tenzij er een nieuwe virgil opstaat natuurlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
Lorenzo vs die gast wordt epic dance battle
Dat was ook zo'n epic battle.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
Lorenzo vs die gast wordt epic dance battle
Virgil was tof. Maar echt alleen hiphop.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
tenzij er een nieuwe virgil opstaat natuurlijk..
Prima.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
Cee, zullen we die choreografen twitteren dat ze net als in de US moeten gaan choreo'en?
Ik doe wel meequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
Cee, zullen we die choreografen twitteren dat ze net als in de US moeten gaan choreo'en?
Dancing like a Virgil. HEY! Gut, die shout-out bij z'n exit. "Check virgiliseendikkevettebaas@hotmail.com" of zoiets. Ik had 't niet meer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Virgil was tof. Maar echt alleen hiphop.
Whehehehehe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dancing like a Virgil. HEY! Gut, die shout-out bij z'n exit. "Check virgiliseendikkevettebaas@hotmail.com" of zoiets. Ik had 't niet meer.
ooo jaaaaa, bolle virgil!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dancing like a Virgil. HEY! Gut, die shout-out bij z'n exit. "Check virgiliseendikkevettebaas@hotmail.com" of zoiets. Ik had 't niet meer.
Dat denk ik ook niet. Maar misschien gaan ze bij seizoen 4 er wat aan doen.quote:
Nou dat dusquote:
Mja, ik ook niet, maar ik heb weinig met balletlike shizzle.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik houd niet van dit soort rol-wrijf-rol-wrijf-reik met je hand naar de jury-dansen.
en de blik van een stonede koe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Virgil was tof. Maar echt alleen hiphop.
Die moderne dans van hem met Marleenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
en de blik van een stonede koe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |