Dat begrijp ik idd ook niet. En oorlog voeren kost ook miljarden.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:11 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus dan gaan ze maar een gebouw neerhalen wat miljarden kost om te herbouwen. Pentagon opnieuw bouwen was ook niet goedkoop.
Oorlog voeren levert bepaalde belanghebbenden juist bakken met geld op en maakt ze nog machtiger dan ze al zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik idd ook niet. En oorlog voeren kost ook miljarden.
Die torens waren bewerkt met asbest op elke stalen kolom dat erin zat. Dat asbest verwijderen, wat moest, zou veel meer hebben gekost dan vernietigen en herbouwen. Toen heeft die Joodse eigenaar een verzekering afgelsoten in de zomer voor de aanslagen.. Frappant much? I think so.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:11 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus dan gaan ze maar een gebouw neerhalen wat miljarden kost om te herbouwen. Pentagon opnieuw bouwen was ook niet goedkoop.
As if Obama cares?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik idd ook niet. En oorlog voeren kost ook miljarden.
Wat een prachtige zinnen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Toen heeft die Joodse eigenaar een verzekering afgelsoten in de zomer voor de aanslagen.. Frappant much? I think so.
Heb jij eigenlijk ook enige bronnen voor al jouw beweringen?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die torens waren bewerkt met asbest op elke stalen kolom dat erin zat. Dat asbest verwijderen, wat moest, zou veel meer hebben gekost dan vernietigen en herbouwen. Toen heeft die Joodse eigenaar een verzekering afgelsoten in de zomer voor de aanslagen.. Frappant much? I think so.
http://911myths.com/html/losing_money_at_the_wtc_.htmlquote:“The suit sought recovery of the Port Authority's huge expenses of removing asbestos from hundreds of properties ranging from the enormous World Trade Center complex-which represented more than $200 million of the abatement costs-to bridge and tunnel toll booths.”
Ik weet niet precies hoe dit zit, maar dan nog. Als het zo is wat jij zegt, dan is dat toch ACHTERAF pas gebleken?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef VancouverFan het volgende:
Dat afsluiten van die verzekering heeft die ook verkeerd gedaan, want hij heeft veel minder gekregen dan die had gedacht. Daar heeft die jarenlang rechtzaken voor moeten voeren. Dus of dat nou zo lucratief was....
En dan noem ik maar weer de torens die herbouwd moesten worden. Miljarden gaat dat kosten. En Silverstein betaald nu nog 10 tallen miljoenen huur per jaar voor grond waar niks te verhuren valt.
Wat is achteraf gebleken?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dit zit, maar dan nog. Als het zo is wat jij zegt, dan is dat toch ACHTERAF pas gebleken?
Ik weet hier niet veel van, maar is Silverstein degene die de nieuwe torens gaat bekostigen dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat is achteraf gebleken?
Vooraf kan iedereen bedenken dat het miljarden kost om die torens te herbouwen. Dat herbouwen duurt jaren en in die tijd heb je dus geen inkomsten.
Als je vooraf toch weer wat er gaat gebeuren, kun je die verzekering goed dicht timmeren zodat je niet jarenlang hoeft te procederen.
Niet alle torens, wel een aantal.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet hier niet veel van, maar is Silverstein degene die de nieuwe torens gaat bekostigen dan?
Heb je daar ook een bron voor?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet alle torens, wel een aantal.
Het verzekeringsgeld gaat daar heen, dan moet die nog bijleggen en 10 miljoen dollar huur per maand betalen.
Meerderequote:Op woensdag 1 september 2010 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor?
quote:After a protracted dispute with insurers over the amount of coverage available for rebuilding World Trade Center buildings 1, 2, 4 and 5, a series of court decisions determined that a maximum of $4.55 billion was payable and settlements were reached with the insurers in 2007.[17] The money is being used to rebuild.
http://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Silversteinquote:while the site remains unoccupied, he continues to pay $10 million per month in rent to the Port Authority of New York and New Jersey
http://www.911myths.com/html/windfall.htmlquote:And of course this isn't profit for Silverstein. The money is being provided for him to rebuild the WTC complex, and it turns out that's quite expensive ($6.3 billion in April 2006, see here).
Wat denk je dat het hem gaat opleveren? Of zou ie een filantroop zijn?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Meerdere
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein
[..]
http://www.911myths.com/html/windfall.html
Dus 4,5 miljard uitbetaald, max, 6,3 miljard gaat het kosten, waarschijnlijk meer. Gat van 1,8 miljard + nog een 10 miljoen huur per maand. Al een jaar of 10.
Zeg jij het maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat denk je dat het hem gaat opleveren? Of zou ie een filantroop zijn?
Wat een zielige oude jood is het eigenlijk he?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zeg jij het maar.
Ik denk dat die als zakenman een gok heeft gemaakt en heeft verloren. Misschien dat die over een paar jaar als de gebouwen klaar zijn wat gaat verdienen, maar voorlopig is die heel veel geld kwijt en moet die maar afwachten wanneer die wat krijgt.
En dat terwijl de gebouwen rond 9/11 bijna helemaal verhuurd waren. De kosten voor het asbest vrij maken waren maar 200 miljoen. Een fractie van de kosten nu.
Nu heeft die jarenlang geld moeten betalen, als er niets gebeurd was, had die jarenlang vele miljoenen kunnen verdienen.
Ik ga er maar vanuit dat je hiermee bedoeld dat je ook wel ziet dat er geen winst is behaald zoals beweerd wordt. Maar dat je niet over je lippen kunt krijgen dat een complot verhaal foutief was.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een zielige oude jood is het eigenlijk he?
Complot verhaal is in mijn ogen nog steeds niet uitgesloten hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je hiermee bedoeld dat je ook wel ziet dat er geen winst is behaald zoals beweerd wordt. Maar dat je niet over je lippen kunt krijgen dat een complot verhaal foutief was.
Een andere reden voor deze sneue opmerking kan ik niet verzinnen.
Nou, draai er eens niet om heen, dat wil je toch juist niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Complot verhaal is in mijn ogen nog steeds niet uitgesloten hoor.
Neem jij maar aan wat jij aan wilt nemen. Ik vind het prima.
VancouferFan denkt dat zo'n mannetje als Silverstein verlies lijdtquote:One clause in Silverstein Properties' insurance policies for the new WTC holdings soon proved instrumental. Quoting the British Financial Times of September 14, 2001, the American Reporter wrote that ‘ the lease has an all-important escape clause: If the buildings are struck by “an act of terrorism”, the new owners' obligations under the lease are void. As a result, the new owners are not required to make any payments under their lease, but they will be able to collect on the loss of the buildings that collapsed or were otherwise destroyed and damaged in the attacks. ’ [9] Silverstein Properties is still contesting the amount of pay-out due for destruction of the Twin Towers—$3.55 billion for one ‘occurrence’ or $7.1 billion for two ‘occurrences’. The “terrorism” clause in his lease has given Larry Silverstein leverage in negotiating his new deal for the site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Schenkstroop op 02-09-2010 02:47:44 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op donderdag 2 september 2010 02:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Speel het niet te extreem en overduidelijk, lieg bij de vleet, acteer, fake it. Mensen krijgen niets, geen houvast geen bewijs niets, voor nog tegen. En geen bewijs betekent dat je wint,. Je gaat vrijuit. met miljoenen. miljarden. weet je hoeveel gezondheid ik daarmee kan kopen, en alles wat ik wil. weg van fok. iedereen het nakijken. mazzel! oh en VancouverFan will cover me(onbetaald). lachen man
/ droomtJoh, niet zo fatalistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang mensen zich nog hartstochtelijk inzetten voor hun idealen en ideeën, en hun bezorgdheid uiten zoals hier op BNW bijvoorbeeld, valt de onverschillgheid van mensen nog best mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |