Ikquote:Op zondag 5 september 2010 00:34 schreef tomaat52 het volgende:
Wie gaat er als eerste in mn fobo krabbelen?![]()
Dankje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef HaJee het volgende:
Tomaat52 schreef zoëven : [kwoot]Dokter HaJee, ik kan niet poepen[kwoot]
Ik wil wel even komen kijken maar als je verstopt zit kan ik je waarschijnlijk niet vinden.
Groeten van een lollige Dr. HaJee
Ik heb al 2 dagen niet kunnen poepen, en nu nog niet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry Tomaat52![]()
Hoe lang kun je al niet poepen en heb je verder nog klachten ?
Oké Tomaat, probeer even een huismiddeltje. Neem een flinke eetlepel olijfolie in. Kijk het morgen even aan tot het eind van de middag. Als je dan nog niet hebt gepoept moet je naar de Eerste Hulp van Het Fok!spitaal gaan en zal ik je direct onderzoeken en de nodige actie ondernemen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen niet kunnen poepen, en nu nog niet.
Bedankt.quote:Op zondag 5 september 2010 00:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké Tomaat, probeer even een huismiddeltje. Neem een flinke eetlepel olijfolie in. Kijk het morgen even aan tot het eind van de middag. Als je dan nog niet hebt gepoept moet je naar de Eerste Hulp van Het Fok!spitaal gaan en zal ik je direct onderzoeken en de nodige actie ondernemen.
Succes !
Dr. HaJee moet nu hoognodig naar bed want hij is morgenvroeg alweer op tijd aan 't werk.
Bedanktquote:Op zondag 5 september 2010 01:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Bedankt.Slaap lekker, doktertje.
Tomaatjes zijn gevoelig hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bedankt
En maak je geen zorgen. Twee dagen niet poepen is nog niet heel alarmerend hoor.
Dankje.quote:Op zondag 5 september 2010 03:42 schreef Dottey het volgende:
* Dottey masseert het buikje van tomaatje !!
Ik kwam net terug van een cocktailpartyquote:Op zondag 5 september 2010 04:38 schreef JanPiraat het volgende:
oow wacht dat was 6:45 .. dan klopt niks meer van die reactie kut
quote:Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef Dottey het volgende:
Voordeel van niet de zuster zijn in de flat is dat je lekker kan uitslapen op zondag
Dat was een flinke knaller die eruit kwamquote:Op zondag 5 september 2010 12:54 schreef tomaat52 het volgende:
MN WC POT IS ONTPLOFT!Maar ik kan nu wel poepen.
Best wel, ja.quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat was een flinke knaller die eruit kwam
quote:Op zondag 5 september 2010 14:27 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Wat bent u van plan met een lesbische toiletjuffrouw?!
wie heb jij nog meer opgegeten en uitgescheten dan?quote:Op zondag 5 september 2010 14:46 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er hier een uitgescheten exemplaar in de container ligt
......quote:Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
wie heb jij nog meer opgegeten en uitgescheten dan?
*proest*quote:Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
wie heb jij nog meer opgegeten en uitgescheten dan?
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Goed, volgende keer als ik een lesbische toiletjuffrouw (wcpot) tegenkom, dan zal ik d'r niet opeten en in een puincontainer uitschijten hahaha
Over hoe een opmerking over een afgedankte porseleinen aarskamerstoel kan uitlopen tot een eetpartijtje![]()
Heer Tomaat. Begrijp ik goed dat buiten uw geëxplodeerde toiletpot uw sanitaire ongemakken tot het verleden behoren ? In dat geval kan ik namelijk rustig naar huis en een lekker wijntje inschenken.quote:
M'n badkamer is naar de knoppen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heer Tomaat. Begrijp ik goed dat buiten uw geëxplodeerde toiletpot uw sanitaire ongemakken tot het verleden behoren ? In dat geval kan ik namelijk rustig naar huis en een lekker wijntje inschenken.
Groeten, Dr. HaJee
Nou, zolang je niks nieuws hebt kom je maar bij mij thuis badderen e.d. Ik heb hier nog wel een badkamer over sinds Dottey weg isquote:
Heel erg bedankt HaJee!quote:Op zondag 5 september 2010 18:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, zolang je niks nieuws hebt kom je maar bij mij thuis badderen e.d. Ik heb hier nog wel een badkamer over sinds Dottey weg is
Nodig me maar een keer uit als je gaat barbekjoewen. Vind ik wel een aardig alternatief i.p.v. geld te vragenquote:Op zondag 5 september 2010 19:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt HaJee!¤1,50 per douche beurt?
Is goed.quote:Op zondag 5 september 2010 19:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nodig me maar een keer uit als je gaat barbekjoewen. Vind ik wel een aardig alternatief i.p.v. geld te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |