Och, ze hebben hier ook heel veel niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik wil ook een Hennes met volledige voorraad!! En we hebben hier op Spl nog wel zo'n accessoire shop, maar ook daar weinig variatie :S
*leest terug*quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Thanx meiden voor de reacties! Doet me goed!!
Ik was al geweest!quote:
Niet zoveel bijzonders, Lindy was naar d'r eerste college geweestquote:
Nomquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tonijnmet cherrytomaatjes, tonijn, verse bieslook en Farfalle gekookt met knoflook
tof!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders, Lindy was naar d'r eerste college geweest
combobreakerquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, lekker!
* miss_dynastie vraagt zich af of ze zelf eigenlijk al geluncht heeft. Hmmmmm....
Ik heb er drie, dus roept u maar!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
Thanks SQ!! als het tenminste ook voor mij bedoeld was, hahaha
och, lust ik ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
geen vis lusten is zoooo 10-jaar-oud
dus je lust wel vis. Je lust alleen niet alle vis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och, lust ik ook niet
maar verse tonijnsashimi kan ik dan wel weer waarderen! en gerookte paling, en op z'n tijd wat garnaaltjes
en uiteraard tonijn uit blik, lekker met wat mayo, uitje en kerrie
Ik ga je DM'enquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er drie, dus roept u maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |