Ja, een keer per dag. En na de voedingen kun je bij jezelf nog antischimmelcreme opsmeren. Hopelijk zijn jullie snel van die ellendige spruw verlost.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:00 schreef Saffier het volgende:
Ik heb de GV binnen, met een wattenstaafje Ylana d'r mondje doen en ook met een wattenstaafje mijn tepels insmeren?
edit; gevonden

Gelukkig zit ik al over het gewenste aantal scholingsdagen per jaar voor leidsters dus ik spijbel Zwolle
  Gelukkig zit ik al over het gewenste aantal scholingsdagen per jaar voor leidsters dus ik spijbel Zwolle 

Oh, heel begrijpelijk maar wel erg jammer! Hoe lang moet je nog tot je je certificaat krijgt?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:18 schreef owlet het volgende:
@Twinkly: ik wilde je PM'en dat ik toch niet naar de LLL dag ga maar je PMbox is vol
Hoe veel zin ik er ook in heb, het is het enige weekend waarin mijn lieve tante allebei de meiden te logeren kan hebben dus daar ga ik even gebruik van maken

)(Maar hij vond het meer het geld waard dan "die doeken")
 )(Maar hij vond het meer het geld waard dan "die doeken")

Ik las stuwingquote:Op donderdag 9 september 2010 13:26 schreef Orea het volgende:
Ik heb de swing en ben er ook nog steeds erg blij mee!
 hoe kun je daar nou blij mee zijn
 hoe kun je daar nou blij mee zijn   AU!
 AU! 

(heb 1,5 dag gekolft ivm kloven....) en dan kan ik nog doorgaan, maar flesje is vol...
 (heb 1,5 dag gekolft ivm kloven....) en dan kan ik nog doorgaan, maar flesje is vol...

tegen het einde, maar ik hoor hem nog wel slikken dus hij heeft dan wel voeding in zn mond zitten.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef Ticootje het volgende:
Pessie wanneer bijt hij? Begin, eind?

Ik denk dat hij dan toch een soort laat merken dat hij meer moeite moet doen voor de melk. Misschien is het aan jou om de tekenen vooraf gaande aan het bijten te herkennen en hem voor dat hij gaat bijten van de borst af te halen. En als hij bijt, gewoon afkoppelen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef pessie het volgende:
[..]
tegen het einde, maar ik hoor hem nog wel slikken dus hij heeft dan wel voeding in zn mond zitten.

Ik zal er even op letten bij de volgende voeding.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan toch een soort laat merken dat hij meer moeite moet doen voor de melk. Misschien is het aan jou om de tekenen vooraf gaande aan het bijten te herkennen en hem voor dat hij gaat bijten van de borst af te halen. En als hij bijt, gewoon afkoppelen.
Als hij bijt, is hij dan nog wel echt effectief aan het drinken? Of is het meer sabbelen waar hij als bonus ook nog wat melk mee slikt? Hoor je hem echt regelmatig slikken?
Oh en wat betreft je post in het baietjes topic: Als Nathan ieder uur komt, is dat in de avond? Want je hebt best vaak dat kindjes in de avond willen clusteren. Dan hangen ze dus bijna alleen maar aan de borst en tanken ze zich gewoon vol voor de nacht. Leyla laat echt niet iedere keer 3 uur tussen een voeding. Ze komt ook wel eens een uurtje later nog eens voor een slok. Wat ik wel doe als ze zo snel komt, is de lege borst aanbieden. Dan krijgt ze dus de vette melk waar ze in principe langer op zou moeten teren.
 ), hij sliep van 22.30 tot 3.45 vannacht! Het punt is dat hij op een gegeven moment wel nog zo vaak wil drinken maar gewoon te moe is, dan valt hij in slaap tijdens het voeden en wordt hij binnen een kwartier huilend en 'neh' roepend wakker omdat hij zich niet vol genoeg heeft gedronken
 ), hij sliep van 22.30 tot 3.45 vannacht! Het punt is dat hij op een gegeven moment wel nog zo vaak wil drinken maar gewoon te moe is, dan valt hij in slaap tijdens het voeden en wordt hij binnen een kwartier huilend en 'neh' roepend wakker omdat hij zich niet vol genoeg heeft gedronken  .
 .

6 weken 2 dagen?quote:
 . Hoop dat mn borst nu wel goed leeg is, wil niet hetzelfde als vorige week, al vermoed ik dat ik dat de volgende keer wel beter herken, of überhaupt herken.
 . Hoop dat mn borst nu wel goed leeg is, wil niet hetzelfde als vorige week, al vermoed ik dat ik dat de volgende keer wel beter herken, of überhaupt herken.

Voelt absoluut soepeler, en ongeveer na 10 minuutjes.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:17 schreef Ticootje het volgende:
Voelt je borst soepeler aan dan voor de voeding? Je koppelt hem toch niet na 2 minuten af?

Ik zou zeggen, dat gaat gewoon prima!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Voelt absoluut soepeler, en ongeveer na 10 minuutjes.
 )
  )

Okay, druppel voor druppel, maar het is al heel wat dat ik er wat uit krijg, want dat lukte mij vroeger niet.
 Okay, druppel voor druppel, maar het is al heel wat dat ik er wat uit krijg, want dat lukte mij vroeger niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |