Ik kom weer terug en ik zie dat ik nog bekend benquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
Apij als je met pantyboy wilt dansen moet je een verzoekje indienen bij tomaatje
Natuurlijk je bent een fok!flat celebquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom weer terug en ik zie dat ik nog bekend ben![]()
Ik wil niet met pantyboy dansen ik ben hetero wist je datquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef Dottey het volgende:
Apij als je met pantyboy wilt dansen moet je een verzoekje indienen bij tomaatje
je hoeft toch ook niet te slowdancenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:30 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik wil niet met pantyboy dansen ik ben hetero wist je dat
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Natuurlijk je bent een fok!flat celeb
Ik mag alles ik ben generaalquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
tevens apij op afstand mag ook want je adem ruikt een beetje
Ja bij de volgende Op kan ik hem wegzettenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:25 schreef BoleroPower het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik op een plekje komen waar nog een balkon bij kan:D
Tomaat had teveel gedronken en kwam lallend voorbij?quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:42 schreef Dottey het volgende:
piraatje![]()
ik was al om 5 uur wakker :S
kon niet meer slapen. Ze waren luidruchtig op de gallerij.
Nee ik was zo dronken dat ik schoot met me geweer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Tomaat had teveel gedronken en kwam lallend voorbij?
Och och, we moesten weer gaan knallenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:43 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Nee ik was zo dronken dat ik schoot met me geweer.
Toen ging ik slapenquote:Op zaterdag 4 september 2010 07:42 schreef Dottey het volgende:
piraatje![]()
ik was al om 5 uur wakker :S
kon niet meer slapen. Ze waren luidruchtig op de gallerij.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Tomaat had teveel gedronken en kwam lallend voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |