9 al dan? Zou best kanker zijn
Nee, weet alleen dat ik om half 11 morgen in groen moet zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
wij tenminste wel
Heb je geen rooster dan?
gewoon altijd de trein van een uur vroeger dan je les nemenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, weet alleen dat ik om half 11 morgen in groen moet zijn.. Verder nog niks gehoord..
Mooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
gewoon altijd de trein van een uur vroeger dan je les nemen
Ik kan soms wel net zo chagrijnig zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
I don't have a period, cuz im a boy.
Wtf?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:58 schreef Jotcha het volgende:
Dus ik seg so van hij moe ze grote muil houde maar de sus en so en de....
Dan nogquote:
Donnerstag sleutel ophalen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
Zero al naar intro geweest?
Noortje al naar haar zin in Ehv?
Jotch al in Belgenland?
Allez! Tres bien! Geht dat wel lukken met die leuke datalimieten en zo? Welke wijk trouwens?quote:
Centrum, zijstraatje van de winkelstraat. En vandaag nog 10gb gedownload iddquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allez! Tres bien! Geht dat wel lukken met die leuke datalimieten en zo? Welke wijk trouwens?
Oooow, zijstraatje van keyserslei of zo. Vetquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Centrum, zijstraatje van de winkelstraat. En vandaag nog 10gb gedownload idd
Oh, dan zit je ook vlakbij de dierentuin of niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Centrum, zijstraatje van de winkelstraat. En vandaag nog 10gb gedownload idd
Nee de Meir.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow, zijstraatje van keyserslei of zo. Vet! Ik vind/vond Antwerpen gaaf
Neuh da's meer richting het station. 3-5 minuutjes fietsen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, dan zit je ook vlakbij de dierentuin of niet?
3-5 minuutjes fietsen is toch vlakbij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Neuh da's meer richting het station. 3-5 minuutjes fietsen.
Google de prinsesstraat
Minuut lopen is vlakbij. En de winkelstraat is vlakbijquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
3-5 minuutjes fietsen is toch vlakbij?
Tof. Daar ben ik 2 jaar geleden geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Minuut lopen is vlakbij. En de winkelstraat is vlakbij
Vette winkels daaroquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Minuut lopen is vlakbij. En de winkelstraat is vlakbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |