Hoezo zou het niet echt zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef brunette82 het volgende:
Als het echt is, dan zijn jouw ouders super!
Ik heb 2 iPhones, dat is waii cooler.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:56 schreef MrTycho het volgende:
wow, jij hebt een blackberry én een iPhone
OMFG! Je bent met uitzondering van je bling in je oren nog best neukbaar ook WTFquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
OMFG! Je bent met uitzondering van je bling in je oren nog best neukbaar ook WTF
Die kan hij in zijn zak (:')) stekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
OMFG! Je bent met uitzondering van je bling in je oren nog best neukbaar ook WTF
Ik bash nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, laat het gebash maar beginnen
Omdat mijn ogen al zoveel glinsteren, dan krijg ik veel sjans van vrouwen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik bash niet
Maar waarom in vredesnaam van die pauperstenen in je oren?
Nee grapje, ik heb geen idee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat mijn ogen al zoveel glinsteren, dan krijg ik veel sjans van vrouwen.
Dus hiermee verberg ik dat een beetje.
Nu mag het bashen beginnenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik draag het niet altijd hoor, maar vind het wel mooi staan
whahahha dat is toch jouw probleem met je slome pc, en wat betreft de telefoons, jaloers ofzo XDquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Achterlijke, waarom post je foto's van zulks achterlijk groot formaat: jouw topic laden kost me 3 minuten!
En dan showen van die knakentelefoonsIk bedoel:
dit, en triest da je ff je nokia en blackberrie moet laten zien...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:39 schreef Beavis het volgende:
Ik geloofde topic1 al niet. Nu weer verzonnen....
Wel knap dat je plaatjes kan vinden hoor. Dat dan weer wel
Waar maak je je druk omquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Mr-Hanky het volgende:
[..]
dit, en triest da je ff je nokia en blackberrie moet laten zien...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis de monsterlijk dikke zus van TS in het filmpje
Ik hoop niet dat zijn zus deze topics leestquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:36 schreef n_uniet het volgende:
Dat filmpje heet dus: 'Zwager kan grap wel waarderen...'
Hebben je ouders/zus/zwager de vorige topics gezien?
Ik ga hun kamer helemaal vullen met heliumballonnen, jeukpoeder op hun plafond ventilator, schoensmeer op de telefoon, etcquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:13 schreef fonsoy het volgende:
SSB, je hebt nog maar 34 posts om te vertellen hoe je je pa en ma nu gaat terugpakken. We zijn benieuwd.
wat is het nut van die ballonnen? Je prikt ze stuk en klaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga hun kamer helemaal vullen met heliumballonnen, jeukpoeder op hun plafond ventilator, schoensmeer op de telefoon, etc
Dat is wel briljant. Ik zie die pa al los gaan op die ballonnen en dan alles onder he EINZ!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:21 schreef drumminggod het volgende:
[..]
wat is het nut van die balonnen? Je prikt ze stuk en klaar. Doe er van die kleine glinsterdingen in
. Look-like confetti. Maar dan kleiner
.
Daar zullen ze niet van schrikken, de hele familie van TS ziet er al zo uit namelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef n_uniet het volgende:
Koop een varkenskop en zet die in een kast op een stok kleed dat varken verder aan met oude kleren (vogelverschrikker achtig)
Snel goedkoop en deze week uit te voeren.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga hun kamer helemaal vullen met heliumballonnen, jeukpoeder op hun plafond ventilator, schoensmeer op de telefoon, etc
Had ik gedaan bij een kameraad voor z'n verjaardagquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is wel briljant. Ik zie die pa al los gaan op die ballonnen en dan alles onder he EINZ!
Lijkt me niet meer moeite dan helium ballonnen die vol moeten zitten met troep. Daarnaast zijn de laatste 2 grappen eigenlijk hetzelfde wat neer komt op rommel dat opgeruimd moest worden,quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's toch veels te veel moeite.
En dat wordt heel vies, da's niet de bedoeling denk ik, dan verniel je dingen en dat is geen goede grap.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niks goeds
Ik zat er aan te denken om een hele zooi zoete popcorn van de Macro te kopen en deze te storten in hun kamer.
Maar dat is een beetje simpel
Hoe kun je die nou missen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis de monsterlijk dikke zus van TS in het filmpje
Touchéquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou missen?
Het is niet zo dat je die makkelijk over het hoofd ziet ofzo.
Ze maken zeker ook zelf kerstkaarten en surprises met sinterklaasquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:41 schreef Seam het volgende:
Wat een twisted familie heb jij zeg, dat jouw ouders dit soort dingen doen
Dat is zó fucking eng!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:36 schreef n_uniet het volgende:
Dode dieren
krokodil
zwijn
of
Midden in de nacht een abraham pop beneden neerzetten met een masker op en een mes in zn hand. Dan herrie maken tot er iemand naar beneden komt. Verstoppen en filmen.
Ja of je hebt van die mongool die de sleutels in de sloten proberen te proppenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:06 schreef retuow82 het volgende:
Verzamel een bult sleutels die je niet meer gebruikt, hang er allemaal labeltjes aan met het adres van je ouders en strooi ze door heel de stad heen, er zijn altijd van die brave burgers die ze terug brengen.
Ik heb je sleutel gevonden!
echt waar?
ja!
gooi hem maar in de bak bij de andere 30 sleutels die al gevonden zijn...
Vriend van me kon er na 3 sleutels al niet meer om lachen
Kerel ik heb laatst (dumpert?) zo'n filmpje gezien waarbij ze een kist over iemand heen zette die lag te slapen om hem vervolgens wakker te maken met klappen op de bovenkant waarna hij een bijzonder ervaring had.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja of je hebt van die mongool die de sleutels in de sloten proberen te proppen
Jullie hebben zo'n slechte sloten dat je met iedere sleutel binnen kunt komen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja of je hebt van die mongool die de sleutels in de sloten proberen te proppen
Brrrrquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:25 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Kerel ik heb laatst (dumpert?) zo'n filmpje gezien waarbij ze een kist over iemand heen zette die lag te slapen om hem vervolgens wakker te maken met klappen op de bovenkant waarna hij een bijzonder ervaring had.
Doe dit bij je vader dat is goedkoper.
ik help wel een handje, het gaat inmiddels toch nergens meer overquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef Hoogheid het volgende:
Snel een beetje, dan zijn we er vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |