ga jij anders even ergens een zolderkamer huren..quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
Offical News: Everyone hates tomaat52
HEB IK AL GEDAAN, Zie een paar posts boven jequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ga jij anders even ergens een zolderkamer huren..
Ik bedoelde ver wegquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
HEB IK AL GEDAAN, Zie een paar posts boven je
Okee, buiten de flat dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef Wasmachinemann het volgende:
goeddan zet me op zolder, maakt me geen ruk uit waar.
SPOILER: tomaatje, hier een schonere UIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef HappyBob het volgende:
Gelukkig heb ik al een danspartnerIk moet maar eens aftikken lijkt meSPOILER: tomaatje, hier een schonere UIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef HappyBob het volgende:
Gelukkig heb ik al een danspartnerzijn ui was kei schoonSPOILER: tomaatje, hier een schonere UIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Die van jou was met die lelijke achtergrondquote:
Die kan ik eventueel wel weghalenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die van jou was met die lelijke achtergrond
Ik vond dat zij wel eens pauze had verdiend.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die kan ik eventueel wel weghalenMaar die van mij is in ieder geval met een stuk minder 'ruis'
![]()
Ik zie trouwens dat Flippiee er ook is
Ik kom weer terug en ik zie dat ik nog bekend benquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
Apij als je met pantyboy wilt dansen moet je een verzoekje indienen bij tomaatje
Natuurlijk je bent een fok!flat celebquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom weer terug en ik zie dat ik nog bekend ben![]()
Ik wil niet met pantyboy dansen ik ben hetero wist je datquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
Apij als je met pantyboy wilt dansen moet je een verzoekje indienen bij tomaatje
je hoeft toch ook niet te slowdancenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:30 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik wil niet met pantyboy dansen ik ben hetero wist je dat
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Natuurlijk je bent een fok!flat celeb
Ik mag alles ik ben generaalquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
tevens apij op afstand mag ook want je adem ruikt een beetje
Ja bij de volgende Op kan ik hem wegzettenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:25 schreef BoleroPower het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik op een plekje komen waar nog een balkon bij kan:D
Tomaat had teveel gedronken en kwam lallend voorbij?quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:42 schreef Dottey het volgende:
piraatje![]()
ik was al om 5 uur wakker :S
kon niet meer slapen. Ze waren luidruchtig op de gallerij.
Nee ik was zo dronken dat ik schoot met me geweer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Tomaat had teveel gedronken en kwam lallend voorbij?
Och och, we moesten weer gaan knallenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:43 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Nee ik was zo dronken dat ik schoot met me geweer.
Toen ging ik slapenquote:Op zaterdag 4 september 2010 07:42 schreef Dottey het volgende:
piraatje![]()
ik was al om 5 uur wakker :S
kon niet meer slapen. Ze waren luidruchtig op de gallerij.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Tomaat had teveel gedronken en kwam lallend voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |