Ikquote:Op zondag 5 september 2010 00:34 schreef tomaat52 het volgende:
Wie gaat er als eerste in mn fobo krabbelen?![]()
Dankje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef HaJee het volgende:
Tomaat52 schreef zoëven : [kwoot]Dokter HaJee, ik kan niet poepen[kwoot]
Ik wil wel even komen kijken maar als je verstopt zit kan ik je waarschijnlijk niet vinden.
Groeten van een lollige Dr. HaJee
Ik heb al 2 dagen niet kunnen poepen, en nu nog niet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry Tomaat52![]()
Hoe lang kun je al niet poepen en heb je verder nog klachten ?
Oké Tomaat, probeer even een huismiddeltje. Neem een flinke eetlepel olijfolie in. Kijk het morgen even aan tot het eind van de middag. Als je dan nog niet hebt gepoept moet je naar de Eerste Hulp van Het Fok!spitaal gaan en zal ik je direct onderzoeken en de nodige actie ondernemen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen niet kunnen poepen, en nu nog niet.
Bedankt.quote:Op zondag 5 september 2010 00:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké Tomaat, probeer even een huismiddeltje. Neem een flinke eetlepel olijfolie in. Kijk het morgen even aan tot het eind van de middag. Als je dan nog niet hebt gepoept moet je naar de Eerste Hulp van Het Fok!spitaal gaan en zal ik je direct onderzoeken en de nodige actie ondernemen.
Succes !
Dr. HaJee moet nu hoognodig naar bed want hij is morgenvroeg alweer op tijd aan 't werk.
Bedanktquote:Op zondag 5 september 2010 01:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Bedankt.Slaap lekker, doktertje.
Tomaatjes zijn gevoelig hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bedankt
En maak je geen zorgen. Twee dagen niet poepen is nog niet heel alarmerend hoor.
Dankje.quote:Op zondag 5 september 2010 03:42 schreef Dottey het volgende:
* Dottey masseert het buikje van tomaatje !!
Ik kwam net terug van een cocktailpartyquote:Op zondag 5 september 2010 04:38 schreef JanPiraat het volgende:
oow wacht dat was 6:45 .. dan klopt niks meer van die reactie kut
quote:Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef Dottey het volgende:
Voordeel van niet de zuster zijn in de flat is dat je lekker kan uitslapen op zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |