Zo heet mijn street fighter 4 personage...quote:
Heiden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Bij zoiets heb ik dan weer een WTFmomentje
Ik vond het best leuk eigenlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef megamandy het volgende:
Het was ook inderdaad echt een stomme dansWist even niet wat ik ervan moest vinden
Ik weet niet wat hij weghaalt bij Yev als hij onder het buro zit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Jan spreekt Choreo op zo'n manier uit dat ik elke keer denk dat er een haarbal in zijn keel zit
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:07 schreef megamandy het volgende:
Ik hoop dat het unieke en Jelle samengevoegd is in de montagekamerwant Dan zei het toch wel heel positief
Twee keer in een uur, valt wel mee toch?quote:
Kwartier geleden toch nog?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Twee keer in een uur, valt wel mee toch?
Neuh, ik heb speciaal even op de klok gekeken, 20:32 ofzo was het.quote:
Die worden vanzelf wel kleinerquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
In Exp. Robinson zit er ook wel een met ontzettend dikke jetsers
We zaten naar het zelfde te kijken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef megamandy het volgende:
Haha, "..als je denkt goh wat knap dat die mensen dat kunnen, dan is de choreografie bijna niet meer interessant."
![]()
![]()
Ja en ik waai hier weg pfff wat een stormquote:
Hier hebben wequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
In Exp. Robinson zit er ook wel een met ontzettend dikke jetsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |