Dat was een flinke knaller die eruit kwamquote:Op zondag 5 september 2010 12:54 schreef tomaat52 het volgende:
MN WC POT IS ONTPLOFT!Maar ik kan nu wel poepen.
Best wel, ja.quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat was een flinke knaller die eruit kwam
quote:Op zondag 5 september 2010 14:27 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Wat bent u van plan met een lesbische toiletjuffrouw?!
wie heb jij nog meer opgegeten en uitgescheten dan?quote:Op zondag 5 september 2010 14:46 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er hier een uitgescheten exemplaar in de container ligt
......quote:Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
wie heb jij nog meer opgegeten en uitgescheten dan?
*proest*quote:Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
wie heb jij nog meer opgegeten en uitgescheten dan?
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Goed, volgende keer als ik een lesbische toiletjuffrouw (wcpot) tegenkom, dan zal ik d'r niet opeten en in een puincontainer uitschijten hahaha
Over hoe een opmerking over een afgedankte porseleinen aarskamerstoel kan uitlopen tot een eetpartijtje![]()
Heer Tomaat. Begrijp ik goed dat buiten uw geëxplodeerde toiletpot uw sanitaire ongemakken tot het verleden behoren ? In dat geval kan ik namelijk rustig naar huis en een lekker wijntje inschenken.quote:
M'n badkamer is naar de knoppen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heer Tomaat. Begrijp ik goed dat buiten uw geëxplodeerde toiletpot uw sanitaire ongemakken tot het verleden behoren ? In dat geval kan ik namelijk rustig naar huis en een lekker wijntje inschenken.
Groeten, Dr. HaJee
Nou, zolang je niks nieuws hebt kom je maar bij mij thuis badderen e.d. Ik heb hier nog wel een badkamer over sinds Dottey weg isquote:
Heel erg bedankt HaJee!quote:Op zondag 5 september 2010 18:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, zolang je niks nieuws hebt kom je maar bij mij thuis badderen e.d. Ik heb hier nog wel een badkamer over sinds Dottey weg is
Nodig me maar een keer uit als je gaat barbekjoewen. Vind ik wel een aardig alternatief i.p.v. geld te vragenquote:Op zondag 5 september 2010 19:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt HaJee!¤1,50 per douche beurt?
Is goed.quote:Op zondag 5 september 2010 19:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nodig me maar een keer uit als je gaat barbekjoewen. Vind ik wel een aardig alternatief i.p.v. geld te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |