abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87435215
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:43 schreef moussie het volgende:

[..]

[quote]
Downplayen naar 'onheus bejegend', wat leuk. Dus je niet aan de aanwijzingen van de rechter houden door het opdoen van solo-ervaring onmogelijk te maken, dat is 'onheuse bejegening'? Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik zie dat meer als doelbewust torpederen van de aanwijzingen van de rechter, er gewoon je eigen draai aan geven om alsnog je zin door te drijven. Het simpele gegeven dat Laura thuis mocht blijven wonen, ondanks het snijden en ondanks het weglopen, en dat de rechter zich persoonlijk bemoeit heeft met de afspraken en voorwaarden spreekt wat dat aangaat dan ook boekdelen, dat is een duidelijke terechtwijzing van Jeugdzorg.
Misschien heeft ze het zichzelf wel onmogelijk gemaakt, door te dreigen met weglopen in de periode dat ze ervaring moest opdoen, ofzo?
Dat ze thuis mocht blijven wonen ondanks het snijden en weglopen, zegt inderdaad iets over Jeugdzorg. Misschien zijn ze, ondanks hun soms arrogante houding, bureaucratische manier van werken en fouten, toch geen sadistische monsters die bewust vonnissen torpederen en beschadigde kinderen met opzet verder kapotmaken.
Daarom vroeg ik je of er iets persoonlijks meespeelt, want ik proef een ontzettende aversie in iedere uitspraak die je over ze doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 11-10-2010 21:38:43 ]
pi_87437254
Het blijft een herhaling van zetten, ik doe niet meer mee met de discussie.

Van Laura's weblog gisteren:
quote:
10-10-2010

Gister samen met wat vrienden hier van het eiland uit eten geweest. Het was weer erg gezellig en vandaag ben ik even naar een restaurant/bar geweest waar ik ook wat bekende tegen kwam. Er liepen daar heel wat honden rond en ik had ze zo mee willen nemen. Maar een huisdier aan boord is ook erg lastig en op het land zullen ze het vast meer naar hun zin hebben. Ik heb ook voor het eerst gebiljard.. Het is toch wel een paar keer gelukt die bal te raken.
Het was vandaag windstil dus verder niet veel uitgevoerd. nog wel wat aan de boot geklust en ik ben begonnen aan het slachten van de laatste bananen.
Ze zijn nu bijna op. Maar er zijn er nu ook al een aantal aan het verotten dus morgen zal ik waarschijnlijk geen bananenmilkshake meer hebben

Laura
en een hele leuk foto erbij

Gaan jullie maar lekker in je eigen overtuiging blijven posten dat Laura te jong is, ik zie dat zij meer moed en lef heeft dan alle kansloze forumgebruikers bij elkaar. Toen ik 15 was ging ik altijd braaf naar school, ik durfde niet eens te laat te komen, Laura maakt gewoon in haar eentje een wereldreis! Zij is zo geweldig, ik weet zeker dat zij dit vorig jaar ook al had gekund.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_87440805
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan deed ze toch gek omdat ze haar zin niet kreeg?
Wat voor dwarsstraten?
Nee, ze deed gek omdat ze klem werd gezet met beperkingen die het onmogelijk zouden maken om haar doel te bereiken, of zoals haar oma het omschreef: ze kreeg een worst voorgehouden die ze nooit te pakken kan krijgen. Als je mensen wanhopig en/of knettergek wil maken moet je dat doen.
En dwarsstraten, nou terugkomen op de gevaren van het fietsen zonder he;m, bvb.

quote:
Je zult het toch echt in een trainingssituatie moeten leren. Welk onderzoek bedoel je eigenlijk?
Dat is het nou juist, je leert eigenlijk bitter weinig in die trainingssituatie, alleen inzicht in hoe je eigen lichaam zo ongeveer werkt. En zelfs dat zegt nog weinig, want een hazenslaapje doen met de adrenaline in je lijf van 'ik moet want het is belangrijk', is anders dan je nest induiken met het idee dat je moet oefenen.
En het onderzoek waar ik het over had ging over de effectiviteit van het trainen met nep-baby's, dus ook dat 's nachts geregeld wakker worden om te voeden. Mensen die aan dat programma mee hebben gewerkt geven aan dat het een wereld van verschil is, de training is totaal niet te vergelijken met de 'real thing'. Volgens hun leer je er weinig van, behalve dat het erg vermoeiend is, want als je alert op ieder geluid van je eigen kind in de andere kamer gaat slapen, de impact die dat heeft op jezelf en op je hazenslaapje, dat valt niet te trainen.

quote:
He ja, ik vergeet ook altijd me voor te bereiden op noodsituaties als ik een rondje om de wereld ga fietsen.
Natuurlijk zou jij dat niet vergeten, want jij bent een verantwoordelijke volwassene, maar hoeveel volwassenen zijn dat niet? Zouden al die bikers die dwars door de natuur scheuren, liefst zover mogelijk bij veel gebruikte paden vandaan, nou weten wat ze moeten doen in geval van nood? Gebroken poot, bloed stroomt eruit en zo ongelukkig gevallen dat de telefoon met GPS het niet meer doet? Weet deze slimme volwassen man dan wat die moet doen?

quote:
Over je eigen draai gesproken.. Hoe kom je op aankomende ouders?
Euhm, persbericht van een tijdje terug, naar aanleiding van weer een ander persbericht aangaande kindersterfte, die kon lager als jonge ouders voor de geboorte een EHBO-cursus op kleine kinderen zouden volgen.
[..]
quote:
Jeugdzorg wilde voorkomen dat ze wegliep.
Ja, en lekker tegelijkertijd zorgen dat er niet aan de gestelde voorwaarden kan worden voldaan .. op z'n minst twee vliegen in een klap.
[..]
quote:
Klinkt verdomd paranoíde.
Teveel mensen met slechte ervaringen, helaas ..

quote:
Ze mocht niet op het door haar gekozen tijdstip, kennelijk was er een risico dat ze weg zou lopen. Dat hebben ze iig. goed ingeschat.
Dat had ze bovendien gelijk kunnen aanvechten en haar pappie ook. Met alle publiciteit had ze dat echt wel voor elkaar gekregen. Of heeft dit verhaal dan nog een andere kant?
Ik lees overal dat de boot voor de gehele periode OTS aan de ketting ging, dus dan is er gewoon geen enkel tijdstip. Of gelijk aanvechten eenzelfde resultaat gehad zou hebben, ik durf het eerlijk gezegd te betwijfelen, denk eerder dat dat ontaard was in maandenlang getouwtrek.
En het is je vast niet ontgaan bij al die berichtgeving, die meid zat zo veel mogelijk op het water, haar lust, leven en uitlaatklep? Die was ze dus ook kwijt! Het is een optelsom van verschillende factoren die bijdragen aan een totaal gevoel van machteloosheid, met het inmiddels bekende resultaat.

quote:
Oh de psychologen beseften niet dat het om een puber ging. Natuurlijk.
Duh, je komt bij iedere puber op die leeftijd wel dingen tegen die zorgelijk zijn.

quote:
Oh en dat was omdat ze vonden dat iedere puber wel een probleempje had? Volgens mij ben je weer feiten verkeerd aan het uitleggen en ben je bezig met veronderstellingen en eigen invullingen. En daarom ben ik steeds minder gewillig om inhoudelijk op je reageren.
Nee man, dat is een normale ontwikkelingsfase, geen probleem
quote:
In de vroege puberteit nemen de impulsiviteit en afhankelijkheid af en kan de puber zich soms positioneren als een volwassene (ook al is hij/zij dat nog lang niet). De weg naar volwassenwording is ingeslagen. De puber vindt dat hij prima voor zichzelf kan zorgen; niemand kan hem of haar wat maken. Tijdens deze periode is de puber egocentrisch. Alles wat er om de puber heen gebeurt, staat in het teken van hem of haar. Relaties met anderen zijn ook alleen van belang als er iets voor de puber te halen is. Recalcitrant, brutaal gedrag en het zoeken naar de grens van wat wel en niet mag is in deze fase niet ongebruikelijk.
en was het nou niet dat gedrag dat als zorgelijk werd omschreven, functionele relaties, op zichzelf gericht?

En voordat je begint over ja maar leeftijd al 14 en bla bla .. vergelijk maar eens de opnamen van vorig jaar met die van dit jaar, zij is een late puber.
pleased to meet you
pi_87441231
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is al zo vaak aan de orde geweest in de oudere topics.. en je begint er wéér over.. Als ze er zoveel jaar naartoe had gewerkt, was ze echt wel met een reisplan, afspraken met de wereldschool, ehbo, slaapmanagement, etc. gekomen.. Zonder dat die eisen voorgekauwd moesten worden.

Of dat is weer je eigen invulling, of het is het zoveelste praatje dat niet of niet helemaal waar bleek te zijn, van pa en dochter...
Het is je ontgaan dat er niemand twijfelt aan haar technische kennis in het algemeen? Waar komt al die kennis vandaan, is die uit de lucht komen vallen .. of heeft zij het in de afgelopen jaren geleerd?
Het is je ook ontgaan dat ze van Pa alles zelf moest plannen? Ze is wat dingen vergeten, klopt, zoals bvb de EHBO. Een reisplan was er wel, alleen was dat gebaseerd op mondelinge afspraken, en dat vond de rechter onvoldoende, slaapmanagement, tja, daarover hen ik genoeg gezegd, en afspraken met de wereldschool kon ze pas maken na toestemming van de leerplichtambtenaar, en die stak er een stokje voor, zoals je je misschien herinnert. De wereldschool zat haar zelfs te sponsoren, helemaal vanaf het begin, weet je nog?
pleased to meet you
pi_87442106
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Misschien heeft ze het zichzelf wel onmogelijk gemaakt, door te dreigen met weglopen in de periode dat ze ervaring moest opdoen, ofzo?
Misschien of zo? Aah zo ..

Misschien was het wel anders gelopen als Jeugdzorg vanaf dat moment duidelijk was geweest over wat zij precies moet doen om die boot van de ketting te krijgen ipv opmerkingen als 'je kijkt maar, mijn probleem niet'

quote:
Dat ze thuis mocht blijven wonen ondanks het snijden en weglopen, zegt inderdaad iets over Jeugdzorg. Misschien zijn ze, ondanks hun soms arrogante houding, bureaucratische manier van werken en fouten, toch geen sadistische monsters die bewust vonnissen torpederen en beschadigde kinderen met opzet verder kapotmaken.
Say what? Volgens mij was het toch echt de rechter die het verzoek van Jeugdzorg heeft afgewezen en bepaald dat zij thuis mocht blijven wonen, en daarnaast heeft de rechter Jeugdzorg precies voorgeschreven waaraan Laura moet voldoen, sterker nog, hij heeft ze verplicht om te helpen!

quote:
Daarom vroeg ik je of er iets persoonlijks meespeelt, want ik proef een ontzettende aversie in iedere uitspraak die je over ze doet.
Helaas teveel miskleunen van ze gezien ja.
pleased to meet you
pi_87442233
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze straalt helemaal ..
pleased to meet you
pi_87442260
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gaan jullie maar lekker in je eigen overtuiging blijven posten dat Laura te jong is, ik zie dat zij meer moed en lef heeft dan alle kansloze forumgebruikers bij elkaar. Toen ik 15 was ging ik altijd braaf naar school, ik durfde niet eens te laat te komen, Laura maakt gewoon in haar eentje een wereldreis! Zij is zo geweldig, ik weet zeker dat zij dit vorig jaar ook al had gekund.
I like your posts ^O^
pi_87447963
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef moussie het volgende:

[..]

Misschien of zo? Aah zo ..

Misschien was het wel anders gelopen als Jeugdzorg vanaf dat moment duidelijk was geweest over wat zij precies moet doen om die boot van de ketting te krijgen ipv opmerkingen als 'je kijkt maar, mijn probleem niet'
Zeggen zij, dus is het waar.

quote:
Say what? Volgens mij was het toch echt de rechter die het verzoek van Jeugdzorg heeft afgewezen en bepaald dat zij thuis mocht blijven wonen, en daarnaast heeft de rechter Jeugdzorg precies voorgeschreven waaraan Laura moet voldoen, sterker nog, hij heeft ze verplicht om te helpen!
Dan nog is dat verzoek zeer begrijpelijk.

Ook heeft de rechter duidelijkheid geschapen. Dat was inderdaad nodig. Dat heb ik nergens ontkend.

quote:
Helaas teveel miskleunen van ze gezien ja.
Die verhalen zijn er veel ja, het wordt tijd dat dat soort instellingen eens goed wordt doorgelicht.
pi_87455773
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zeggen zij, dus is het waar.
Hehe, niet noodzakelijkerwijs, uiteraard. Maar wat hun zeggen wordt dus wel bevestigd door hetgeen de rechter deed tijdens de zitting in december, met de partijen gaan zitten en alle punten 1 voor 1 doorspreken en er afspraken over maken, incluis aanwijzing dat Jeugdzorg haar actief moet helpen bij het bereiken van haar doel. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik betwijfel dat een rechter dat ook gedaan zou hebben als de verwijten richting Jeugdzorg niet terecht waren geweest.

quote:
Dan nog is dat verzoek zeer begrijpelijk.
Als je het geheel buiten de context rukt en apart bekijkt wel ja. Als je het gehele plaatje bekijkt daarentegen lijkt het meer op doelbewust erop aansturen.

quote:
Ook heeft de rechter duidelijkheid geschapen. Dat was inderdaad nodig. Dat heb ik nergens ontkend.
[..]

Die verhalen zijn er veel ja, het wordt tijd dat dat soort instellingen eens goed wordt doorgelicht.
En dan is dit goed afgelopen voor het meisje, maar een kind dat niet in de media-belangstelling staat had waarschijnlijk al lang en breed in een of andere crisis-opvang gezeten, misschien zelfs in een Jeugdgevangenis want soms is er geen plek in de opvang. Ik heb dat zien gebeuren, nota bene bij een gezin dat zelf om hulp ging vragen voor probleemgedrag van een van de kinderen, maar die hulp niet kreeg door constante wisselingen van werknemers. Negen maanden en 7 werknemers later wilden ze bedanken voor de hulp die ze toch niet kregen, en de stress die hun organisatorische puinhoop met zich meebracht. Nou je dacht toch niet dat dat zomaar kon. Ineens waren ze 'klanten' van de Raad en was er sprake van een crisissituatie, de kinderen moesten asap het huis uit etc etc. Treurig verhaal, gezin helemaal kapot omdat ze zo dom waren om hulp te vragen bij een organisatie die haar eigen falen recht trekt met draconische maatregelen als uithuisplaatsing. Als ik in die context dan denk aan die dossiers van Rouwvoet, ik wordt er helemaal naar van.
pleased to meet you
pi_87470669
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef moussie het volgende:

[..]

Hehe, niet noodzakelijkerwijs, uiteraard. Maar wat hun zeggen wordt dus wel bevestigd door hetgeen de rechter deed tijdens de zitting in december, met de partijen gaan zitten en alle punten 1 voor 1 doorspreken en er afspraken over maken, incluis aanwijzing dat Jeugdzorg haar actief moet helpen bij het bereiken van haar doel. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik betwijfel dat een rechter dat ook gedaan zou hebben als de verwijten richting Jeugdzorg niet terecht waren geweest.
[..]
De waarheid kan ook ergens in het midden liggen..

quote:
Als je het geheel buiten de context rukt en apart bekijkt wel ja. Als je het gehele plaatje bekijkt daarentegen lijkt het meer op doelbewust erop aansturen.
De vraag is of ze voorzien hadden dat ze weg zou lopen. Zo ja, dan lag de boot mss. terecht aan de ketting. Ik weet niet of ik het me juist herinner maar dreigde ze niet met toch gewoon weg te gaan, vlak voor de OTS?
Zo niet, dan lag de boot onterecht aan de ketting maar hebben ze de situatie slecht ingeschat.
quote:
En dan is dit goed afgelopen voor het meisje, maar een kind dat niet in de media-belangstelling staat had waarschijnlijk al lang en breed in een of andere crisis-opvang gezeten, misschien zelfs in een Jeugdgevangenis want soms is er geen plek in de opvang. Ik heb dat zien gebeuren, nota bene bij een gezin dat zelf om hulp ging vragen voor probleemgedrag van een van de kinderen, maar die hulp niet kreeg door constante wisselingen van werknemers. Negen maanden en 7 werknemers later wilden ze bedanken voor de hulp die ze toch niet kregen, en de stress die hun organisatorische puinhoop met zich meebracht. Nou je dacht toch niet dat dat zomaar kon. Ineens waren ze 'klanten' van de Raad en was er sprake van een crisissituatie, de kinderen moesten asap het huis uit etc etc. Treurig verhaal, gezin helemaal kapot omdat ze zo dom waren om hulp te vragen bij een organisatie die haar eigen falen recht trekt met draconische maatregelen als uithuisplaatsing. Als ik in die context dan denk aan die dossiers van Rouwvoet, ik wordt er helemaal naar van.
Het kan heel goed zijn dat de publiciteit de situatie heeft beinvloed. Jammer dat ze daar niet beter en eerder gebruik van heeft gemaakt.
pi_87508029
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:44 schreef Rookert het volgende:

[..]

I like your posts ^O^
Dank je :)

Gisteren een uitgebreid verhaal over Laura's leven

quote:
12-10-2010

Het lukt me niet echt om me te vervelen hier. De hele dag ben ik in de weer met van alles en nog wat.
Meestal sta ik rond 8 uur op. Eet dan wat en maak mijn schoolwerk. Daar ben ik meestal wel eventjes zoet mee. En tegen de tijd dat ik klaar ben, ben ik meestal ook helemaal wakker. Vaak ga ik daarna met mensen hier van het eiland dingen ondernemen. Vandaag was mijn ochtendritme alleen even in de war. Ik ging namelijk om 9.30 duiken, dus toen moest ik bij terugkomst de rest van mijn schoolwerk maken.
Het was trouwens weer een ontzettende mooie duik. Er stonden wat golven bij het te water gaan, en door de branding werd ik meteen omver gegooid. Ik was de enige die meteen plat ging dus daar moet ik nog even op oefenen. Maar de duik was echt weer helemaal geweldig, een vrij grote octopus gezien, een zeeslak en veel zeekomkommers.
Ik krijg op mijn gastenboek vaak vragen waneer de foto's er nou op komen. Die zullen er waarschijnlijk niet opkomen. Ik zet de foto's allemaal gewoon bij de blog's neer.
Soms krijg ik de vraag waneer ik nu ECHT vertrek... ik ben al 52 dagen ECHT weg. Vanaf mijn start uit Gibraltar is mijn wereldreis gestart. Ik snap dat de meeste mensen met die vraag bedoelen waneer ik de Atlantic over ga steken. Maar het is niet zo dat mijn reis dan pas start of zo. Ik moet nu hier even wachten tot het orkaanseizoen in de Carribean over is. Maar dat zal onderweg nog wel een keer gebeuren en dan stopt de reis toch ook niet. Het is gewoon onderdeel van mijn wereldreis. Sommige mensen schijnen ook niet te snappen dat langs de kust en eilanden varen vaak een stuk lastiger is dan een oversteek van drie weken, waarbij je geen last van rotsen onder water en druk scheepvaartverkeer hebt.
Vanaf Gibraltar hebben Guppy en ik al 850 nm afgelegd. Dat is ongeveer 1575 kilometer.

Laura
Duidelijk
Jammer, het blijft bij de foto's die al gepost zijn
Ik had een beetje gehoopt op meer onderwaterfoto's, maar ik begrijp het wel. Als je onervaren bent in duiken is het moeilijk om dan ook nog foto's te maken.

Laura is heel gedisciplineerd, ze kan dan wel weg zijn uit Nederland, ze heeft zich niet aan haar verplichtingen onttrokken. Misschien besteedt zij net zoveel tijd aan schoolwerk als haar leeftijdsgenoten hier, in ieder geval de tijd die ze bezig is benut zij optimaal.
pi_87508536
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dank je :)

Gisteren een uitgebreid verhaal over Laura's leven
[..]

Duidelijk
Jammer, het blijft bij de foto's die al gepost zijn
Ik had een beetje gehoopt op meer onderwaterfoto's, maar ik begrijp het wel. Als je onervaren bent in duiken is het moeilijk om dan ook nog foto's te maken.

Laura is heel gedisciplineerd, ze kan dan wel weg zijn uit Nederland, ze heeft zich niet aan haar verplichtingen onttrokken. Misschien besteedt zij net zoveel tijd aan schoolwerk als haar leeftijdsgenoten hier, in ieder geval de tijd die ze bezig is benut zij optimaal.
Ik snap de vraag die ze soms krijgt wel. Ze zou onafgebroken de wereld rondzeilen. Dat ze eerst maandenlang ergens bivakkeert schept natuurlijk verwarring.
Wel goed dat ze haar school serieus neemt.
pi_87508817
Je kan vragen stellen over wat non-stop is.
Je kan ook vragen stellen bij "de wereld rond". Jessica Watson (ook leuk meisje btw) is geen enkele keer over de evenaar gegaan, ze heeft zowel Afrika als Zuid-Amerika aan de zuidzijde gepasseerd.
pi_87509972
Toch geen filmcontract Laura Dekker

Toch geen beelden van Laura, het zal wel met de financiën te maken hebben.
pi_87511314
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Je kan vragen stellen over wat non-stop is.
Je kan ook vragen stellen bij "de wereld rond". Jessica Watson (ook leuk meisje btw) is geen enkele keer over de evenaar gegaan, ze heeft zowel Afrika als Zuid-Amerika aan de zuidzijde gepasseerd.
Ok, dat die begrippen min of meer relatief zijn snap ik.. maar dit is toch echt niet 'onafgebroken', naar mijn idee.
pi_87520815
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ok, dat die begrippen min of meer relatief zijn snap ik.. maar dit is toch echt niet 'onafgebroken', naar mijn idee.
Er is nooit sprake geweest dat zij non-stop zou varen. Haar vaarplan is altijd met allerlei stops in allerlei havens geweest.
De langste tijd dat ze volgens dat vaarplan non-stop zou zeilen is ongeveer 3 weken, Dat tijdens de langere etappes.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_87522602
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:24 schreef barthol het volgende:

[..]

Er is nooit sprake geweest dat zij non-stop zou varen. Haar vaarplan is altijd met allerlei stops in allerlei havens geweest.
De langste tijd dat ze volgens dat vaarplan non-stop zou zeilen is ongeveer 3 weken, Dat tijdens de langere etappes.
Volgens een bericht in Spits wel, dat wordt vermeld in het vorige topic, op 21 augustus, een linkje plaatsen is nu lastig want ik zit op mijn mobiel.
pi_87522714
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Volgens een bericht in Spits wel, dat wordt vermeld in het vorige topic, op 21 augustus, een linkje plaatsen is nu lastig want ik zit op mijn mobiel.
Nonstop varen kan sowieso niet :') Onveilig ook
pi_87524254
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nonstop varen kan sowieso niet :') Onveilig ook
Dus noemen we een onderbreking van een paar maanden nog steeds 'onafgebroken'. :')
Geen wonder dat ze er twee jaar voor nodig heeft.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:49:26 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_87525916
Misschien had de Spits (Telegraaf) het wel fout, of ze bedoelen met onafgebroken dat ze niet terug naar huis keert in de tussentijd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87526706
Het is niet helemaal duidelijk wat ze bedoelden, dus. In een bericht van een paar dagen later -waarin ze melden dat ze al zeeziek is geweest - zeggen ze dat ze vanaf Gibraltor aan haar soloreis begon en in één adem wordt gezegd dat de eerste etappe van haar reis er al opzit.
Vandaar de vragen op haar gastenboek. Heel legitiem als je het mij vraagt.
pi_87527206
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Geen idee waar Spits dat vandaan heeft dan, het is iig onzin.
Kan je je de discussies nog herinneren over de 'pret-route'? Overal tussenstops en cq een reis van twee jaar die op 1 september 2009 zou beginnen, zo was het van begin af aan gepland.
pleased to meet you
pi_87528962
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Geen idee waar Spits dat vandaan heeft dan, het is iig onzin.
Kan je je de discussies nog herinneren over de 'pret-route'? Overal tussenstops en cq een reis van twee jaar die op 1 september 2009 zou beginnen, zo was het van begin af aan gepland.
Oh ja! De pretroute! :D
De berichtjes in de Televaag en Spits zijn idd. heel verwarrend en lijken zichzelf tegen te spreken.. Maar goed, mijn enige punt was dat ik wel begreep waar de vragen van sommigen vandaan kwamen..
pi_87542199
quote:
Zeilster Laura zoekt mediapartner
Solozeilster Laura Dekker zoekt een nieuw bedrijf dat haar zeilreis wil filmen. Dat heeft haar vader gezegd.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ekt-mediapartner.xml

Het ging Laura toch niet om de media aandacht? -O-
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:49:46 #281
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87544877
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef dylany het volgende:

[..]

Moet het dan opeens "daarom gaan"?

Het zou m.i. zonde zijn om het niet vast te leggen. :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87545208
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef eleusis het volgende:

[..]

Moet het dan opeens "daarom gaan"?

Het zou m.i. zonde zijn om het niet vast te leggen. :)
Pappa heeft $$$ tekens in de ogen.
pi_87545603
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef dylany het volgende:

[..]

Dat wordt dan nr. 3.. Het zijn niet de makkelijkste mensen, geloof ik :)

In hoeverre het wel of niet om de aandacht gaat is een goeie vraag.. In ieder geval heeft ze wel een sponsor nodig.
pi_87587785
Laura Nieuws !

quote:
15-10-2010

Sorry weer lang niks geschreven.Guppy en ik liggen sinds gister weer op een nieuwe plekje. Ik lig nu voor anker. Nog wel aan de zuidkant van Gran Canaria.
Om hier aan internet te komen is wat lastiger daarom duurde het even.
Het is hier wat drukker en de boot beweegt wat meer, waardoor ik nog meer zin krijg om weer voor lange tijd de zee op te gaan.
Gister heb ik samen met wat andere mensen een wandeling door de bergen gemaakt. De wandeling voerde langs de Roque Nublo. Een grote rots die door erosie is ontstaan.
Lopen is niet echt mijn lievelingsbezigheid, maar je komt wel op plekken waar je met een auto of fiets anders niet zou kunnen komen.
Na de wandeling ben ik richting mijn nieuwe stekje gevaren. Guppy en ik hadden tegenwind en nu is Guppy dus weer helemaal zout. Met zoet water afspoelen gaat m hier ook niet worden.
Ik blijf nu een paar dagen hier liggen en dan mag ik nog een tijdje in Mogan liggen, en als ik daar weer weg moet, wordt het eens tijd om naar de Kaapverden te verkassen.
MasMedia heeft de band met mij verbroken. Ik heb geen zin om 24/7 gefilmd te worden.
Ik film liever alles zelf. Zoals ik hiervoor ook altijd gedaan heb.

Laura
ik heb wel een paar spelings fautjes eruit gehaalt wand het was neit best gesgreven ;)

Spannend hoor, je weet nooit wat je onderweg tegenkomt. Ik had eigenlijk verwacht dat ze satellietinternet zou hebben, maar dat blijkt toch niet zo te zijn. Over een week naar Kaapverdië, ik ben er nog nooit geweest, maar ik ken wel iemand die er vandaan komt, het is daar echt heel mooi.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:52:50 #285
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_87588351
Tja Laura, je kunt het wel allemaal zelf willen doen, maar ik vrees dat je met je zelfgemaakte films toch echt niet het geld binnen zal halen. Ik weet natuurlijk niet hoe belangrijk dat geld is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_87588959
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef livelink het volgende:
Tja Laura, je kunt het wel allemaal zelf willen doen, maar ik vrees dat je met je zelfgemaakte films toch echt niet het geld binnen zal halen. Ik weet natuurlijk niet hoe belangrijk dat geld is.
Zo'n reis is duur. Guppy krijgt onderweg een paar keer onderhoud. Ze heeft natuurlijk wel sponsoren, maar een beetje extra geld is natuurlijk altijd handig.
Het blijft natuurlijk gissen naar de reden van de breuk tussen MasMedia en Dekker, maar als Guppy vol wordt gehangen met camera's die permanent aanstaan zal Laura niet blij worden, die wil ook wel eens lekker naakt op het dek liggen als er geen andere boten in de buurt zijn.
pi_87589050
Ze wist de voorwaarden toch van tevoren? Tenminste die kom je toch overeen vóórdat je met een sponsor in zee gaat.
Of vond Masmedia haar niet interessant meer?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:25:26 #288
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_87589867
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zo'n reis is duur. Guppy krijgt onderweg een paar keer onderhoud. Ze heeft natuurlijk wel sponsoren, maar een beetje extra geld is natuurlijk altijd handig.
Het blijft natuurlijk gissen naar de reden van de breuk tussen MasMedia en Dekker, maar als Guppy vol wordt gehangen met camera's die permanent aanstaan zal Laura niet blij worden, die wil ook wel eens lekker naakt op het dek liggen als er geen andere boten in de buurt zijn.
Ja, dat begrijp ik wel. Ik kan me ook voorstellen dat bedrijven die hier geld in willen steken niet het risico willen lopen alleen een vakantiereisje te filmen met de leuke momenten. En je kunt niet ook van een 15-jarig meisje dat graag op zichzelf is verwachten dat ze continue de camera's wil hebben draaien bij alle moeilijke momenten. Dus dan zal er toch een afweging gemaakt moeten worden of ze dat geld echt nodig heeft of dat ze het misschien toch zonder kan redden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')