volgende keer even verkleinen voordat je ze uploadt, want dit helpt geen fuck, aangezien eerst de volledige afbeelding uitgeladen moet wordenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Edit: formaat van de foto's aangepast
Uitkering trekken staat gelijk aan een hoop vrije tijdquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef McFearless het volgende:
Je ouders hebben niks beters te doen, the fuck.
Nja mijn zwager heeft het grotendeels gedaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef McFearless het volgende:
Je ouders hebben niks beters te doen, the fuck.
ik heb het maar opgegeven na ruim 5 minuten laden, toen was ik nog niet eens op 30%quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:49 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Fijn dat je fotos met formaat mars post.
quote:
Yay, eerste keer gequote, van een mod nog wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het maar opgegeven na ruim 5 minuten laden, toen was ik nog niet eens op 30%
Ja ik weet nog niks goedsquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:50 schreef Appelknaller het volgende:
Nu moet je ze wel goed terugpakken TS en snel want dan hebben we weer zo'n topic
ja die kreeg ik van mijn maten voor mijn verjaardagquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat een schattige prinsessenkaart staat er op de kast.
Mijn maten & op fok posten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja die kreeg ik van mijn maten voor mijn verjaardag
Dan hebben diezelfde maten zeker ook de balken zo prachtig paars geschilderd?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja die kreeg ik van mijn maten voor mijn verjaardag
Foto's beter bekijken. Dan zie je dat de gebruikte kranten van deze week zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:39 schreef Beavis het volgende:
Ik geloofde topic1 al niet. Nu weer verzonnen....
Wel knap dat je plaatjes kan vinden hoor. Dat dan weer wel![]()
Ooh heb ik zelf gedaan hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan hebben diezelfde maten zeker ook de balken zo prachtig paars geschilderd?
Ook dat piratenbootje op z'n raamquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeet die Assepoester wenskaart, hij heeft een darts kalender!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |