De helft van het personeel hier zijn van die geleerde Indiërsquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had engels sprekende klanten zaterdag hier maar dan valt het toch best tegen![]()
Terwijl lezen/verstaan en typen best goed gaan.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Het plaatje is al heel oud maar ik kan me niet herinneren 'm ooit eerder gezien te hebben. How not to fake:
[ afbeelding ]
loller
Dan hou je het bij ik spreek bijna nooit Engelsquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef mirannie het volgende:
@ Bubsel
Daar heb ik geen last van, 70% van mijn klanten is engelstalig.
Fake Nfu Oh in een fake OPI flesje. Zal wel uit dezelfde fakertsfabriek kommequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef mirannie het volgende:
@ Bubsel
Daar heb ik geen last van, 70% van mijn klanten is engelstalig.
@ SQ
LOL, dat lijkt niet eens een heel klein beetje op elkaar
Ja klopt. Spreek inmiddels met een zwaar Amerikaans accent. Zelfs zo erg dat ik soms klanten heb die mij vragen waarom ik verhuisd ben naar Nederland...quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan hou je het bij ik spreek bijna nooit Engels
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fake Nfu Oh in een fake OPI flesje. Zal wel uit dezelfde fakertsfabriek komme
Gaaf!!!!! Veel plezier!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:25 schreef Diconnected het volgende:
Woohoo ga straks wss naar de Primark
Goed begin Lindytjequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Zo, eerste college zit er op!! Was best te doen, 5 kantjes volgepend, heerlijke lamme hand toen
En net mijn planbord voor de week gemaakt en nu wachten tot mijn boeken er zijn, want zonder kan ik zo weinig, Huiswerk maken gaat ook een beetje lastig dan
oh ja, dat fanatiek aantekeningen maken de eerste wekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Zo, eerste college zit er op!! Was best te doen, 5 kantjes volgepend, heerlijke lamme hand toen
En net mijn planbord voor de week gemaakt en nu wachten tot mijn boeken er zijn, want zonder kan ik zo weinig, Huiswerk maken gaat ook een beetje lastig dan
Ja als vriendin de auto mag meenemen van der paquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gaaf!!!!! Veel plezier!!
Zijn de wielen er al trouwens?
Goed zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:29 schreef Lindytje het volgende:
zonder pitten is ook lekker toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:33 schreef Daph_ het volgende:
Hm. Een broodje gekookt ei nemen of pastasalade maken met tonijn? Ik heb geen pijnboompitjes en ook geen zin om naar de appie te gaan daarvoor dus ik twijfel
Jawel, maar met pitjes isquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder pitten is ook lekker toch?
Je weet maar nooit!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef mirannie het volgende:
Niet dat ik ooit wat win, maar heb meegedaan met je giveaway Delta
Gatverdamme vieze brabander!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net opgebakken boerenkoolstamp op brood op![]()
![]()
ik niet, want kittyquote:
Ik haat Hello Kitty ook, maar die paarse glitter is leuheuk!! Misschien dat ik 'm wel overgiet in een anderquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gatverdamme vieze brabander!Bak er ook nog een plak zult bij, wil je?
[..]
ik niet, want kittymaar ben wel follower geworreh!
EWW zult. Neequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gatverdamme vieze brabander!Bak er ook nog een plak zult bij, wil je?
Zijn er meerdere dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
die paarse he? die wil ik nog!
niet die van m'n giveaway
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
die paarse he? die wil ik nog!
niet die van m'n giveaway
Ik geef die weg die je ook op de online shop kan kopen! Ik bedoel deze: http://yfrog.com/n0jlpcj die middelste!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoeveel paarse Hello Kitty glitters zijn er? En waarom verkopen ze die hier niet? En welke geef jij nou weg dan?
ik wil diequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik geef die weg die je ook op de online shop kan kopen! Ik bedoel deze: http://yfrog.com/n0jlpcj die middelste!
oh die hangen hier nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik geef die weg die je ook op de online shop kan kopen! Ik bedoel deze: http://yfrog.com/n0jlpcj die middelste!
ligt eraan hoe duur ze zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die hangen hier nog
Zal ik ff naar de hennez lopen? Systeem is toch dood
Echt, ik val van de ene verbazing in de anderequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
3 pleuro!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ligt eraan hoe duur ze zijn![]()
me werkloos!
aah joh, ik kijk wel een keer als ik weer in den haag bem, het is nou niet zo dat ik niet genoeg lak hebquote:
ME WANTS JA.quote:
Ik kom nooit in de stad waar H&M nagellak verkoopt.. zelfbescherming enzo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah joh, ik kijk wel een keer als ik weer in den haag bem, het is nou niet zo dat ik niet genoeg lak heb![]()
Ik wil ook een Hennes met volledige voorraad!! En we hebben hier op Spl nog wel zo'n accessoire shop, maar ook daar weinig variatie :Squote:Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die hangen hier nog
Zal ik ff naar de hennez lopen? Systeem is toch dood
Och, ze hebben hier ook heel veel niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik wil ook een Hennes met volledige voorraad!! En we hebben hier op Spl nog wel zo'n accessoire shop, maar ook daar weinig variatie :S
*leest terug*quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Thanx meiden voor de reacties! Doet me goed!!
Ik was al geweest!quote:
Niet zoveel bijzonders, Lindy was naar d'r eerste college geweestquote:
Nomquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tonijnmet cherrytomaatjes, tonijn, verse bieslook en Farfalle gekookt met knoflook
tof!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders, Lindy was naar d'r eerste college geweest
combobreakerquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, lekker!
* miss_dynastie vraagt zich af of ze zelf eigenlijk al geluncht heeft. Hmmmmm....
Ik heb er drie, dus roept u maar!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
Thanks SQ!! als het tenminste ook voor mij bedoeld was, hahaha
och, lust ik ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
geen vis lusten is zoooo 10-jaar-oud
dus je lust wel vis. Je lust alleen niet alle vis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och, lust ik ook niet
maar verse tonijnsashimi kan ik dan wel weer waarderen! en gerookte paling, en op z'n tijd wat garnaaltjes
en uiteraard tonijn uit blik, lekker met wat mayo, uitje en kerrie
Ik ga je DM'enquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er drie, dus roept u maar!
ik lust een beetje vis, maar veel vis nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je lust wel vis. Je lust alleen niet alle vis.
Nou ik lust alleen zelfgemaakte zalmsalade en soms een stukje kibbeling/gerooktezalm/gerooktepaling.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je lust wel vis. Je lust alleen niet alle vis.
n oh, dat klinkt inderdaad wel heel viesquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had laatst per ongeluk garnalen uit blik meegenomen. Zelfs de katten vreten het niet
Tonijn uit blik is wel erg lekker, though.
klinkt buitengewoon nastyquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had laatst per ongeluk garnalen uit blik meegenomen. Zelfs de katten vreten het niet
Dat klinkt nasty!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Tonijn uit blik is wel erg lekker, though.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er zat iets in mijn pakket wat ik echt niet besteld had
die liggen ook meestal niet aan 1 stuk op je bordquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat klinkt nasty!
Ik vind vissen/zeedieren gewoon echt smerig om te zien ook. Die ogen en die schubben en die kieuwen iehhh. Of zeesterren, krabben, octopussen blegh!
Walvissen, haaien, zeehonden, lamatijnen, dolfijnen e.d vind ik dan weer niet vies
wat dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik eet soep![]()
Ziet er lekker uit Daph!
Er zat iets in mijn pakket wat ik echt niet besteld had
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die liggen ook meestal niet aan 1 stuk op je bord
Overigens komt daar bij de meeste mensen de visfobie vandaan, de herkenbaarheid van het dier.
Als je een hele big op je bord kreeg zou je het ook niet meer lusten
nouja, als je er écht vanaf moet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
maar is er naast delta nog iemand anders die de kittyglitter wil?
Mirannie? Ik heb er dan nog 1! Hoef 'm zelf niet, kitty
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.adventhair.com/1007.html
http://beauty-lace.com/index.php?_a=viewProd&productId=16
x7
Paling smaakt behoorlijk vissigquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:47 schreef Mirjam het volgende:
het moet niet naar vis smaken, da's een beetje mijn probleem
Die vrit ik ook niet, dan heb je me 2 dagen aan het kotsen en spuitpoep tegelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik proef wel vaak hoor, maar lust het niet. Enige wat ik niet proef is mosselen.
Komt omdat mijn oma daar altijd zo leuk over deed en ze deed ontleden.
klopt, maar 't is wel echt visquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
valt mee hoor, gerookte paling is wel echt lekker
Er is vast wel iemand die 'm heel graag wilquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, als je er écht vanaf moet?
anders vind ik 't ook weer zo sneu
Weet ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
valt mee hoor, gerookte paling is wel echt lekker
lekkere visquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar 't is wel echt vis
en anders neem ik 'm wel overquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die 'm heel graag wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |