en je vond het wel leuk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een echte grote musical is voor mij alweer lang gelee
Was volgens mij ook Mamma Mia. Maar dan wel de 1e keer dat het er was, jaren teurg
Laatste jaren wel eens naar kleinere reizende musicals geweest hier in Zoetermeer
Jawelquote:
Daar kon ik gratis heen.... maar niemand wilde meequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel
Laatste was ergens eind mei "Love me Tender"
Alleen waren daar de NL vertalingen niet al te best
Verder wel lache
wromquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, en nu weer tot volgende week zondag geen tv kijken
Of moet zijn prince of persia deze week nog ga kijken
waarom geen tv kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, en nu weer tot volgende week zondag geen tv kijken
Of moet zijn prince of persia deze week nog ga kijken
niks, maar aangezien de tv voortaan nog al bagger is enzo kijk ik bijna geen tv meer. Of moet echt een goede film zijn. of een zeer goede serie. En jah, de enige serie die ik op dit moment volg is flashpoint.quote:
Je ging toch om 22:30 slapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kut dat wil ik ook zien....
schakel over 10 minuten over
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_3/quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kut dat wil ik ook zien....
schakel over 10 minuten over
Je kan ook terugkijken hequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dus niet
Ik wil het zien, is best leuk en intressant
Doe ik altijd op mijn iphone als ik in bad zitquote:
Wat jij wilquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe ik altijd op mijn iphone als ik in bad zit
Maar ik dacht ik kijk het een keer nu... ik heb zo weinig tijd van de week
Nee, dikke fuckers daarquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je nog kaarten kunnen krijgen, via vakantieveilingen?
HIV in Afrika en rapeparty's in Indiaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het intressant dit keer ?
Nou misschien is het deze keer uist WEL belangrijk wat jij wilquote:
Jep, en anders via cjp last minutequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan maar kopen via de normale weg
dus geen feestende mensen??quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
HIV in Afrika en rapeparty's in India
ik geloof niet dat ik jou snapquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien is het deze keer uist WEL belangrijk wat jij wil
yep i know... staat nu op nouquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wietrokend figuur nu
Is S&S op reis he
klopt, vorige week kreeg ik spontaan heimwee naar feest-vakantiesquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yep i know... staat nu op nou
Vorige week vond ik het leuk... waren ze op bali... die feestende mensjes![]()
Die gast was echt lekker
ik ken het haha.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet stoppen met dingen logisch opruimen, dan raak ik het kwijt
ik ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vorige week kreeg ik spontaan heimwee naar feest-vakanties
Ja me werk zal ook wel met een aanbieding komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jep, en anders via cjp last minute
Whaahah ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Als ik nu 18 zou zijn en vrijgezel.... dan was ik naar Bali gegaan
Neeeeeequote:
Ik ben de hele dag op zoek geweest naar m'n oplader van m'n camera, blijkt ie in de la te liggen waar ik wel vaker spullen van elektronische apparatuur opbergquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ken het haha.
zo kun je alles vinden, ruim je op ... ben je alles kwijt
Stappen staat (en stond ook toen ik vrijgezel was lang niet altijd) niet synoniem voor op de versiertoer gaanquote:
shit... goed dat je daarover begint.... ik heb nog 2 weken de tijd om de oplader te zoekenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag op zoek geweest naar m'n oplader van m'n camera, blijkt ie in de la te liggen waar ik wel vaker spullen van elektronische apparatuur opberg
c_a en slapenquote:
ik was nogal een flirtquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stappen staat (en stond ook toen ik vrijgezel was lang niet altijd) niet synoniem voor op de versiertoer gaan![]()
Maar af en toe als vrijgezel kunnen stappen zou toczijn
met mij wel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, maar ik wil het bed niet met Benny delen
Mag ik een emmer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, maar ik wil het bed niet met Benny delen
ik was (en ben) zonder alcohol nogal, ehhhh, verlegenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was nogal een flirt
nu nog steeds eigenlijk![]()
Dus ik ging wel op de versiertour
Oh met of zonder, ik praat niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was (en ben) zonder alcohol nogal, ehhhh, verlegen
Dan vriendinnetjes waren niet echt extreem frequent....
Meer bewondering-op-afstand
Woehahahhhahaahahahquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ze heefrt het over RAVE-'party's hoor ..... geen RAPE-Partys
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Zegt meneer de rape partyquote:
Ik ben zonder alcohol verlegen.... met alcohol totaal nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was (en ben) zonder alcohol nogal, ehhhh, verlegen
Dan vriendinnetjes waren niet echt extreem frequent....
Meer bewondering-op-afstand
Daarom.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pinguins kunnen toch ook niet praten
iPhonen, seksen en tv kijken?quote:
Tegenvallen, dat doe je.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee fokken, tv kijken en een mail sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |