Was dat AP niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Okee wie van jullie was dat voetbaljoch??
Die was juist lachen met kippenvel over mijn billen en Tokkies!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef teamlead het volgende:
ik hoop wel dat rmv dit keer beter is dan vorige week zeg
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ralph Lauren reclame op SBS6.
Verkeerde doelgroep ofwa?
ik zou de hond van de buren er nog van af trappenquote:
nee want er is nu ook pauperkleding met ultragroot logo voor het gewone voetvolkquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, heel vaak werd het al opgelost.. maakte eigenlijk niet uit of Alberto er wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die was juist lachen met kippenvel over mijn billen en Tokkies!
Mijn mondhoeken gingen zowaar enkele centimeter omhoogquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nerd alarm!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zou de hond van de buren er nog van af trappen
Joeturn, de wegbeheerder..quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb even wat termen nodig voor de nieuwe WMB binogkaart.
"We zagen net die bestuurder in beeld"quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die was juist lachen met kippenvel over mijn billen en Tokkies!
De camera is machtig!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, heel vaak werd het al opgelost.. maakte eigenlijk niet uit of Alberto er was
Pak een deel van die van mij, voeg jumpmeeting, u-turn, rijbewijs +1, etc toe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Hyundai het volgende:
Waarschiijnlijk worden de mislukte red-actie's niet uitgezonden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, heel vaak werd het al opgelost.. maakte eigenlijk niet uit of Alberto er was
quote:
Alberto faalt nooitquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschiijnlijk worden de mislukte red-actie's niet uitgezonden.
Fred en Antwannetquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Hyundai het volgende:
Dat is nou out of the box denkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
terrein rijden met de skoda yeti....
quote:
quote:
Heb je geen tijd? Heb je geen tijd? DAN MAAK JE MAAR TIJDquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alsof Alberto tijd heeft om te falen, hij weet overal wel wat van te maken
Ik wil wel scharen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |