abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87085663
ah ok. Succes ermee! :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87089474
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef peenvogel86 het volgende:
Hoi,

Ik ga over anderhalve week voor 2,5 maand naar Aruba.

Nu ben ik van plan elke ochtend een uurtje te gaan hardlopen op de stranden daar.
Ondanks dat ik nogal wat weet van lopen op blote voeten, weet ik niet zoveel van het lopen op het strand, woon niet bij de kust in de buurt ofzo, het enige rulle zand wat ik regelmatig loop is een heeeeeeel klein stukje op een open plek in m'n reguliere rondje en een enkele keer een stuk ruiterpad. Gewoonlijk als je van schoenen overstapt op blote voeten zou ik aanraden het heel geleidelijk te doen, omdat je je voet anders neerzet (voorvoet landing ipv hiel landing), het is niet alleen je voetzool die moet wennen maar ook vooral je kuiten. Veel mensen die enthousiast blootsvoets gaan lopen hebben na de eerste keer hartstikke last van hun kuiten, veel meer dan van hun voetzolen! En ook als je voor schoenen kiest en je je loophouding niet verandert, rul zand is sowieso heel zwaar aan de kuiten en je achillespees. Toen ik een aantal maanden terug m'n achillespees wat overbelast had voelde ik dat kleine stukje zand op de open plek daar echt aan 'trekken'. Ik zou zeker het wat stevigere, nattere zand opzoeken, of begin gewoon zoals je gewend bent over de weg te lopen en voeg elke dag een stukje langer strand aan je route toe.
pi_87120479
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:18 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar in november begonnen en half april gestopt. Ik was het zat en ik vond het te warm. (terwijl ik dol op zomer ben en herfst enzo haat! )

Vorig week woensdag ben ik opgegeven door mijn collega's voor de 8km in Amsterdam over 2 weken. De grapjassen.

Dus ik moet er echt keihard aantrekken, ik ben absoluut geen natuur talent.
Klinkt zoals ik het heb gedaan! Alleen gaat het bij mij minder goed. Red t niet zo ver, nog niet zo lang en mijn motivatie is echt op een dieptepunt. Ik MOET morgen van mezelf lopen, en ik ga ook wel. Moet even een leuk rondje verzinnen.
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:42:14 #262
311833 Improved28
Voor verbetering vatbaar
pi_87125827
Nee he... Ik ga straks met een vriendin lopen, maar ik loop veel liever alleen. Waarom kan ik ook niet gewoon nee zeggen :X
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:10:06 #263
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87126321
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:42 schreef Improved28 het volgende:
Nee he... Ik ga straks met een vriendin lopen, maar ik loop veel liever alleen. Waarom kan ik ook niet gewoon nee zeggen :X
Haha. Ik vind alleen lopen ook fijner. Muziek op en gaan. Maar goed, voor één keer niet zo erg toch? Zeg je de volgende keer nee. Ik heb er net 5.27km op zitten. Lekker weer, zweten!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:39:11 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87126996
Beginner meldt zich! :W.

Ik loop met het beginnersschema van hardloopschema.nl (zeer rustige opbouw voor blessuregevoelige beginners) en ik heb net les 4 gelopen (3 x 1 lopen, afgewisseld met 2 mins wandelen en 3 x 2 lopen, afgewisseld met 2 mins wandelen). Ik ben in het verleden al vaker begonnen en weer gestopt (oa wegens motivatie, blessures) en ik ben nu van plan het echt, echt vol te houden. Gelukkig dragen mijn veranderde leefpatroon en leefomgeving daar wel aan bij: ik loop twee keer direct na het werk, terwijl ik eerder studeerde en veel thuis zat en de hele dag tegen het hardlopen zat aan te hikken en ik woon nu in een bosrijke omgeving O+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:11:59 #265
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_87127744
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Beginner meldt zich! :W.

Ik loop met het beginnersschema van hardloopschema.nl (zeer rustige opbouw voor blessuregevoelige beginners) en ik heb net les 4 gelopen (3 x 1 lopen, afgewisseld met 2 mins wandelen en 3 x 2 lopen, afgewisseld met 2 mins wandelen). Ik ben in het verleden al vaker begonnen en weer gestopt (oa wegens motivatie, blessures) en ik ben nu van plan het echt, echt vol te houden. Gelukkig dragen mijn veranderde leefpatroon en leefomgeving daar wel aan bij: ik loop twee keer direct na het werk, terwijl ik eerder studeerde en veel thuis zat en de hele dag tegen het hardlopen zat aan te hikken en ik woon nu in een bosrijke omgeving O+.
Welkom. Ik ben al weer een paar weken bezig. Ook snel last van blessures, dus ook ik moet zeer voorzichting aan doen. Welk schema gebruik je?
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:30:31 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87128253
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:11 schreef pdiscs het volgende:

[..]

Welkom. Ik ben al weer een paar weken bezig. Ook snel last van blessures, dus ook ik moet zeer voorzichting aan doen. Welk schema gebruik je?
Het beginnersschema van hardloopschema.nl dus ;). Dan loop je in 10 weken naar 20 minuten onafgebroken hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_87129732
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Haha. Ik vind alleen lopen ook fijner. Muziek op en gaan. Maar goed, voor één keer niet zo erg toch? Zeg je de volgende keer nee. Ik heb er net 5.27km op zitten. Lekker weer, zweten!
Alleen is ook meer iets voor mij, al heb ik meer motivatie als ik met iemand anders ga. Dan haak ik niet af. Vandaag gelopen, heeerlijk in het zonnetje! 5.28 km gelopen in 35 min. gemiddeld rond de 10 km/h. Alleen jammer dat ik de laatste paar keren dat ik geweest ben elke keer kramp in mn voeten (ja platvoeten...) dus moet maar eens zooltjes gaan proberen. Was trouwens les 23 van Evy, was eigenlijk van plan 8 8 8 8 te lopen, MAAR dat was niet les 23 |:( Uiteindelijk dus 10 12 12. Blij dat ik het heb volgehouden.

Wat voelt dit goed zeg 8-)
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:26:25 #268
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_87130060
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het beginnersschema van hardloopschema.nl dus ;). Dan loop je in 10 weken naar 20 minuten onafgebroken hardlopen.
Is denk ik ook een interval scheme zeker? Net als b.v. Evy?
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:07:32 #269
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87131305
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ja, ik ga weer deze maand! Hoop op goed weer, heb al 2x in heftige buien gelopen daar, en 1x in drukkende hitte! :P Maar daar laat ik me niet door weerhouden. Als ik zelf thuis loop wel, dan kan ik veel makkelijker wat schuiven met het moment waarop ik loop, als 't giet ga ik gewoon wat later, en met de warme dagen liep ik pas in de avond enzo. Maar 't heeft ook wel wat om zo 1x in de maand op een vaste tijd te lopen en gewoon te gaan, ook als 't weer niet ideaal is. :s)
Ehm ja, ik zou gaan hè :@
Beetje heel erg gezellige avond gehad gisteravond en kwam pas te laat mijn bed uit om nog mee te kunnen doen..
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:21:43 #270
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87146827
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:15 schreef SolnaStockholm het volgende:

[..]

Alleen is ook meer iets voor mij, al heb ik meer motivatie als ik met iemand anders ga. Dan haak ik niet af. Vandaag gelopen, heeerlijk in het zonnetje! 5.28 km gelopen in 35 min. gemiddeld rond de 10 km/h. Alleen jammer dat ik de laatste paar keren dat ik geweest ben elke keer kramp in mn voeten (ja platvoeten...) dus moet maar eens zooltjes gaan proberen. Was trouwens les 23 van Evy, was eigenlijk van plan 8 8 8 8 te lopen, MAAR dat was niet les 23 |:( Uiteindelijk dus 10 12 12. Blij dat ik het heb volgehouden.

Wat voelt dit goed zeg 8-)
Haha, we hebben echt bijna dezelfde tijd/afstand gelopen. Ik heb 5.27km gelopen in 34 minuten vanochtend. Mijn 5e keer hardlopen trouwens. Vorige keer 4.11 gelopen in 23 minuten. Nu maar iets langzamer proberen te lopen en wat verder. Was ook wel redelijk uitgeput toen ik thuis kwam.
pi_87151795
5e keer ooit? wow, ik heb evy al eens uitgelopen voor de zomervakantie. vanaf toen is het er een beetje ingeschoten. Jammer genoeg ben ik na de vakantie weer paar kilootjes aangekomen dus werd weer tijd voor wat extra sporten. Nu maar netjes weer 2 a 3x per week hardlopen. heb ook nieuwe schoenen (paars 8-) ) dus kan helemaal goed weer beginnen.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:44:45 #272
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_87152253
Vanavond alweer voor de tweede keer deze week buiten getraind. Met nog minder dan een week tijd voor mijn eerste wedstrijd eigenlijk het laatste moment om nog op tempo te trainen. Helaas ging het nog niet zoals gewenst. Na de eerste twee kilometers kreeg ik het steeds zwaarder om het tempo vast te houden, maar ik wilde toch graag onder de 30 minuten blijven op de 5,6 km. Uiteindelijke tijd was 29:30 met een gemiddelde snelheid van 11,4 km/hr.
Op zichzelf een prima tijd, alleen kost me dit nog steeds veel te veel energie. Ik merk dat ik de laatste weken rond het zelfde niveau blijf schommelen :{
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:48:29 #273
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87152414
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:35 schreef SolnaStockholm het volgende:
5e keer ooit? wow, ik heb evy al eens uitgelopen voor de zomervakantie. vanaf toen is het er een beetje ingeschoten. Jammer genoeg ben ik na de vakantie weer paar kilootjes aangekomen dus werd weer tijd voor wat extra sporten. Nu maar netjes weer 2 a 3x per week hardlopen. heb ook nieuwe schoenen (paars 8-) ) dus kan helemaal goed weer beginnen.
Ik heb sporadisch vorig jaar één of twee keer 3 km gelopen met verkeerde schoenen. Dat is ongeveer mijn hardloop-geschiedenis. 2 week geleden nieuwe schoenen gekocht en meteen fanatiek begonnen. Aan conditie ligt het sowieso niet echt, 3 jaar aan kickboksen gedaan vanaf vorig jaar ongeveer 2-3 keer per week fitnessen. Nu dus hardlopen erbij om wat overtollige kg's kwijt te raken die er na het stoppen met kickboksen helaas zijn bijgekomen.
pi_87153144
En merk je al verschil? Ik eigenlijk niet zo, al heb ik het idee dat ik sowieso niet afval van sporten (sport sowieso al heel veel), maar minder eten is gewoon niet goed als je dan weer veel sport. Beetje jammer. Nou misschien werkt wat langere afstanden, maar zo ver ben ik nog niet. Moet zooltjes kopen voor platvoeten voor ik weer ga lopen, ben er helemaal doorheen gezakt vandaag :(
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:07:34 #275
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87153249
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:05 schreef SolnaStockholm het volgende:
En merk je al verschil? Ik eigenlijk niet zo, al heb ik het idee dat ik sowieso niet afval van sporten (sport sowieso al heel veel), maar minder eten is gewoon niet goed als je dan weer veel sport. Beetje jammer. Nou misschien werkt wat langere afstanden, maar zo ver ben ik nog niet. Moet zooltjes kopen voor platvoeten voor ik weer ga lopen, ben er helemaal doorheen gezakt vandaag :(
Nee, niet echt veel verschil. Terwijl ik wel weinig eet de laatste tijd. We zien het vanzelf. Vind het vooral lekker om even te lopen.
pi_87154925
te weinig eten vak je niet van af hé? :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 4 oktober 2010 @ 07:52:17 #277
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87158668
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:05 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik merk het wel een beetje, maar ook niet heel erg. Ik denk dat hardlopen vooral de effecten van een dieet versterkt.
Ik las laatst dat een halve liter water voor elke maaltijd heel erg goed helpt om af te vallen. Schijnt zelfs beter te werken dan calorien tellen, en het blijft er ook langer af. Dat ben ik nou ongeveer 2 maanden aan het doen nu en ben al 3 kilo kwijt.

Edit: om het nog verder aan te vullen, in het half jaar daarvoor heb ik me naar 5km gewerkt en dat een tijdje gedaan. Toen ben ik eigenlijk niet afgevallen, maar ook niet verder aangekomen. En ik zit nu op een BMI van 26, dus het waren ook niet heel makkelijke kilo's om kwijt te raken ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Neelix op 04-10-2010 08:32:45 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:56:37 #278
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87160448
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:57 schreef DarkElf het volgende:
te weinig eten vak je niet van af hé? :)
Nee weet ik. Ik eet ook niet te weinig om het afvallen.
pi_87164492
nadat het vorige week een keertje niet lekker liep (slecht ritme) en ik dit weekend geen zin had :P en ik vanmorgen weer gegaan en t ging superlekker :) kwam meteen in mijn ritme en heb heerlijk ontspannen gelopen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:32:04 #280
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_87164855
Vrijdag nog gelopen, zaterdag was iets te gezellig en zondag tot in de avond in de vernieling gelegen.
Niet leuk, (Katers zijn nooit leuk, maar dit sloeg nergens meer op, heb maar 3 wodkaatjes op }:| ) want ik ben nog steeds uitgedroogd en mijn benen doen verrekte zeer!

Ik zou zondagmiddag nog lopen, maar dat werd 'm niet. :') En vanavond ga ik maar gewoon wandelen ipv rennen. De trap hier is al een hele uitdaging. Zo zonde dit. Volgens mij is er echt schade aangericht. :(
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:51:56 #281
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_87174329
Ik heb laatst eens een overzicht gemaakt van mijn progressie. Om de verschillende gegevens goed inzichtelijk te maken heb ik deze verwerkt in een index. Deze index is gebasseerd op mijn gemiddelde loopprestaties. De index zwaarte is een indicatie van de zwaarte van de training aan de hand van de zelfbedachte formule: netto snelheid^2 * afstand.

In dit overzicht is goed te zien dat de zwaarte van mijn trainingen stijgt, maar dat de gemiddelde snelheid veel langzamer toeneemt. Gemiddeld boek ik ongeveer 0,3% progressie per training :')

P.S. Deze week is er weer hardloopkleding in de aanbieding bij de LIDL. Ik ga vanavond ook even kijken of het iets is *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Ach3r0n op 04-10-2010 17:23:34 ]
pi_87180009
Leuk om je vooruitgang te zien! Bij mij maakt sportstracker zelf ook grafiekjes en dingen, dus daar kijk ik meestal.

Morgen moet/mag ik weer! heb stiekem zin, ging gister afgezien van de kramp heerlijk. En hopen op mooi weer.
pi_87196882
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:51 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik heb laatst eens een overzicht gemaakt van mijn progressie. Om de verschillende gegevens goed inzichtelijk te maken heb ik deze verwerkt in een index. Deze index is gebasseerd op mijn gemiddelde loopprestaties. De index zwaarte is een indicatie van de zwaarte van de training aan de hand van de zelfbedachte formule: netto snelheid^2 * afstand.

[ afbeelding ]

In dit overzicht is goed te zien dat de zwaarte van mijn trainingen stijgt, maar dat de gemiddelde snelheid veel langzamer toeneemt. Gemiddeld boek ik ongeveer 0,3% progressie per training :')

P.S. Deze week is er weer hardloopkleding in de aanbieding bij de LIDL. Ik ga vanavond ook even kijken of het iets is *O*
Hoe kom je er bij dat je netto snelheid tot de macht twee doet? Waar is dat op gebasseerd?

Er bestaat wel zoiets, maar dat maakt gebruik van je hartslag(zone), het heet TRIMP

Met sporttracks kan je die volgen met een plugin http://www.zonefivesoftwa(...)in_detail.php?id=103
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:38:59 #284
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87198710
Ik meld me ook weer even :)

Voor de vakantie begonnen met C25K, maar door vakanties en dergelijke kwam het er niet van. Na de zomer opnieuw begonnen met iets meer succes :) Morgen eerste keer week 6. Gaat goed, al vind ik de opbouw van de laatste weken wel enigszins vreemd.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:12:43 #285
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87214662
Pff. Net 4.86km gelopen. Rustig aan gedaan, kreeg al na ene klein eindje een beetje last van mijn rechterbeen. Merk toch dat ik niet helemaal lekker in mijn ritme kom als ik langzamer loop, misschien vandaar ook dat ik last krijg omdat ik toch anders loop. Morgen even naar de sportschool en met hardlopen maar even een paar dagen wachten. Ben de afgelopen weken bijna om de dag aan het lopen en trainen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:15:20 #286
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_87214759
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:38 schreef tim2308 het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat je netto snelheid tot de macht twee doet? Waar is dat op gebasseerd?

Er bestaat wel zoiets, maar dat maakt gebruik van je hartslag(zone), het heet TRIMP

Met sporttracks kan je die volgen met een plugin http://www.zonefivesoftwa(...)in_detail.php?id=103
Het kost me tot nu toe veel meer energie om een kilometer in snelheid te winnen dan om een kilometer verder te lopen. Hetzelfde als dat wanneer ik langzamer loop ik veel minder energie verbruik. Met alleen snelheid * aantal kilometers zie je veranderingen in snelheid niet goed terug.
Deze 'gevoels'-index is puur bedoeld als indicatie.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:01:10 #287
251893 WD.40
Multispray
pi_87221095
Naast 2x in de week vechtsporttraining loop ik al sinds enkele jaren ook 1 tot 3x in de week hard (een gem. afstand tussen de 5 en de 10 km). De trainingsschema's voor de 5 en de 10 km van Evy heb ik ondertussen afgerond. Mijn gem. sneldheid blijft nu echter steken op zo'n 11-12 km/u. Omdat ik deze graag nog iets omhoog wil hebben ben ik nu op zoek een bijpassend training(schema). Heeft iemand hier nog suggesties?
Even spuiten...zo gepiept!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:02:25 #288
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_87224205
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:32 schreef jack4ya het volgende:
Vrijdag nog gelopen, zaterdag was iets te gezellig en zondag tot in de avond in de vernieling gelegen.
Niet leuk, (Katers zijn nooit leuk, maar dit sloeg nergens meer op, heb maar 3 wodkaatjes op }:| ) want ik ben nog steeds uitgedroogd en mijn benen doen verrekte zeer!

Ik zou zondagmiddag nog lopen, maar dat werd 'm niet. :') En vanavond ga ik maar gewoon wandelen ipv rennen. De trap hier is al een hele uitdaging. Zo zonde dit. Volgens mij is er echt schade aangericht. :(
Nouja, zeg! Gisteren ook niet gelopen. Alles brandde nog in mijn rug en benen... Watje dus.

Vandaag moed verzameld en gaan lopen. En wat denken jullie! 7,3km in 54min, aan 1 stuk! *O*
Ik weet het, heul niet snel, maar gezien afgelopen weekend, en dat ik sowieso een trage loper ben, en dat ik pas sinds 2 weken weer begonnen ben na 5 maanden niets doen, ben ik heel, heel (onnederlands) trots op mezelf. :D

Of het was die 3 dagen rust, of ik moet vaker een stuk in m'n kraag zuipen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door jack4ya op 05-10-2010 21:13:58 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:32:52 #289
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_87225575
Ik zie trouwens dat ik een half jaar terug gemiddeld 8.8 km/h.
Toch wel wat sneller, maar goed dat was na 6maanden pas.

Voor anderen, de enige manier bij mij toen om snelheid wat omhoog te krijgen was intervallen. De run erna loop ik dan gelijk bijna een half km/h harder, dat ebt dan langzaam weg in een paar runs, en dan weer een interval. En poef: weer sneller.

Zo werkt het bij mij althans, jullie kunnen het allicht proberen?
pi_87225692
Vandaag weer gelopen, Evy les 15, ging niet helemaal lekker, maar was met m'n hoofd ook nog bij 't essay dat morgen af moet zijn en waar ik alleen een shitty introduction voor heb geschreven op 't moment...

Donderdag 16, wel weer fijn dat we (Mr.Mo loopt mee) op weg zijn :Y
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:45:47 #291
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87226257
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:01 schreef WD.40 het volgende:
Naast 2x in de week vechtsporttraining loop ik al sinds enkele jaren ook 1 tot 3x in de week hard (een gem. afstand tussen de 5 en de 10 km). De trainingsschema's voor de 5 en de 10 km van Evy heb ik ondertussen afgerond. Mijn gem. sneldheid blijft nu echter steken op zo'n 11-12 km/u. Omdat ik deze graag nog iets omhoog wil hebben ben ik nu op zoek een bijpassend training(schema). Heeft iemand hier nog suggesties?
Dan ben je niet beginnend meer, en kan je beter zoeken in het andere topic over hardlopen.... :)
pi_87226377
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dan ben je niet beginnend meer, en kan je beter zoeken in het andere topic over hardlopen.... :)
dattum :+

ik ben al blij als ik constant blijf op 10km/uur :)
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:18:25 #293
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87228030
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dattum :+

ik ben al blij als ik constant blijf op 10km/uur :)
Hoe lang loop je dan? Ik hou 10 km/uur wel vol, maar echt niet langer dan 4 kilometer..
pi_87228109
ik ben weer een beetje opnieuw aan 't beginnen na een jaar niet lopen :@ ik kon het 15km volhouden *) nu nog geen 5, maar ben dus weer aan 't opbouwen ^O^
Ja doei.
pi_87235111
Yay, motorbloempje... Hoe lang ben je nu weer begonnen?
pi_87239286
Wat een wind!!! heb net 4.5 km gelopen op 9 km p/u. Das langzamer dan vorige week maar toen waaide het ook niet, dat scheelt wel :P

Maar goed ik vind het best hoor.

Volgende week ga ik denk ik beginnen aan de 4 mijl trainingen. Dat is 7 weken, geeft toch iets meer speling en je blijft jezelf wel verbeteren zonder dat ik mezelf t tegen ga maken omdat 10 km niet lukt oid.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:16:14 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87239389
Les vijf van het beginnersschema van hardloopschema.nl weer gehad: 4 x 1, 3 x 2 met tussendoor 2 mins wandelen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:53:54 #298
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_87240465
Nog mensen die mee gaan doen met de Amsterdam Marathon Menzis run van 8km?
Lekkere afstand niet al te zwaar dacht ik zo? :)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_87241277
Ik dus... ^^
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:56:44 #300
251893 WD.40
Multispray
pi_87242539
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef Neelix het volgende:

[..]

Mijn excuus, dit was het eerste topic dat ik tegenkwam. Ga wel ff verder kijken :)
Even spuiten...zo gepiept!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:26:41 #301
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_87248185
Ik vraag me af welke iPod's of andere MP3 spelers jullie gebruiken? Op dit moment gebruik ik een iPod Classic, maar ik ben bang dat deze niet super geschikt is voor hardlopers. Dit omdat in een classic een harddisk zit. Ik ben bang dat deze door de schokken van het rennen defect raakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')