Na 5 jaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
werd ook gezegd met GTA, een jaar later kwam die alsnog als DLC voor de ps3.
Ik heb de strategy guide nog niet besteld, maar die moet weer vrij uitgebreid zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:25 schreef LangeJan het volgende:
Iemand al woord over de strategyguide? Die wil ik iets eerder in huis hebben. Zodat ik na de eerste of tweede keer het spel doorlopen te hebben eens rustig stap voor stap dat ding doorneem
Waarom zou je in godsnaam een strategy guide nodig hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de strategy guide nog niet besteld, maar die moet weer vrij uitgebreid zijn
Heb je het spel ooit gespeeld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een strategy guide nodig hebbenAlles ligt altijd zo de hand met die spellen van tegenwoordig, en waarschijnlijk ook deze.
Voor de XBox komen die DLC's uit, voor de pc voorlopig nog niet toch? Stond gisteren op de game-page van Fok!.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef Silv het volgende:
Nu weet ik niet of ik hem op de PC of Xbox moet kopen. Luxeproblemen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Hmm. nog nergens een review tegengekomen. Normaal zie je een pposje voor de release toch wel ergens een review verschijnen.
Nice, thanks!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/2010/10/19/fallout-new-vegas-review/
http://www.giantbomb.com/fallout-new-vegas/61-25933/reviews/
er zijn er nog meer maar ik ga de stad in, kijken of ik NV kan plunderen.
Jazeker, ik heb het al twee keer uitgespeeld, maar zie er -gamemechaniek based- geen reden toe om een strat guide te moeten bekijken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het spel ooit gespeeld?
Daarnaast heb ik het niet nodig om het spel uit te spelen, maar het spel biedt meer dan simpelweg de main-quest.
Bobbleheads, Unique Weapons, wat achtergronden bij het verhaal etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb het al twee keer uitgespeeld, maar zie er -gamemechaniek based- geen reden toe om een strat guide te moeten bekijken.
Nou goed, ik geef je wel gedeeltelijk gelijk, nu ik er over nadenk. Bij het collecten van die bobbleheads is het natuurlijk wel handig!
gamefaqsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bobbleheads, Unique Weapons, wat achtergronden bij het verhaal etc.
Yep, hier waren geloof ik ook winkels die 'em om middernacht verkochten. Mijn collector's edition wordt vandaag bezorgd (Amazon's releasedate delivery en zo).quote:
Ik had alle locaties afgestruind en toch had ik er elke keer maar max 12 a 13quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:39 schreef 67Impala het volgende:
Gamefaqs idd...
Ik vind je echt een fantastische held als je alle 20 Bobbleheads weet te vinden zonder enige hulpbron.
Ach via Tenpenny Tower Daring Rashwood krijg je wel wat hints over Rockopolis en met de local map kan je het achterhalen maar de kans daarop is zeer laagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:47 schreef 67Impala het volgende:
Rockopolis moet je echt tegen aan lopen idd... en de kans dat dat gebeurd is niet heel groot
Yup, wacht ik ook op. Ik heb Fallout 1 en 2, Tactics en Fallout 3 [+ dlc's] allemaal gekocht. Dit ga ik pas doen met New Vegas als het me niet (teveel) teleursteld.quote:
ivm met geen demo. Aan de demo kan je pas echt zien/voelen/ruiken/horen/proeven of de game goed isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef SkyChat het volgende:
Effe serieus maar wat is het nut van een torrent binnen trekken om vervolgens de game te kopen want het bevalt je?
Via Gamefaqs of die Vault Wiki kan ik niet lekker relaxt op bed het spel spelen met het boek ernaast.. dan moet ik de hele tijd heen en weer lopenquote:
Telefoon/Notebook ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:26 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Via Gamefaqs of die Vault Wiki kan ik niet lekker relaxt op bed het spel spelen met het boek ernaast.. dan moet ik de hele tijd heen en weer lopenEn mijn korte termijn geheugen is zo slecht, dat wanneer ik terug ben bij mijn bed (lees : game/loungeplek) het alweer ben vergeten. Afstand hemelsbreed is mss 2 meter... kan je nagaan.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef Omkron het volgende:
over 78 minuten uittesten of hij aankoopwaardig is.
Ik geef je geen ongelijk dat je dat denkt. Maar ik kocht bijvoorbeeld Fallout 3 ook nadat ik het gedownload had, en dat heb ik wel vaker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]Smoesjes, jullie kopen die meuk heus niet.
Wie wil dit nu niet hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef RickoKun het volgende:
IK!.. ik wil gewoon het spel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie wil dit nu niet hebben
[ afbeelding ]
Meh, zou wel kunnen idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk dat je dat denkt. Maar ik kocht bijvoorbeeld Fallout 3 ook nadat ik het gedownload had, en dat heb ik wel vaker.
Waar heb je de CE besteld?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:30 schreef OMG het volgende:
Hopsa, de collector's edition is binnen en hij staat nu te installeren..
Amazon. Binnen op de dag van de release. Voordeel als je in de VS woont.quote:
Ah, vandaarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 02:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Amazon. Binnen op de dag van de release. Voordeel als je in de VS woont..
Wat een nerd ben jij zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef RickoKun het volgende:
Hij isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef CrazyAces het volgende:
Vanavond ga ik spelenWss koop ik hem gewoon hoor, ik hoor goede geluiden!
DAT!quote:
Er wordt ook relatief weinig losgelaten. Ik denk dat iedereen F:NV wil hebben en dat dit topic dadelijk 2 dagen stil ligt omdat iedereen het weekend door gaat gamenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef SoldMayor het volgende:
Weinig aandacht voor een van de grotere titels van dit jaar...
35 pond is hetquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:30 schreef larry_flynt het volgende:
Mm wilde niet het spel nieuw kopen, maar als het maar 35 euro bij play.com is..... Play beetje betrouwbaar en snel?
Ook de CE?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef SkyChat het volgende:
Van Leest & Free Record Shop verkopen de PC & Xbox360 versie
Idd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Er wordt ook relatief weinig losgelaten. Ik denk dat iedereen F:NV wil hebben en dat dit topic dadelijk 2 dagen stil ligt omdat iedereen het weekend door gaat gamen
Langste paar uur van je leven...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:53 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb hem net gehaald bij FRS Oss![]()
Maar moet nu meteen weer weg tot 9 uur
Volgens mij moet je dan voor 'tzelfde geld iets anders uitkiezen...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef numero_uno het volgende:
Krijg je je geld terug bij FRS als je iets retouneerd?
35 pond?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
35 pond is het
die 23 van van amazon moet ook 32,99 zijn.
kom je op 42 euro uit.
excuus pc versiequote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
35 pond?
Heul niet
To:
Your order for Fallout: New Vegas has been posted.
Please note PLAY.COM will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Please check the following order information:
Order reference:
Title: Fallout: New Vegas
Price: EURO 34.99
Quantity:1
Delivery Cost: FREE
Payment: Credit Card
Delivery Address:
quote:Ben aan het installeren, ik zal eens zeggen of het bij mij wel goed loopt over een tijdje.. als ik er aan denk, zal wel niet mjah.Op woensdag 20 oktober 2010 18:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Schrok me dood toen die Nightkin op me af kwam vliegen.![]()
Goed spelkom maar op met de patch trouwens, telkens als er npcs in beeld komen krijg ik major haperingen.
quote:Bij steam kan je pas vrijdag spelen ongeveer.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef sk888er het volgende:
Hoe hebben jullie Fallout geinstalleerd?
Ik krijg foutmelding van steam dat ik het niet kan installeren omdat het nog niet officieel is gereleased.
quote:Ik heb het spel dus bij de bart smit gekocht maar moet(?) toch steam installeren...Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bij steam kan je pas vrijdag spelen ongeveer.
Dat is dus geen foutmelding.
Andere mensen hier hebben het veelal gewoon fysiek gekocht in een winkel.
Overigens over de bugs in het spel klopt.
Er zitten nogal wat technische fouten in helaas.
quote:Dat is zeer vreemd.. normaal hoort dat niet zo te gaan volgens mij.Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik heb het spel dus bij de bart smit gekocht maar moet(?) toch steam installeren...
quote:Tegenwoordig dus wel :/Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is zeer vreemd.. normaal hoort dat niet zo te gaan volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |