Dan hou je het bij ik spreek bijna nooit Engelsquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef mirannie het volgende:
@ Bubsel
Daar heb ik geen last van, 70% van mijn klanten is engelstalig.
Fake Nfu Oh in een fake OPI flesje. Zal wel uit dezelfde fakertsfabriek kommequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef mirannie het volgende:
@ Bubsel
Daar heb ik geen last van, 70% van mijn klanten is engelstalig.
@ SQ
LOL, dat lijkt niet eens een heel klein beetje op elkaar
Ja klopt. Spreek inmiddels met een zwaar Amerikaans accent. Zelfs zo erg dat ik soms klanten heb die mij vragen waarom ik verhuisd ben naar Nederland...quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan hou je het bij ik spreek bijna nooit Engels
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fake Nfu Oh in een fake OPI flesje. Zal wel uit dezelfde fakertsfabriek komme
Gaaf!!!!! Veel plezier!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:25 schreef Diconnected het volgende:
Woohoo ga straks wss naar de Primark
Goed begin Lindytjequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Zo, eerste college zit er op!! Was best te doen, 5 kantjes volgepend, heerlijke lamme hand toen
En net mijn planbord voor de week gemaakt en nu wachten tot mijn boeken er zijn, want zonder kan ik zo weinig, Huiswerk maken gaat ook een beetje lastig dan
oh ja, dat fanatiek aantekeningen maken de eerste wekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Zo, eerste college zit er op!! Was best te doen, 5 kantjes volgepend, heerlijke lamme hand toen
En net mijn planbord voor de week gemaakt en nu wachten tot mijn boeken er zijn, want zonder kan ik zo weinig, Huiswerk maken gaat ook een beetje lastig dan
Ja als vriendin de auto mag meenemen van der paquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gaaf!!!!! Veel plezier!!
Zijn de wielen er al trouwens?
Goed zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:29 schreef Lindytje het volgende:
zonder pitten is ook lekker toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:33 schreef Daph_ het volgende:
Hm. Een broodje gekookt ei nemen of pastasalade maken met tonijn? Ik heb geen pijnboompitjes en ook geen zin om naar de appie te gaan daarvoor dus ik twijfel
Jawel, maar met pitjes isquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder pitten is ook lekker toch?
Je weet maar nooit!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef mirannie het volgende:
Niet dat ik ooit wat win, maar heb meegedaan met je giveaway Delta
Gatverdamme vieze brabander!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net opgebakken boerenkoolstamp op brood op![]()
![]()
ik niet, want kittyquote:
Ik haat Hello Kitty ook, maar die paarse glitter is leuheuk!! Misschien dat ik 'm wel overgiet in een anderquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gatverdamme vieze brabander!Bak er ook nog een plak zult bij, wil je?
[..]
ik niet, want kittymaar ben wel follower geworreh!
EWW zult. Neequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gatverdamme vieze brabander!Bak er ook nog een plak zult bij, wil je?
Zijn er meerdere dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
die paarse he? die wil ik nog!
niet die van m'n giveaway
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
die paarse he? die wil ik nog!
niet die van m'n giveaway
Ik geef die weg die je ook op de online shop kan kopen! Ik bedoel deze: http://yfrog.com/n0jlpcj die middelste!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoeveel paarse Hello Kitty glitters zijn er? En waarom verkopen ze die hier niet? En welke geef jij nou weg dan?
ik wil diequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik geef die weg die je ook op de online shop kan kopen! Ik bedoel deze: http://yfrog.com/n0jlpcj die middelste!
oh die hangen hier nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik geef die weg die je ook op de online shop kan kopen! Ik bedoel deze: http://yfrog.com/n0jlpcj die middelste!
ligt eraan hoe duur ze zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die hangen hier nog
Zal ik ff naar de hennez lopen? Systeem is toch dood
Echt, ik val van de ene verbazing in de anderequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
3 pleuro!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ligt eraan hoe duur ze zijn![]()
me werkloos!
aah joh, ik kijk wel een keer als ik weer in den haag bem, het is nou niet zo dat ik niet genoeg lak hebquote:
ME WANTS JA.quote:
Ik kom nooit in de stad waar H&M nagellak verkoopt.. zelfbescherming enzo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah joh, ik kijk wel een keer als ik weer in den haag bem, het is nou niet zo dat ik niet genoeg lak heb![]()
Ik wil ook een Hennes met volledige voorraad!! En we hebben hier op Spl nog wel zo'n accessoire shop, maar ook daar weinig variatie :Squote:Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die hangen hier nog
Zal ik ff naar de hennez lopen? Systeem is toch dood
Och, ze hebben hier ook heel veel niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik wil ook een Hennes met volledige voorraad!! En we hebben hier op Spl nog wel zo'n accessoire shop, maar ook daar weinig variatie :S
*leest terug*quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Thanx meiden voor de reacties! Doet me goed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |