Dat is een scorebordquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeet die Assepoester wenskaart, hij heeft een darts kalender!!!
Heb jij nog een idee voor mijn revanchequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:18 schreef Brawler het volgende:
Niet bijster origineel, maar wel leuk dat jij en je ouders elkaar omstebeurt een streek leveren!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef Desunoto het volgende:
Ja, leuk, dat img=610 o.i.d bij je plaatjes zetten maar dat maakt het bestandsformaat niet kleiner.
Mijn computer gaf het op, op ongeveer een derde van elk plaatje omdat het te lang duurt dus nu zie ik bij elk plaatje alleen het bovenste stuk.
Dan ligt het aan jouw PC. Ik zit momenteel op een bagger pc, en zelfs hier laadt hij alles gewoon.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef Desunoto het volgende:
Ja, leuk, dat img=610 o.i.d bij je plaatjes zetten maar dat maakt het bestandsformaat niet kleiner.
Mijn computer gaf het op, op ongeveer een derde van elk plaatje omdat het te lang duurt dus nu zie ik bij elk plaatje alleen het bovenste stuk.
Piepschuim balletjes , die worden zo lekker statischquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niks goeds
Ik zat er aan te denken om een hele zooi zoete popcorn van de Macro te kopen en deze te storten in hun kamer.
Maar dat is een beetje simpel
Ik heb ook een bagger PC. Maar je gaat me niet vertellen dat deze zelfs baggerder dan bagger is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jouw PC. Ik zit momenteel op een bagger pc, en zelfs hier laadt hij alles gewoon.
same herequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef Desunoto het volgende:
Ze deden het gewoon. Te vaak bekeken denk ik. Limiet van Imageshack.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[ afbeelding ]
Al je plaatjes op een na doen het niet.
Heb SSB al een PM gestuurd. nog geen reactiequote:
Zijn beide gezwellen van telefoons, dus hij haalt z'n eigen imago er alleen mee omlaagquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
De enige reden van dit topic is het showen van zijn iPhone en BlackBerry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nog een Pentium II danquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef Desunoto het volgende:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Kan een van de mods dit regelen zodat ik de plaatjes op een normale grote in de OP kan plaatsen ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil de OP graag aanpassen, maar:
[..]
Komt omdat het geëdit is door een mod.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat raar dat je de OP al niet meer kunt aanpassen. Daar heb je zelfs zonder abonnement toch ruim een dag de tijd voor?
Ik zal hier eens even flink mijn hersens over breken!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb jij nog een idee voor mijn revanche?
Ja, nu duurt het laden zelfs langerquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De foto's staan er weer, maar volgens mij nog steeds groot formaat
Direct even kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:58 schreef n8n het volgende:
Een leuk tussendoortje: theezakje in de douchekop stoppen, mits je deze open kunt draaien.
Ik ben zojuist klaar met opruimenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef shiftknop het volgende:
Dit is juist handig, als je wat nodig hebt haal je het uit de kranten. Na een maand kun je alles wat nog in een krant zit dus weg flikkeren want je gebruikt het niet
hey Lars, ik weet nog wel iets. Je kunt in de bouwmarkt van dat blauwe poeder kopen. Het spul word gebruikt om een krijtlijn uit te zetten. Dat spul doe je in de douchekop, degene die dan gaat douchen krijgt een mooi blauw kleurtje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kom aub met suggesties mensen
En een goede grap mag tijd en geld kosten hoor!
De douchekop kan niet openquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
hey Lars, ik weet nog wel iets. Je kunt in de bouwmarkt van dat blauwe poeder kopen. Het spul word gebruikt om een krijtlijn uit te zetten. Dat spul doe in de douchekop, degene die dan gaat douchen krijgt een mooi blauw kleurtje.
succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |