Hoezo zou het niet echt zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef brunette82 het volgende:
Als het echt is, dan zijn jouw ouders super!
Ik heb 2 iPhones, dat is waii cooler.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:56 schreef MrTycho het volgende:
wow, jij hebt een blackberry én een iPhone
OMFG! Je bent met uitzondering van je bling in je oren nog best neukbaar ook WTFquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
OMFG! Je bent met uitzondering van je bling in je oren nog best neukbaar ook WTF
Die kan hij in zijn zak (:')) stekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
OMFG! Je bent met uitzondering van je bling in je oren nog best neukbaar ook WTF
Ik bash nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, laat het gebash maar beginnen
Omdat mijn ogen al zoveel glinsteren, dan krijg ik veel sjans van vrouwen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik bash niet
Maar waarom in vredesnaam van die pauperstenen in je oren?
Nee grapje, ik heb geen idee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat mijn ogen al zoveel glinsteren, dan krijg ik veel sjans van vrouwen.
Dus hiermee verberg ik dat een beetje.
Nu mag het bashen beginnenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik draag het niet altijd hoor, maar vind het wel mooi staan
whahahha dat is toch jouw probleem met je slome pc, en wat betreft de telefoons, jaloers ofzo XDquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Achterlijke, waarom post je foto's van zulks achterlijk groot formaat: jouw topic laden kost me 3 minuten!
En dan showen van die knakentelefoonsIk bedoel:
dit, en triest da je ff je nokia en blackberrie moet laten zien...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:39 schreef Beavis het volgende:
Ik geloofde topic1 al niet. Nu weer verzonnen....
Wel knap dat je plaatjes kan vinden hoor. Dat dan weer wel
Waar maak je je druk omquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Mr-Hanky het volgende:
[..]
dit, en triest da je ff je nokia en blackberrie moet laten zien...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis de monsterlijk dikke zus van TS in het filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |