Ow mijn officiele begintijd is ook 8 uur.... maar iedereen eet hier op het werk... dus maakt niet uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik op werk kom begin ik gelijk, kan ik smiddags weer eerder weg haha
ja ik heb zo gevoel dat ze liegt....quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
TOMBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
@C_A: Lijkt mij wel heel erg sterk, 1200 pm pk ?
dus 6 kinderen heeft krijgt ze 6000 pm
Nou ja, dat ligt er wel een beetje aan hoeveel dagen/uren ze die kinderen heeft? volgens mij ligt het (bij 1 kind) rond de 5 euro per uur, dan zou ze per maand wel 240 uur opvang moeten bieden aan een kind, dat is 60 uur per week, dus ruim tien uur per werkdagquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
Tombo.... gelijk vraagje...
Ik heb en buurvrouw, die heeft zo'n gastouder gezin... Nu zegt ze dat ze 1200 euro per maand per kind ontvangt. En na de vakantie heeft ze 5/6 kinderen...
Is ehct ehct zo makkelijk verdient???
Nou volgens mij van 7:00 uur tot 17:00 uur geloof ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt er wel een beetje aan hoeveel dagen/uren ze die kinderen heeft? volgens mij ligt het (bij 1 kind) rond de 5 euro per uur, dan zou ze per maand wel 240 uur opvang moeten bieden aan een kind, dat is 60 uur per week, dus ruim tien uur per werkdag
Lijkt mij sterk
komt ze op 200 uur per maand.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou volgens mij van 7:00 uur tot 17:00 uur geloof ikEn dan 5 dagen in de week
Oh, dat schiet wel op danquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou volgens mij van 7:00 uur tot 17:00 uur geloof ikEn dan 5 dagen in de week
Ja Bruto inderdaad.... maar dan nog is het toch veel?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat schiet wel op danMaar dan zal ze het over bruto hebben denk ik?
maar zitten er geen regels aan van hoeveel kinderen max ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Bruto inderdaad.... maar dan nog is het toch veel?
5000/6000 euro bruto per maand
quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar zitten er geen regels aan van hoeveel kinderen max ?
5 tot 6 kinderen in een huis ... lijkt me gekkenhuis
Volgens mij is 6 het maximale.... maar dat weet Tombo welquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar zitten er geen regels aan van hoeveel kinderen max ?
5 tot 6 kinderen in een huis ... lijkt me gekkenhuis
quote:
Ik ben zo opgegroeid hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
edit: dit is nep lijkt mij??? anders vind ik het kindermishandeling
nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben zo opgegroeid hoor
en bij de scouting deedden we dat ook
wellesquote:
gaat wel lukken johquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb om half 10 voortgangsgesprek, waar ik geen zin in heb
Hoi andere Patjenquote:
hey, ook uw ogen geopend vandaag ?quote:
Ja, da's wat makkelijker als je je bed wil uitstappen he.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, ook uw ogen geopend vandaag ?
en Goede morgen D.
het kan welquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, da's wat makkelijker als je je bed wil uitstappen he.
Gij ook nog goede morgen meneerquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de gok kan inderdaad gevaarlijk zijn.
Gewoon het fucking simpel installeren van een pc lukt niet hahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je Crazy, jij hetzelfde natuurlijk. Succes moet het warmdraaien van de grijze massa.
Mooi.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Voortgangsgesprek was goed tot zeer goed.... dat kan ene mooie bonus opleveren volgende jaar april
bij mij loopt echt alles tegen wat er maar kan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij mij zit het tot dusver wel mee, prettig. Al hangt mijn hoofd nog half in het weekend.
Heb je het principe 'ene oor in, andere uit' wel aangehouden bij het gesprek?quote:
geen opmerkingen over teveel FOK!en ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Voortgangsgesprek was goed tot zeer goed.... dat kan ene mooie bonus opleveren volgende jaar april
misschien last van :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
BSODquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij loopt echt alles tegen wat er maar kan.
Eerst een image terug gezet: BSOD
Opnieuw installeren met win7 cd ging goed.
Drivers ... Zelfs de drivers van de site werken niet. In de doos van de laptop wel recover cd's maar geen driver cd's
Hihihihi nee....quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:45 schreef crv het volgende:
[..]
geen opmerkingen over teveel FOK!en ?![]()
gefeli
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je het principe 'ene oor in, andere uit' wel aangehouden bij het gesprek?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:47 schreef crv het volgende:
[..]
misschien last van :Gadverdamme crvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blue Screen Of Death (vastloper)quote:
iddquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is inderdaad geen stijl Crazy. Zeker als het besef er niet eens is dat ze mensen zolang genegeerd heeft. Dan kan zo iemand wel even dekrijgen.
Heb het freelancen weer opgepakt, wat nu wel weer aardig aantrekt. Ben nu onderwijl een interview aan het voorbereiden.quote:
Waar is de koffie gebleven?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:![]()
Ik kan niet wakker worden want er is geen koffie
Misschien door het internetten een geïnfecteerd bestand binnen gekregen die rotzooit met je Windows bestanden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn vader heeft een pc. Op een gegeven moment startte hij niet meer op, en als hij dat wel deed viel hij uit.
Packard BellDus geen origineel windows xp cd.
Dus ik had zo'n illegale voor hem.... die geprobeerd, en op zich lukte dat wel. Maar opgegeven blijft hij vragen om: windows hoofdmap, systeem 32 hal.dll Kan windows niet opstarten omdat het programma weg is.
Nu kan hij wel windows xp kopen via dixsons (60 euro)... maar is het probleem dan opgelost?? Of is de pc gewoon kapot?
"de nespresso-machine is tijdelijk stuk" en de oploskoffie is opquote:
De oploskoffie is natuurlijk opgelost.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"de nespresso-machine is tijdelijk stuk" en de oploskoffie is op
Mag hopen dat die machine tijdelijk stuk is ja, hij is net 2 maanden oud
Theequote:Op maandag 30 augustus 2010 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De oploskoffie is natuurlijk opgelost.
Na 2 maanden kapoet
Noodoplossing?
http://www.pcnavigator.nl/forum/index.php?topic=81361.0quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn vader heeft een pc. Op een gegeven moment startte hij niet meer op, en als hij dat wel deed viel hij uit.
Packard BellDus geen origineel windows xp cd.
Dus ik had zo'n illegale voor hem.... die geprobeerd, en op zich lukte dat wel. Maar opgegeven blijft hij vragen om: windows hoofdmap, systeem 32 hal.dll Kan windows niet opstarten omdat het programma weg is.
Nu kan hij wel windows xp kopen via dixsons (60 euro)... maar is het probleem dan opgelost?? Of is de pc gewoon kapot?
Maar hoe ga ik dat bestandje op de pc zetten, als hij niet opstart? Dat moet in DOS dan zeker?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.pcnavigator.nl/forum/index.php?topic=81361.0
En de laptop is defect. Zodra je netwerkkaart wil installeren crasht hij
Dus nu nieuwe laptop gepakt haha
Deze DOA kan terug naar de fabriek
Gewoon de Windows XP cd erin doen en dan kun je hem herstellen denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik dat bestandje op de pc zetten, als hij niet opstart? Dat moet in DOS dan zeker?
En hoe kom ik daar?
Wat te doen wanneer "HAL.dll" vermist wordtquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik dat bestandje op de pc zetten, als hij niet opstart? Dat moet in DOS dan zeker?
En hoe kom ik daar?
hij krijgt gelijk die meldingquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat te doen wanneer "HAL.dll" vermist wordt
Kreeg u ooit de foutmelding "HAL.DLL is missing or corrupt"?
HAL is de Hardware Abstraction Layer; het besturingselement dat communiceert met de hardware. Wanneer dit bestand daadwerkelijk ontbreekt of beschadigd is kunt u niet opstarten in Windows XP. Het komt echter ook voor dat een onjuiste configuratie van BOOT.INI ( het bestand dat Windows vertelt waar het benodigde bestanden kan vinden) de oorzaak is. Krijgt u dus ooit deze foutmelding probeer dan eerst deze procedure vóór u besluit Windows XP opnieuw te installeren.
* Start op met de Windows XP installatie cd-rom ( mogelijk moet u in de BIOS eerst de bootvolgorde wijzigen )
* Druk op de R-toets wanneer u de optie wordt geboden Windows te repareren.
* Kies het nummer dat uw installatie van windows aangeeft.
Heeft u één besturingssysteem dan is dit 1
* Type bootcfg /list, hierdoor ziet u de inhoud van uw boot.ini bestand
* Om te repareren typt u bootcfg /rebuild
* Hierna typt u exit.
Dan moet je op een toets drukkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij krijgt gelijk die melding
Heel eventjes boot vancd,gaat dat knipperen en dan de melding
je hebt geen originele nodigquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
En als ik nu een originele windows xp cd koop, die kan ik kopen voor 15 euro.
En die stop ik erin.... heb ik daarmee ook het probleem verholpen, of blijft hij dat bestandje missen?
dat hebben we geprobeerd, maar dan gaat-ie knipperen, dan verspringt hij even en dan krijgt hij die meldingquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan moet je op een toets drukken
als je te zien krijgt boot cd, op een toets drukken
probleem is... we komen er niet inquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt geen originele nodig
Gewoon bestandje wat je mist. En als je opnieuw installeert moet je ook opstarten vanaf cd.
Dus ipv install kies je dan repair
ik nu mee bezigquote:
thx... ga ik dat proberen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
Dan heb je ook niks aan een nieuwe cd
Als je de cd in een andere pc doet, kun je dan wel de pc starten tijdens het opstarten ?
even basic uitgelegd:
1. Pc aan
2. Gelijk op DEL rammen
3. je krijgt een blauw scherm (bios) zoek hier even de BOOT volgorde (staat meestal in apart tabblad)
4. Zorg ervoor dat je eerst van CD start en dan pas vanaf HD
5. Druk op f10 (save and exit)
6. Cd in de cdrom drive
7. Systeem zoekt een opstartsysteem. Hij kijkt eerst naar je schijf. Dan zegt ie: any key to boot from.
8. Willekeurige toets in rammen
9. Succes met repair
Schade?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
en net als je denkt: het kan niet gekker.
Krijg ik mn lip tussen de rits van mn jas
als niet lukt maar ff pmquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx... ga ik dat proberen...
Hij wil siewosie een niewe xp cdDus voor 15 euro is dat niet duur
Pijn, voor de rest niksquote:
Graseter ???quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom er ook net achter dat Graseter maar een paar dagen ouder is dan ik ben.
Mirneeeequote:
Die komt hier af en toe ja, gekke Bartquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja die komt hier toch ook wel eens?
Is hij ouder?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom er ook net achter dat Graseter maar een paar dagen ouder is dan ik ben.
o nog niet gezienquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja die komt hier toch ook wel eens?
hier nu eindelijk ff wat warmer hahaquote:
Jaaaaaaaaaaaaaa! Naakt onder een warm dekbed in een koude kamerquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:02 schreef iBenny het volgende:
Ik had het vannacht ook koud... denk dat ik zo mijn dekbed er weer in ga doen
Doe ik ook meestal maar ik heb een balkondeur die op tuimel stand staat. Allemaal prima maar is bijna direct naast mijn bed waardoor ik weggewaaid word en geheid last van mijn nek/verkoudheid krijg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
vannacht met raam open geslapen
Sliep ook wel fijn ondanks dat het hard waaide haha
Ik doe niet aan naakt slapenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa! Naakt onder een warm dekbed in een koude kamer
2 uur en 3 kwartierquote:
Dat maakt opstaan wel kei lastig. Dan is het veel te lekker in bed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa! Naakt onder een warm dekbed in een koude kamer
Dit dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe niet aan naakt slapen
Alleen een boxer is genoeg
Truequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt opstaan wel kei lastig. Dan is het veel te lekker in bed.
Heerlijk iddquote:
Ik laat gewoon geen natte schetenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef iBenny het volgende:
Naakt slapen voelt als een slak zonder zijn huisje.. En als je een natte scheet laat, dan rol je door je eigen shit. Nee, boxer is voor mij genoeg
Je weet niet wat je mist.quote:
WTF laat jij natte scheten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef iBenny het volgende:
Naakt slapen voelt als een slak zonder zijn huisje.. En als je een natte scheet laat, dan rol je door je eigen shit. Nee, boxer is voor mij genoeg
Daarom heeft hij een emmer naast zijn bed staan.quote:
Je bent gewoon bang dat je piemeltje er anders vandoor gaat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj, maar ik vond het wel een goed argument om neit naakt te slapen
Wel de grijze he... (welke overigens nu meer naar bruin neigt)quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heeft hij een emmer naast zijn bed staan.
Nee hoor... Ik zou niet waar die naartoe zou moeten gaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je piemeltje er anders vandoor gaat.
Naar je vriendinnetje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik zou niet waar die naartoe zou moeten gaan
Wat is er niet fijn aan, of beter gezegd, wat is er fijn in een pyjama of boxer te slapen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
ik slaap ook niet naakt, slaapt echt niet fijn nee.
Ik heb een berenpyjamaquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
Een boxer kan nog wel, maar een man in pyjama is echt zo'n afknapper.
quote:
waarom dat nu weerquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
Een boxer kan nog wel, maar een man in pyjama is echt zo'n afknapper.
Ik voel toch wel of ik tegen iemands lichaam aanlig, of dat hij gewoon in een pyjama ligt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom dat nu weerje hebt je ogen dicht dus zie je toch niet haha
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heeft hij een emmer naast zijn bed staan.
Hey Sjef is er wiederquote:
kuttopicquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
Meld hier hoeveel vrienden je hebt op fok :)
Komt door TSquote:
Kloptquote:
TS is corpulent.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
Meld hier hoeveel vrienden je hebt op fok :)
Vandaar dat ik hem op de fout in de TT wees.quote:
Schrijver van de Baantjer boekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja volgens mij wel
Geen idee wie het is
Dat vind ik best opvallend.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja volgens mij wel
Geen idee wie het is
Ik moest giechelen als een meisje van 7 dat haar tweede barbie kreeg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem op de fout in de TT wees.
Zeker... Zowel van de boeken(en dat terwijl ik amper boeken lees), als de serie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik best opvallend.
Was een leuke kerel, jammer dat hij er niet meer is. Ik heb ook veel van de Baantjers genoten, als kind.
sorry nog nooit gelezenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker... Zowel van de boeken(en dat terwijl ik amper boeken lees), als de serie.
ja maar zit het wel in je boxer niet op je bed. ALs je naakt slaapt komt het op je dekens, dus dan ga je rollen enzo, dan voor je het weet zit je helemaal onderquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
*scrollt topic door*
*leest iets over natte scheten in bed*
maar benny, als je een natte scheet in je boxer laat lig je toch net zo goed in je eigen bagger te rollen?![]()
rare hobby trouwens
jullie poepen met liters tegelijk als je slaapt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar zit het wel in je boxer niet op je bed. ALs je naakt slaapt komt het op je dekens, dus dan ga je rollen enzo, dan voor je het weet zit je helemaal onder
wacht, ik post wel een plaatje voor jequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer er met alle macht geen beeld bij te krijgen.
nee, maar je draait wel erg veel in je slaap hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jullie poepen met liters tegelijk als je slaapt?
Liever dat de schijt in je boxer beland, dan dat je wakker wordt met schijt aan je been oid.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
*scrollt topic door*
*leest iets over natte scheten in bed*
maar benny, als je een natte scheet in je boxer laat lig je toch net zo goed in je eigen bagger te rollen?![]()
rare hobby trouwens
Nee, geen liters schijt... maar het gaat om het ideequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jullie poepen met liters tegelijk als je slaapt?
Nou ik weet niet of het mannen zijn, als ze in bed schijten zou ik zeggen dat ze nog in de luiers horen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
zeker alleen mannen in dit topic
Aldus mevrouw ik-moet-ff-naar-de-wc-en-schijt-dat-ding-helemaal-onderquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
zeker alleen mannen in dit topic
quote:
Ik krijg dus geen bruine vlekken in bed omdat ik een boxer draagquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
Ik snap niet eens waarom jullie bruine vlekken in bed krijgen? Nemen jullie laxeermiddel voor het slapen gaan? Of een fijne clysma?
Ja dat.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aldus mevrouw ik-moet-ff-naar-de-wc-en-schijt-dat-ding-helemaal-onder
emmer voor je vraag!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... dat was mijn volgende vraag eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
emmer voor je vraag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
emmer voor je vraag!
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij laat natte scheten toch
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj, maar ik vond het wel een goed argument om neit naakt te slapen
[..]
emmer voor je vraag!
Nou c_a, schijt hem maar vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Waarom vind jij het "quote:
ik geloof het nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geef daarin toch de reden waarom ik het zeg?
Ik heb het nniet over de natte scheten van Benny, maar de opmerking van Bennyquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom vind jij het "" dat benny natte scheten laat?
Ik doelde meer op postdiarree, maar ach je kunt ook overal vandaan posten dezer dagen.quote:
Klopt...quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doelde meer op postdiarree, maar ach je kunt ook overal vandaan posten dezer dagen.
Wat doe jij niet op de WCquote:
Vanavond toch met die ruzie tussen BZN-fans?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vanavond????
Ik in ieder geval FANS kijken
Jepquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vanavond toch met die ruzie tussen BZN-fans?
Je komt maar... we hebben nog een kamer vrijquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
Bij wie mag ik de komende 3 weken wonen? Mijn moeder loopt nu al in te pakken en ik word gek van der gestress.
Misschien is er plek voor je in Leeuwardenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
Bij wie mag ik de komende 3 weken wonen? Mijn moeder loopt nu al in te pakken en ik word gek van der gestress.
Jaaaquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vanavond toch met die ruzie tussen BZN-fans?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
Wat een dag, pffff
Arme arme docenten die moeten werken voor hun geld
Hoezo 'al'?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
ze werken al op goddelijke tijden, hebben onmeunig veel vakantie, en dan nog zeiken over hun rooster. En als ze een punt hebben hebben ze een punt, daar ben ik makkelijk in, maar dat mierenneuken heb ik zo ontzettend de pest over in...quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hoezo zijn ze arme docenten dan?
OMG, dat is met die sneue mensen allemaalquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vanavond????
Ik in ieder geval FANS kijken
ow het was sarcastischquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze werken al op goddelijke tijden, hebben onmeunig veel vakantie, en dan nog zeiken over hun rooster. En als ze een punt hebben hebben ze een punt, daar ben ik makkelijk in, maar dat mierenneuken heb ik zo ontzettend de pest over in...
Fulltime docenten die een dag vrij willen in de week, damn
Ja, want zodra de kinderen naar huis zijn is het werk klaar en kunnen ze aan de pilsquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze werken al op goddelijke tijden,
yeah, al dat nakijkwerk doen de kaboutertjes bv en al die ouderavonden en rapportbezoekjes zijn allemaal tussen 13.00 en 14.00 uurquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze werken al op goddelijke tijden, hebben onmeunig veel vakantie, en dan nog zeiken over hun rooster. En als ze een punt hebben hebben ze een punt, daar ben ik makkelijk in, maar dat mierenneuken heb ik zo ontzettend de pest over in...
Fulltime docenten die een dag vrij willen in de week, damn
quote:
Hoi Bobbatrix.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:28 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, al dat nakijkwerk doen de kaboutertjes bv en al die ouderavonden en rapportbezoekjes zijn allemaal tussen 13.00 en 14.00 uur
Maar dat gaan ze ook niet op die vrije dag doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:28 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, al dat nakijkwerk doen de kaboutertjes bv en al die ouderavonden en rapportbezoekjes zijn allemaal tussen 13.00 en 14.00 uur
Je hebt geneukt?quote:
Wat neem jij vieze woorden in de mond, ben ik echt niet gewend van deze SC.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat neem jij vieze dingen in de mond, ben ik echt niet gewend van deze SC.
O ja sorry, heb net mijn 4e positieve note erbij ben dwarsquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat neem jij vieze woorden in de mond, ben ik echt niet gewend van deze SC.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella heeft enkele dagen in een klooster vertoefd. Denk ik.
hehe, nee dat is compenseren op die dag natuurlijk hequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze ook niet op die vrije dag doen
Dat zou ik best wel eens willen proberen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella heeft enkele dagen in een klooster vertoefd. Denk ik.
Die kunnen wel een make-over gebruiken. Maak je het gelijk aangenaam voor jezelf.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zou ik best wel eens willen proberen.Ben alleen bang voor Jezus en Maria beelden dus dat zit er niet in.
Dan ga je naar een boeddhistisch klooster?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zou ik best wel eens willen proberen.Ben alleen bang voor Jezus en Maria beelden dus dat zit er niet in.
Daar zitten alleen mannen toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ga je naar een boeddhistisch klooster?
Dan word je een Jood.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
yeah en keer terug als een volleerde shaolin monnikquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
Ik zie het voor me hoor, zo'n Tibetaans klooster waar ze allemaal zwijgen en leven in stilte, komt Bellabeer binnen denderen wie heeft er zin in een potje nuecksex
quote:
Eerst je smileys niet en nu je quotes, sabotagequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn quote doet het heul vaak niet.
quote:
Is het de moeite waard of heb ik niks gemist?quote:
zag je naam ook al daarzo. dus denk dat jij t allemaal ook al hebt gelezenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Is het de moeite waard of heb ik niks gemist?
Owwwww daarquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:15 schreef gomi het volgende:
[..]
zag je naam ook al daarzo. dus denk dat jij t allemaal ook al hebt gelezen
hehe yeah, maar zo af en toe wel leuk leesvoer hequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Owwwww daar![]()
Even vluchtig doorgekeken ja, altijd hetzelfde
dat dan weer welquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah, maar zo af en toe wel leuk leesvoer he
Doei Gomiquote:
Ja, het was puur afgeven. Beetje knullig, in totaal meer dan 3 uur onderweg puur om iets af te geven.quote:
Zo lang?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het was puur afgeven. Beetje knullig, in totaal meer dan 3 uur onderweg puur om iets af te geven.
Ja, heb ik vorig jaar ook gedaan. Alleen vandaag zat het vervoer ookwel behoorlijk tegen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo lang?
Maar dan moet je dat toch ook elke dag doen als je daar naar school gaat?
Dan hebben wij samen een dutje gedaan. Ik was iets eerder wakker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik ging om half vijf even een dutje doen, want hoofdpijn en slecht geslapen.
werd een half uur geleden wakker![]()
gezelligquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hebben wij samen een dutje gedaan. Ik was iets eerder wakker.
Little Couple heb ik ook opstaan nuquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
Little Couple
Geniale serie
[..]
Jij ook zo'n avond
Ding was net zo groot als zijquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
Hoe dat kleine vrouwtje met die grote koffer liep.
Volgens mij komt hij vijf keer per week in de sportschool, dat meende ik tenminste laatst eens gezien te hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
Die man lijkt op een kleine bodybuilder
Kloptquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij vijf keer per week in de sportschool, dat meende ik tenminste laatst eens gezien te hebben.
Hier.quote:
Geen tijdquote:
Vandaag niet zo heul grappigquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lig een beetje op bed naar Derksen, Gijp en co te kijken, verder weinig puf.
irritante kijk-ons-eens-grappig-zijn-flappiesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lig een beetje op bed naar Derksen, Gijp en co te kijken, verder weinig puf.
Deze al gezien?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Als voetballiefhebber siewosie vaste kost.
Is er de hele tijd van die irritante achtergrondmuziek?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Als voetballiefhebber siewosie vaste kost.
Haha, mwohquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Patteke
Een keer niet zo dood op dit moment?
toch niet met friet he hahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, mwoh.. ik heb wel alweer bier op
Ik word zowaar een echte kerel
En, werk was echt rustig... heb maar een paar week administratie bijgewerkt
Bier en frieten jalalalalaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Binnenkort te koop: gefrituurd bier
Nee, is maar voor 2 minuutjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is er de hele tijd van die irritante achtergrondmuziek?
Doordeweeks rustig aan he.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, mwoh.. ik heb wel alweer bier op
Ik word zowaar een echte kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |