ga jij anders even ergens een zolderkamer huren..quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
Offical News: Everyone hates tomaat52
HEB IK AL GEDAAN, Zie een paar posts boven jequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ga jij anders even ergens een zolderkamer huren..
Ik bedoelde ver wegquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
HEB IK AL GEDAAN, Zie een paar posts boven je
Okee, buiten de flat dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef Wasmachinemann het volgende:
goeddan zet me op zolder, maakt me geen ruk uit waar.
SPOILER: tomaatje, hier een schonere UIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef HappyBob het volgende:
Gelukkig heb ik al een danspartnerIk moet maar eens aftikken lijkt meSPOILER: tomaatje, hier een schonere UIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef HappyBob het volgende:
Gelukkig heb ik al een danspartnerzijn ui was kei schoonSPOILER: tomaatje, hier een schonere UIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Die van jou was met die lelijke achtergrondquote:
Die kan ik eventueel wel weghalenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die van jou was met die lelijke achtergrond
Ik vond dat zij wel eens pauze had verdiend.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die kan ik eventueel wel weghalenMaar die van mij is in ieder geval met een stuk minder 'ruis'
![]()
Ik zie trouwens dat Flippiee er ook is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |