Was een oud flesje vitamine K, die ik bewaard had vanwege het pipetje wat erbij zat.
 Was een oud flesje vitamine K, die ik bewaard had vanwege het pipetje wat erbij zat.   

met 3,5 week.
 met 3,5 week. 

Gister had ik op rechts 160cc eruit voordat de schijven weg waren.. Dus het afstemmen gaat nu ook goed.
  Gister had ik op rechts 160cc eruit voordat de schijven weg waren.. Dus het afstemmen gaat nu ook goed. 

dat er de eerste dagen bijna niets komt met kolven is normaal Tessie hoor... ze waren in het ziekenhuis heel blij verrukt, toen ik bij de eerste keer kolven drie druppels kolfde... snapte ik toen ook helemaal niets van...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef tessie het volgende:
Hier wil de bv nog niet echt lukken helaas. Anna heeft geen zin om aan de borst te drinken, soms hapt ze wel aan, maar dan zuigt ze maar 1 keer en dan laat ze gelijk weer los. Ze heeft tot nu toe maar 2 keer een kwartier echt gedronken. Dus ik doe nu elke keer eerst even kolven om mijn tepels ook wat beter in vorm te krijgen, en dan probeer ik Anna aan te leggen. Maar meestal zonder succes helaas. Dus dan krijgt ze kunstvoeding, met een spuitje terwijl ze aan mijn vinger zuigt.
Word er wel erg onzeker van, er komen echt maar een paar druppeltjes uit als ik kolf, en het lijkt ook alleen maar minder te worden ipv meer

Gefeliciteerd! Had het helemaal gemist
 Gefeliciteerd! Had het helemaal gemist  

Gewoon doen! Ik was zoooooo blij met mijn lactatiekundige! Officieel is mn pakket nu afgelopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:20 schreef tessie het volgende:
Thanx voor het linkje BJ.
Ik heb idd borstoperaties gehad Ticootje. Tot nu toe helpt de kraamverzorgster, maar zit erover te denken om toch een lactatiekundige te bellen. Helemaal omdat het nu toch ook minder lijkt te worden ipv meer.
 maar ik heb de afspraak gemaakt dat als ik kleine vragen heb ik ze gewoon even mag bellen en als het een grote vraag blijkt te zijn rekenen ze gewoon een telefonisch consult (wat ik prima vind, ben goed verzekerd).
 maar ik heb de afspraak gemaakt dat als ik kleine vragen heb ik ze gewoon even mag bellen en als het een grote vraag blijkt te zijn rekenen ze gewoon een telefonisch consult (wat ik prima vind, ben goed verzekerd).

zowel ik als Sproet-je zweren bij haar! Echt een hele fijne LK! Bellen hoor!! Meteen als het kan morgenochtend..
 zowel ik als Sproet-je zweren bij haar! Echt een hele fijne LK! Bellen hoor!! Meteen als het kan morgenochtend..  

Schat!
 Schat! 

Hebbuhhh! Voor de wbw-dag moeten we er toch zeker wel een he Wup?
 Hebbuhhh! Voor de wbw-dag moeten we er toch zeker wel een he Wup?

Als je een Lactatiekundige inschakeld kun je misschien dit met haar/hem overleggen, Anna drinkt dan wel aan jouw borst maar krijgt dan tevens ook kv binnen (het is maar een idee he, weet niet of het voor jou een optie is, vandaar dat je dat dus met je LK moet overleggen) maar lijkt me fijner dan het vingervoedenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef tessie het volgende:
Hier wil de bv nog niet echt lukken helaas. Anna heeft geen zin om aan de borst te drinken, soms hapt ze wel aan, maar dan zuigt ze maar 1 keer en dan laat ze gelijk weer los. Ze heeft tot nu toe maar 2 keer een kwartier echt gedronken. Dus ik doe nu elke keer eerst even kolven om mijn tepels ook wat beter in vorm te krijgen, en dan probeer ik Anna aan te leggen. Maar meestal zonder succes helaas. Dus dan krijgt ze kunstvoeding, met een spuitje terwijl ze aan mijn vinger zuigt.
Word er wel erg onzeker van, er komen echt maar een paar druppeltjes uit als ik kolf, en het lijkt ook alleen maar minder te worden ipv meer

een slabbetje voor 18,95quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:45 schreef WupWup het volgende:
Hebben jullie de nieuwe promowear al gezien van bv.com? Linkje Ik vind die 'mothersucker' , ' borstvoedingsmaffia' en 'jij wordt toch ook niet graag geflest' leuk. Kan m'n klikvinger nog wel beheersen

Geweldige site!quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:45 schreef WupWup het volgende:
Tessie, de tips zijn al gegeven, dus gefeliciteerd! en succes!
Hebben jullie de nieuwe promowear al gezien van bv.com? Linkje Ik vind die 'mothersucker' , ' borstvoedingsmaffia' en 'jij wordt toch ook niet graag geflest' leuk. Kan m'n klikvinger nog wel beheersen

mmm *gaat overwegen*quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef Twinkly het volgende:
GWS wat kun jij goed richten
Ik kan, als ik een verstopt melkkanaaltje heb, dat wel leeg krijgen onder de douche, maar ik kan niet echt kolven.
Woaah coole shirtsHebbuhhh! Voor de wbw-dag moeten we er toch zeker wel een he Wup?

Ylana heeft de voeding rond middernacht overgeslagen en kwam pas om 2.45
 Ylana heeft de voeding rond middernacht overgeslagen en kwam pas om 2.45  Ze had zich helemaal volgetankt van 20.30 tot 21.30
 Ze had zich helemaal volgetankt van 20.30 tot 21.30  
  . Ik ga nog even lekker terug naar bed nu
 . Ik ga nog even lekker terug naar bed nu  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |