Geen idee waar Spits dat vandaan heeft dan, het is iig onzin.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens een bericht in Spits wel, dat wordt vermeld in het vorige topic, op 21 augustus, een linkje plaatsen is nu lastig want ik zit op mijn mobiel.
Oh ja! De pretroute!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Geen idee waar Spits dat vandaan heeft dan, het is iig onzin.
Kan je je de discussies nog herinneren over de 'pret-route'? Overal tussenstops en cq een reis van twee jaar die op 1 september 2009 zou beginnen, zo was het van begin af aan gepland.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ekt-mediapartner.xmlquote:Zeilster Laura zoekt mediapartner
Solozeilster Laura Dekker zoekt een nieuw bedrijf dat haar zeilreis wil filmen. Dat heeft haar vader gezegd.
Moet het dan opeens "daarom gaan"?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef dylany het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ekt-mediapartner.xml
Het ging Laura toch niet om de media aandacht?
Pappa heeft $$$ tekens in de ogen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Moet het dan opeens "daarom gaan"?
Het zou m.i. zonde zijn om het niet vast te leggen.
Dat wordt dan nr. 3.. Het zijn niet de makkelijkste mensen, geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef dylany het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ekt-mediapartner.xml
Het ging Laura toch niet om de media aandacht?
ik heb wel een paar spelings fautjes eruit gehaalt wand het was neit best gesgrevenquote:15-10-2010
Sorry weer lang niks geschreven.Guppy en ik liggen sinds gister weer op een nieuwe plekje. Ik lig nu voor anker. Nog wel aan de zuidkant van Gran Canaria.
Om hier aan internet te komen is wat lastiger daarom duurde het even.
Het is hier wat drukker en de boot beweegt wat meer, waardoor ik nog meer zin krijg om weer voor lange tijd de zee op te gaan.
Gister heb ik samen met wat andere mensen een wandeling door de bergen gemaakt. De wandeling voerde langs de Roque Nublo. Een grote rots die door erosie is ontstaan.
Lopen is niet echt mijn lievelingsbezigheid, maar je komt wel op plekken waar je met een auto of fiets anders niet zou kunnen komen.
Na de wandeling ben ik richting mijn nieuwe stekje gevaren. Guppy en ik hadden tegenwind en nu is Guppy dus weer helemaal zout. Met zoet water afspoelen gaat m hier ook niet worden.
Ik blijf nu een paar dagen hier liggen en dan mag ik nog een tijdje in Mogan liggen, en als ik daar weer weg moet, wordt het eens tijd om naar de Kaapverden te verkassen.
MasMedia heeft de band met mij verbroken. Ik heb geen zin om 24/7 gefilmd te worden.
Ik film liever alles zelf. Zoals ik hiervoor ook altijd gedaan heb.
Laura
Zo'n reis is duur. Guppy krijgt onderweg een paar keer onderhoud. Ze heeft natuurlijk wel sponsoren, maar een beetje extra geld is natuurlijk altijd handig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef livelink het volgende:
Tja Laura, je kunt het wel allemaal zelf willen doen, maar ik vrees dat je met je zelfgemaakte films toch echt niet het geld binnen zal halen. Ik weet natuurlijk niet hoe belangrijk dat geld is.
Ja, dat begrijp ik wel. Ik kan me ook voorstellen dat bedrijven die hier geld in willen steken niet het risico willen lopen alleen een vakantiereisje te filmen met de leuke momenten. En je kunt niet ook van een 15-jarig meisje dat graag op zichzelf is verwachten dat ze continue de camera's wil hebben draaien bij alle moeilijke momenten. Dus dan zal er toch een afweging gemaakt moeten worden of ze dat geld echt nodig heeft of dat ze het misschien toch zonder kan redden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo'n reis is duur. Guppy krijgt onderweg een paar keer onderhoud. Ze heeft natuurlijk wel sponsoren, maar een beetje extra geld is natuurlijk altijd handig.
Het blijft natuurlijk gissen naar de reden van de breuk tussen MasMedia en Dekker, maar als Guppy vol wordt gehangen met camera's die permanent aanstaan zal Laura niet blij worden, die wil ook wel eens lekker naakt op het dek liggen als er geen andere boten in de buurt zijn.
En dat is nou net waar de sponsor en het publiek wel blij van wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk gissen naar de reden van de breuk tussen MasMedia en Dekker, maar als Guppy vol wordt gehangen met camera's die permanent aanstaan zal Laura niet blij worden, die wil ook wel eens lekker naakt op het dek liggen als er geen andere boten in de buurt zijn.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
Blijkbaar betaalde MasMedia ook het havengeld, en is ze gisteren meteen de haven uitgeknikkerd. Goed geregeld allemaal, die vakantie van Laura
Ja, als ik die school van haar was, zou ik gillend gek worden van die blog van Lauraquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef Zemi77 het volgende:
Zit ze nog steeds op de Canarische Eilanden? Daar was ze vorige maand toch ook al. Schiet eens op meisje, anders had je ook gewoon naar school gekund. Een beetje duiken, wandelingetjes maken en biljarten doe je maar in de vakantie.
Dit stond destijds in de krantquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze wist de voorwaarden toch van tevoren? Tenminste die kom je toch overeen vóórdat je met een sponsor in zee gaat.
Of vond Masmedia haar niet interessant meer?
http://www.spitsnieuws.nl(...)j_zeilreis_laur.htmlquote:Toen Eyeworks afhaakte, leek het erop dat de registratie van Laura's reis in het water zou vallen: de zeildiva eiste veel waardoor Eyeworks alsnog buiten de boot viel. Mogelijk gaat een Nederlandse omroep nu aan de haal met de uitzendrechten.
Laura kan zelf bepalen of en wanneer de camera's aanstaan. Ook mag zij achteraf nog bepalen dat filmpjes niet worden uitgezonden.
'Geen Big Brother'
"Wij willen geen Big Brother-achtig programma gaan maken", zegt Marijke Schaaphok van MasMedia. "Het zeilen komt voorop, en pas daarna de exploitatie van de beelden." Laura wordt tijdens haar reis ook enkele keren geïnterviewd in havens waar ze aanmeert.
Nou is het opeens wel een zielig 15-jarig meisje die niet voor zichzelf op kan komen en ten prooi valt aan chantage... toch apart, die dubbele moraal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:16 schreef moussie het volgende:
[..]
Een 15-jarige chanteren, erg netjes.
Van 15-jarige naakte meisjes? Uhmmm....nee bedankt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En dat is nou net waar de sponsor en het publiek wel blij van worden
Je kunt niet zomaar eenzijdig de voorwaarden veranderen als je een overeenkomst hebt geslotenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:16 schreef moussie het volgende:
[..]
Dit stond destijds in de krant
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)j_zeilreis_laur.html
Waar het dus op lijkt is de Masmedia nu ineens op de afspraken terug komt en toch 24/7 Big Brother achtige toestanden wil .. eerst alles filmen en dan pas een selectie maken omdat je anders niet voldoende materiaal krijgt dat interessant genoeg is voor uitzending, vermoed ik. Vanuit hun oogpunt best te begrijpen, maar dat was dus de afspraak niet. Fantastisch bedrijf ook, eerst de leuke praatjes van 'het wordt geen BB, zeilen staat voorop' en dan twee maanden later toch de camera's 24/7 aan willen hebben of anders wordt het havengeld gewoon niet betaald. Een 15-jarige chanteren, erg netjes.
Ik spreek ook niet voor mezelf, of voor jou.. maar er zijn er die haar wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van 15-jarige naakte meisjes? Uhmmm....nee bedankt.
Huh, waar zeg ik dat zij zielig is? Wil je me ajb geen woorden in de mond leggen? Daarnaast is het juist het tegendeel het geval, ze komt voor zichzelf op, ze laat zich niet chanteren en heeft ook al een andere ligplaats gevonden, dus waar valt zij 'ten prooi'?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou is het opeens wel een zielig 15-jarig meisje die niet voor zichzelf op kan komen en ten prooi valt aan chantage... toch apart, die dubbele moraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |