hey Lars, ik weet nog wel iets. Je kunt in de bouwmarkt van dat blauwe poeder kopen. Het spul word gebruikt om een krijtlijn uit te zetten. Dat spul doe je in de douchekop, degene die dan gaat douchen krijgt een mooi blauw kleurtje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kom aub met suggesties mensen
En een goede grap mag tijd en geld kosten hoor!
De douchekop kan niet openquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
hey Lars, ik weet nog wel iets. Je kunt in de bouwmarkt van dat blauwe poeder kopen. Het spul word gebruikt om een krijtlijn uit te zetten. Dat spul doe in de douchekop, degene die dan gaat douchen krijgt een mooi blauw kleurtje.
succes.
Nee, dat klopt. je draait de slang van de dochekop af, dan kun je dat spul erin doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De douchekop kan niet open
Hehehehequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
zet je ouders op een site voor swingers, met 06 nummer erbij
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:09 schreef mafkees01 het volgende:
Kun je iets inzoomen op dat VN stukje over pakistan?
kun je beter met hun slaapkamer doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:31 schreef fonsoy het volgende:
Kun je niet bijvoorbeeld hun auto volgooien met bolletjes piepschuim? Het is niet duur om te bestellen, en het is het leukste als je door de raampjes alleen maar witte bolletjes ziet. Is wel milieuvervuiling en een fiasco om op te ruimen, maar ze hebben het misschien wel verdiend.
Dan moet je wel heel veel bestellen. Te veel misschien. Het moet ook besteld worden, en afgeleverd worden in een enigszins te hanteren formaatquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je beter met hun slaapkamer doen
deur eruit,opening met doorzichtige afplakken en vullen als een malle
Niet dingen slopen natuurlijk (ninja editquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:31 schreef fonsoy het volgende:
Kun je niet bijvoorbeeld hun auto volgooien met bolletjes piepschuim? Het is niet duur om te bestellen, en het is het leukste als je door de raampjes alleen maar witte bolletjes ziet. Is wel een fiasco om op te ruimen, maar ze hebben het misschien wel verdiend.
Bam Margera heeft dat een keer bij z'n ouders geflikt met ijs, misschien leuk om ook eens te doen (maar dan de auto heel te laten,) en alle kieren etc. natuurlijk afplakken.
ja ts zegt toch dat het wel wat mag kostenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:34 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel bestellen. Te veel misschien. Het moet ook besteld worden, en afgeleverd worden in een enigszins te hanteren formaat.
Heb je een puntje. Ik vind dat piepschuim wel leuk klinkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ts zegt toch dat het wel wat mag kosten
¤47,50 per m^3, ik ga uit van een kamer van 3 bij 4 meter, en anderhalve meter hoogte. 3 x 4 x 1,5 = 18m^3 x ¤47,50 = ¤855,-quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:40 schreef fonsoy het volgende:
Eindelijk een goedkope link voor je gevonden
Hahaha perfect, maar deze zijn wel weer net even groter dan die piepschuimkorrels. Deze dingen zijn hanteerbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
http://www.verpakkingshop(...)a5dc0a6ba425ad95fc32
Oeiquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:43 schreef n8n het volgende:
¤47,50 per m^3, ik ga uit van een kamer van 3 bij 4 meter, en anderhalve meter hoogte. 3 x 4 x 1,5 = 18m^3 x ¤47,50 = ¤855,-![]()
Dan komt het misschien net tot je knieënquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef PeZu het volgende:
nogmaals
http://www.verpakkingshop(...)194/products_id/1324
500 liter voor 33 euro![]()
daarmee kun je redelijk wat vullen dus voor ik dnek dat je dan met 150 euro wel klaar bent
Een auto is daarmee wel op te vullen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef PeZu het volgende:
nogmaals
http://www.verpakkingshop(...)194/products_id/1324
500 liter voor 33 euro![]()
daarmee kun je redelijk wat vullen dus voor ik dnek dat je dan met 150 euro wel klaar bent
dan heb je een beste slaapkamerquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Dan komt het misschien net tot je knieën
Belangrijk is wel dat je de lamp eruit draait......quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:38 schreef n8n het volgende:
Doorzichtige folie over de wcpot, wel strak spannen
Of 36.452 heen en weer lopen om je Dyson leeg te kieperenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:43 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hahaha perfect, maar deze zijn wel weer net even groter dan die piepschuimkorrels. Deze dingen zijn hanteerbaar.
Het vervelende aan dat piepschuim is dat het overal aan plakt, en je een paar duizend stofzuigerzakken nodig hebt om het echt weer schoon te krijgen
In hun burgerlijke kliko?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of 36.452 heen en weer lopen om je Dyson leeg te kieperen
Komt 1 haar op en je ziet het gelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef n8n het volgende:
Transparante plakfolie aan de binnenkant van een deurpost spannen
Heeft mij vader een keer gedaan omdat mijn broertje en zusje indertijd nog uit de suikerpot snoepten, de volgende morgen gooit ie zelf 2 scheppen zout in z'n koffie. Pricelessquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
vannacht even de suikerpot met zout vullen
Daarna meteen de deur sluiten uiteraard, als je het bij de slaapkamer doet is het waarschijnlijk donker als ze de deur openen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Komt 1 haar op en je ziet het gelijk
Stuiterballen geen idee?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of 36.452 heen en weer lopen om je Dyson leeg te kieperen
Bij mij komt het dan 10cm hoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Laat dan meteen een paar kuub zand in de woonkamer stortenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:05 schreef Nero22 het volgende:
ZAAGSEL!
Ga naar een bouwmarkt en vraag of je hun zaagsel uit de afvoer van de zaagmachines mee mag nemen.
Kan ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Laat dan meteen een paar kuub zand in de woonkamer storten![]()
Why the fuck woon jij nog bij je ouders???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |