en je vond het wel leuk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een echte grote musical is voor mij alweer lang gelee
Was volgens mij ook Mamma Mia. Maar dan wel de 1e keer dat het er was, jaren teurg
Laatste jaren wel eens naar kleinere reizende musicals geweest hier in Zoetermeer
Jawelquote:
Daar kon ik gratis heen.... maar niemand wilde meequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel
Laatste was ergens eind mei "Love me Tender"
Alleen waren daar de NL vertalingen niet al te best
Verder wel lache
wromquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, en nu weer tot volgende week zondag geen tv kijken
Of moet zijn prince of persia deze week nog ga kijken
waarom geen tv kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, en nu weer tot volgende week zondag geen tv kijken
Of moet zijn prince of persia deze week nog ga kijken
niks, maar aangezien de tv voortaan nog al bagger is enzo kijk ik bijna geen tv meer. Of moet echt een goede film zijn. of een zeer goede serie. En jah, de enige serie die ik op dit moment volg is flashpoint.quote:
Je ging toch om 22:30 slapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kut dat wil ik ook zien....
schakel over 10 minuten over
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_3/quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kut dat wil ik ook zien....
schakel over 10 minuten over
Je kan ook terugkijken hequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dus niet
Ik wil het zien, is best leuk en intressant
Doe ik altijd op mijn iphone als ik in bad zitquote:
Wat jij wilquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe ik altijd op mijn iphone als ik in bad zit
Maar ik dacht ik kijk het een keer nu... ik heb zo weinig tijd van de week
Nee, dikke fuckers daarquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je nog kaarten kunnen krijgen, via vakantieveilingen?
HIV in Afrika en rapeparty's in Indiaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het intressant dit keer ?
Nou misschien is het deze keer uist WEL belangrijk wat jij wilquote:
Jep, en anders via cjp last minutequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan maar kopen via de normale weg
dus geen feestende mensen??quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
HIV in Afrika en rapeparty's in India
ik geloof niet dat ik jou snapquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien is het deze keer uist WEL belangrijk wat jij wil
yep i know... staat nu op nouquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wietrokend figuur nu
Is S&S op reis he
klopt, vorige week kreeg ik spontaan heimwee naar feest-vakantiesquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yep i know... staat nu op nou
Vorige week vond ik het leuk... waren ze op bali... die feestende mensjes![]()
Die gast was echt lekker
ik ken het haha.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet stoppen met dingen logisch opruimen, dan raak ik het kwijt
ik ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vorige week kreeg ik spontaan heimwee naar feest-vakanties
Ja me werk zal ook wel met een aanbieding komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jep, en anders via cjp last minute
Whaahah ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Als ik nu 18 zou zijn en vrijgezel.... dan was ik naar Bali gegaan
Neeeeeequote:
Ik ben de hele dag op zoek geweest naar m'n oplader van m'n camera, blijkt ie in de la te liggen waar ik wel vaker spullen van elektronische apparatuur opbergquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ken het haha.
zo kun je alles vinden, ruim je op ... ben je alles kwijt
Stappen staat (en stond ook toen ik vrijgezel was lang niet altijd) niet synoniem voor op de versiertoer gaanquote:
shit... goed dat je daarover begint.... ik heb nog 2 weken de tijd om de oplader te zoekenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag op zoek geweest naar m'n oplader van m'n camera, blijkt ie in de la te liggen waar ik wel vaker spullen van elektronische apparatuur opberg
c_a en slapenquote:
ik was nogal een flirtquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stappen staat (en stond ook toen ik vrijgezel was lang niet altijd) niet synoniem voor op de versiertoer gaan![]()
Maar af en toe als vrijgezel kunnen stappen zou toczijn
met mij wel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, maar ik wil het bed niet met Benny delen
Mag ik een emmer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, maar ik wil het bed niet met Benny delen
ik was (en ben) zonder alcohol nogal, ehhhh, verlegenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was nogal een flirt
nu nog steeds eigenlijk![]()
Dus ik ging wel op de versiertour
Oh met of zonder, ik praat niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was (en ben) zonder alcohol nogal, ehhhh, verlegen
Dan vriendinnetjes waren niet echt extreem frequent....
Meer bewondering-op-afstand
Woehahahhhahaahahahquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ze heefrt het over RAVE-'party's hoor ..... geen RAPE-Partys
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Zegt meneer de rape partyquote:
Ik ben zonder alcohol verlegen.... met alcohol totaal nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was (en ben) zonder alcohol nogal, ehhhh, verlegen
Dan vriendinnetjes waren niet echt extreem frequent....
Meer bewondering-op-afstand
Daarom.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pinguins kunnen toch ook niet praten
iPhonen, seksen en tv kijken?quote:
Tegenvallen, dat doe je.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee fokken, tv kijken en een mail sturen
Hoax... je kan niet fokken en een mail versturen tegelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee fokken, tv kijken en een mail sturen
Net op tijd voor de Rape-Party.... uhmmzzz nee Rave-Partyquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
heb S&S ook maar ff opgezet
(vrouwlief is iets anders gaan doen)
tuurlijk welquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax... je kan niet fokken en een mail versturen tegelijk
Die omschrijvind klinkt anders toch echt als het eerstequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net op tijd voor de Rape-Party.... uhmmzzz nee Rave-Party
Heb 1x een vriendinnetje in Nederland gehad, een paar heftige weken (tot ze over kinderen krijgen begon, vond ik op m'n 21e echt een non-onderwerp)quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zonder alcohol verlegen.... met alcohol totaal niet
Ik had alleen losse flodders.... zoenen dan (niet verder). maar 3 vriendjes gehad![]()
Met 2 verder dan zoenen![]()
En met eentje ben ik nu getrouwd
Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:quote:
Wel een ultra geheime rape partyquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net op tijd voor de Rape-Party.... uhmmzzz nee Rave-Party
Die blauwe doritosquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in chips
[quoteIk heb nog wat Doritos liggen, met dipsaus :Y
[/quote]doritos zijn
Dat klinkt zwaar over datum.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb 1x een vriendinnetje in Nederland gehad, een paar heftige weken (tot ze over kinderen krijgen begon, vond ik op m'n 21e echt een non-onderwerp)
En een paar vriendinnetjes tijdens vakanties
En met 1 daarvan ben ik nu getrouwd
Heb wel regelmatig spijt gehad dat het nooit 1 van die anderen geworden is however
Je was op een rape party en er ging iets mis?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je was op een rape party en er ging iets mis?
Mwah spijt.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nergens spijt van gehad.....
Geloof ik... ok van de eerste keer misschien een beetje
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Heb wel regelmatig spijt gehad dat het nooit 1 van die anderen geworden is however
Ja en toen stond ze achter je mee te lezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
En in slechte tijden spijt dat ik vrouwlief hier niet hard voorbij ben gerend destijds op Rhodos![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je was op een rape party en er ging iets mis?
Ik heb niet eens een ex-vriendin. Maar spijt? Ach, dingen lopen nou eenmaal zoals ze lopen. Ik ben geen uitgaander, dus ik deed het me zelf aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah spijt.....
Heb hooguit af en toe het gevoel als ik videos van 'vroegah' zie dat er een hoop waren die ik ook ''had kunnen hebben''
En in slechte tijden spijt dat ik vrouwlief hier niet hard voorbij ben gerend destijds op Rhodos![]()
Nope, die is net naar bed vertrokkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ja en toen stond ze achter je mee te lezen
Zo leuk is dat ook niet hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een ex-vriendin. .
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah spijt.....
Heb hooguit af en toe het gevoel als ik videos van 'vroegah' zie dat er een hoop waren die ik ook ''had kunnen hebben''
Meelezen doet ze toch al nooitquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Je vrouw is toch wel weg, neem ik aan
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meelezen doet ze toch al nooit
Als ik op haar scherm meelees wordt ze ook pissig
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
S&S is afgelopen, ik ga de laptop uitzetten... misschien tot zo op mijn desire....
dat zal wel
Ga ik zo ook doen (laptop uitzetten)quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
S&S is afgelopen, ik ga de laptop uitzetten... misschien tot zo op mijn iphone....
dat zal wel
Wellicht tot zo dan, tenzij ik al weg benquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
S&S is afgelopen, ik ga de laptop uitzetten... misschien tot zo op mijn iphone....
dat zal wel
Toch maar een iPhone danquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga ik zo ook doen (laptop uitzetten)
Misschien zeg ik zo nog wel ff dag op de Blackberry
(niet vanuit bed want vrouwlief haat dat geklik als ze aan het lezen is)
Ach ik heb zo m'n ongelukkige momenten (en daar zeur ik veel over)quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
Als ik het zo lees ben je niet erg gelukkig Koen.
Ik drink Pepsiquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 neemt nog ff een sappie (non alcoholico)
Meestal cola van de Lidl hierquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik drink Pepsi
Gratis blikje, 2e deze week.
Daarvoor al 20 jaar geen Pepsi gehad, en ook niet gemist
Ah, je maakt het dus erger klinken dan het isquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ik heb zo m'n ongelukkige momenten (en daar zeur ik veel over)
Over het algemeen mag ik niet klagen (maar doe het wel)
Dat word een iPhone aanschaffenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga ik zo ook doen (laptop uitzetten)
Misschien zeg ik zo nog wel ff dag op de Blackberry
(niet vanuit bed want vrouwlief haat dat geklik als ze aan het lezen is)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah, je maakt het dus erger klinken dan het is
Maar, lieve koen..quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah spijt.....
Bij mij wel. Ik betaal graag voor A kwaliteit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meestal cola van de Lidl hier
En ja Coca Cola is lekkerder
maar niet zoveel lekkerder dat het het goedmaakt om meer dan 2x zo duur te zijn
heb dramatische momenten gehad waarin velen zeiden nok er toch meequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah, je maakt het dus erger klinken dan het is
hihi, je zei groene zakquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sensations en dan die groene zak
Hou op, ik heb al vaak zat op het punt gestaan dat ik er mee wilde nokkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, lieve koen..
I don't wanna be rude
Je kan altijd nog scheiden, toch?
Interessanter is wat je met D. moet op de tafelquote:
Oh, je hoeft je niet te verantwoorden hoor..!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hou op, ik heb al vaak zat op het punt gestaan dat ik er mee wilde nokken
En dan vrienden me inderdaad voor gek verklaarden het niet te doen
momenteel is dat gevoel niet zo sterk aanwezig
En, en dat houdt me het ergste tegen, ik weet wat ik verlies
Ten eerste m'n kids, en ten tweede de vrouw waar ik, soms op een wat verknipte manier, toch nog van hou
Ik denk dat dat is omdat ik het bed niet wilde delenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Interessanter is wat je met D. moet op de tafel.
naar je gevoel luisterenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hou op, ik heb al vaak zat op het punt gestaan dat ik er mee wilde nokken
En dan vrienden me inderdaad voor gek verklaarden het niet te doen
momenteel is dat gevoel niet zo sterk aanwezig
En, en dat houdt me het ergste tegen, ik weet wat ik verlies
Ten eerste m'n kids, en ten tweede de vrouw waar ik, soms op een wat verknipte manier, toch nog van hou
Blijf jij daar maar zitten... Ik duik het bed inquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat ik het bed niet wilde delen
Nou ja ik dacht van welquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat ik het bed niet wilde delen
Goed is een groot woord, het is nu redelijk, en dat is al heel wat na jaren vol ellendequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, je hoeft je niet te verantwoorden hoor..!
Als het goed gaat, dan gaat het goed
Ik geloof dat Benny de keuze al gemaakt heeftquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ja
Met wie ga ik nou naar bed dan
Jij was eerder hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat Benny de keuze al gemaakt heeft
Wat zou je gedaan hebben wanneer je gevoel je aan de ene kant zei dat je af wilde van je partner, maar datzelfde gevoel zei ook dat je je kinderen niet kwijt wil?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
naar je gevoel luisterenniet naar vrienden
Tenzij je alles door een roze bril ziet, dan wel luisteren
Je iPhone.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ja
Jij mag met niemandquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ja
Leesze Dquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef D. het volgende:
Anyway, ik ga maar naar mijn boek luisteren
Tot morgen
Ik wil wel met je naar bed!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ja
Dat is moeilijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat zou je gedaan hebben wanneer je gevoel je aan de ene kant zei dat je af wilde van je partner, maar datzelfde gevoel zei ook dat je je kinderen niet kwijt wil?
In NL trek je als man zijnde in 99 van de 100 gevallen aan het kortste eind als het om kinderen gaat.
Ik ben vast te laat om te vragen waar je die luisterboeken vandaan haalt he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef D. het volgende:
Tot morgen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef D. het volgende:
Tot morgen
Ik weet nergens niks vanaf, maar het lijkt me voor kinderen verre van ideaal om in een huis te wonen wat bol staat van de spanning.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat zou je gedaan hebben wanneer je gevoel je aan de ene kant zei dat je af wilde van je partner, maar datzelfde gevoel zei ook dat je je kinderen niet kwijt wil?
In NL trek je als man zijnde in 99 van de 100 gevallen aan het kortste eind als het om kinderen gaat.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij mag met niemand![]()
(en als je toch gaat kan je dat beter met een getrouwde vent doen)![]()
Dat laatste is zeker zo. Echt, de spanning valt nu wel mee, maar als we weer eens ruzie hebben en de domheid begaan dat bij de kids te doen dan zie je die angstige treurige koppies weer en de opmerkingen ''maak nu geen ruzie'' kinderen denken ook altijd dat zij de oorzaak zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet nergens niks vanaf, maar het lijkt me voor kinderen verre van ideaal om in een huis te wonen wat bol staat van de spanning.
Wil niks zeggen over de situatie bij jou thuis, maar gewoon in het algemeen. En dat kinderen soms meer doorhebben dan dat ze laten merken.
Ik vind het wel moeilijk hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker zo. Echt, de spanning valt nu wel mee, maar als we weer eens ruzie hebben en de domheid begaan dat bij de kids te doen dan zie je die angstige treurige koppies weer en de opmerkingen ''maak nu geen ruzie'' kinderen denken ook altijd dat zij de oorzaak zijn
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
ik ga de klaptop nu echt dicht gooien
misschien tot zo
Anders
en eenvoor Miranda
Weltrusten geile beerquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga ook weer terug in bed... laterzzz
Hup naar bed jijquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben moe en ik heb geen zin in morgen.
Ik heb dat ook vaak. En dan blijf ik maar zo lang mogelijk wakker omdat het dan het minst snel morgen wordt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben moe en ik heb geen zin in morgen.
Echt he.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak. En dan blijf ik maar zo lang mogelijk wakker omdat het dan het minst snel morgen wordt.
Konstanz is een plaats OP de Zwitserse grens, met een station op geen 5 minuten lopen van een super vet meer waar allerlei rondvaartboten op rond varen. Klinkt suf, is verre vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Konstanz is een plaats met een mooi station?
Iedereen heeft wel een paar van die plaatsen op de wereld, waar je je ineens een ander mens voelt, waar je ineens De Baas bent, waar je ineens de hele wereld aan kunt. Waar je ineens in Power-play mode gaatquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik bestempel niet snel iets als suf hoor. Klinkt als een mooie plek.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 05:06 schreef Crazy-M het volgende:
Wel een ochtendploeg
* Crazy-M opent de deur en doet het licht aan.
quote:
quote:
ochtendquote:Op maandag 30 augustus 2010 06:54 schreef crv het volgende:
Bonsjoer [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
goedemorgenquote:Op maandag 30 augustus 2010 06:54 schreef crv het volgende:
Bonsjoer [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Nee nog thuis, wachtend op "de sjef". Waschmachine an vaatwasser al geleegd en last van het zonnetjequote:Op maandag 30 augustus 2010 07:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ochtend
ook weer op het werk.
regen, wind en nu al files getrotseerd.
Oh jammer, wilde net vragen of we konden cammenquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen
Ik ga me maar eens aankleden
Ja maak ons maar weer jaloers op het zonnetjequote:Op maandag 30 augustus 2010 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
Nee nog thuis, wachtend op "de sjef". Waschmachine an vaatwasser al geleegd en last van het zonnetje
jah jij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
Nee nog thuis, wachtend op "de sjef". Waschmachine an vaatwasser al geleegd en last van het zonnetje
schijnt ook maar tijdelijk, maar tot nu was het weekend beter als voorspeltquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maak ons maar weer jaloers op het zonnetje
quote:Ist doch alles klar; oder etwa nicht?
Das ist doch mal ne vernünftige Erklärung, die man auch begreift …..
Anfrage von Anwenderin:
Wenn ich einen Film auf meine Diskette speichern möchte, kommt die Meldung, dass auf der Diskette nicht genügend Speicherplatz vorhanden ist.
Dann versuche ich mit Verknüpfung-speichern und dann ist Platz genug und Film ist auf der Diskette.
Problem ist aber, wenn ich diesen Film auf der Diskette auf einem anderen PC anschauen möchte.
Da kommt die Meldung: -nicht gefunden. Aber auf meinem PC funktioniert es. Was kann es sein?
Antwort IT-Hotline:
Sehr geehrte Anwenderin,
in Ihre Handtasche passt Ihr Pelzmantel einfach nicht rein.
Ein Zettel mit Vermerk, dass Ihr Pelzmantel im Schrank hängt, passt in Ihre Handtasche rein.
Also solange Sie diesen Zettel daheim lesen, finden Sie Ihren Pelzmantel im Schrank.
Schwieriger wird es, wenn Sie Ihre Freundin besuchen und dort Ihren Zettel lesen und erfahren,
dass Ihr Pelzmantel im Schrank hängt.
In dem Schrank von Ihrer Freundin können Sie suchen, so lange Sie wollen, Ihren Pelzmantel finden Sie dort bestimmt nicht...
Noch eine Hilfe:
Handtasche = Diskette
Pelzmantel = Film
Zettel = Verknüpfung
Schrank = PC
Motten im Schrank = PC Virus
Nachbar im Schrank = Hacker
...alles klar?!
pardonquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah jij.
Maar jij bent een lui kreng
quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:14 schreef crv het volgende:
Wat voor jou Crazy, hij is alleen in het duits en geen zin om te vertalen zo vroeg
[..]
Hehe,quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:14 schreef crv het volgende:
Wat voor jou Crazy, hij is alleen in het duits en geen zin om te vertalen zo vroeg
[..]
wat? heb je daar geen speciale virtuele harde schijven voor? met denkbeeldige sata?quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hehe,
Net zo iets als afvragen waar je de harde schijf in moet doen bij een virtuele server
mja riep een collega die vraag. alleen toen hij het vroeg had hij alzoiets van: KUTquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat? heb je daar geen speciale virtuele harde schijven voor? met denkbeeldige sata?
nee enkel virtuele floppy drivesquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat? heb je daar geen speciale virtuele harde schijven voor? met denkbeeldige sata?
quote:
naar lokale applicaties op een usb stickquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor je diskettes vol met virtuele snelkoppelingen
hou hier eens een score bij, ben benieuwd hoeveel er daar nog intrappenquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sommige uitspraken zijn gewoon grappig.
de nieuwe stagiaire grap wordt dan ook:
De viortuele harde schijf ophalen in het magazijn
haha wie weetquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:32 schreef crv het volgende:
[..]
hou hier eens een score bij, ben benieuwd hoeveel er daar nog intrappen
of ze moet nog make up enzo hahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:33 schreef crv het volgende:
Ah er wordt ge-föhn-ed, dat betekent dat we binnen een kwartier weggaan
ondertussen ken ik het ritueel welquote:
aah ok. is wel makkelijk danquote:
Stuutjequote:
nu pas ?quote:
nee 10 voor 8 alquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee 10 voor 8 al![]()
Vaatwasser uitgeruimd, pc opgestart, ben nu kwark aan het eten.... en dan over 15 minuutjes aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |