abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 15:00:10 #176
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86205203
Ik heb de GV binnen, met een wattenstaafje Ylana d'r mondje doen en ook met een wattenstaafje mijn tepels insmeren?
edit; gevonden 8-)

[ Bericht 34% gewijzigd door Saffier op 08-09-2010 15:27:25 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86206651
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:00 schreef Saffier het volgende:
Ik heb de GV binnen, met een wattenstaafje Ylana d'r mondje doen en ook met een wattenstaafje mijn tepels insmeren?
edit; gevonden 8-)
Ja, een keer per dag. En na de voedingen kun je bij jezelf nog antischimmelcreme opsmeren. Hopelijk zijn jullie snel van die ellendige spruw verlost.

Tico wat fijn dat het zo goed gaat *O*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86210310
@Twinkly: ik wilde je PM'en dat ik toch niet naar de LLL dag ga maar je PMbox is vol :P

Hoe veel zin ik er ook in heb, het is het enige weekend waarin mijn lieve tante allebei de meiden te logeren kan hebben dus daar ga ik even gebruik van maken :9 :') Gelukkig zit ik al over het gewenste aantal scholingsdagen per jaar voor leidsters dus ik spijbel Zwolle
pi_86214021
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:18 schreef owlet het volgende:
@Twinkly: ik wilde je PM'en dat ik toch niet naar de LLL dag ga maar je PMbox is vol :P

Hoe veel zin ik er ook in heb, het is het enige weekend waarin mijn lieve tante allebei de meiden te logeren kan hebben dus daar ga ik even gebruik van maken :9 :') Gelukkig zit ik al over het gewenste aantal scholingsdagen per jaar voor leidsters dus ik spijbel Zwolle
Oh, heel begrijpelijk maar wel erg jammer! Hoe lang moet je nog tot je je certificaat krijgt?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 8 september 2010 @ 20:13:44 #180
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86216899
Nathan beet in mijn tepel :X gelukkig heeft ie geen tandjes, hier schreeuwde ik het al van uit.
pi_86236964
Kolf is binnen *O*

Wat een ding zeg.. Ik ben er echt blij mee. *O*

(M. sloeg wel ff achterover toen ik vertelde wat het ding kostte... :D )(Maar hij vond het meer het geld waard dan "die doeken")
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 9 september 2010 @ 13:18:59 #182
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86239046
Welke kolf heb je Tico?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86239292
De PISA toch?

Ik heb de swing en ben er ook nog steeds erg blij mee!
pi_86239461
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:26 schreef Orea het volgende:
Ik heb de swing en ben er ook nog steeds erg blij mee!
Ik las stuwing _O- hoe kun je daar nou blij mee zijn :D AU!
Alhoewel ik me wel situaties voor kan stellen waarin je daar wel blij mee bent :P
pi_86239532
Ooooh twinkly :X zo was het hier ook in de kraamweek... ik voel het gewoon weer!
pi_86239963
Overigens is het hier weer zover, 150 cc in 5 minuten uit rechts :{ (heb 1,5 dag gekolft ivm kloven....) en dan kan ik nog doorgaan, maar flesje is vol...
  donderdag 9 september 2010 @ 14:27:53 #187
259886 pessie
pi_86241605
Hoi, ik heb weer een nieuwe vraag -O-

Waarom bijt Natrhan tijdens het drinken? Wat zou ik verkeerd doen en hoe kan ik dat veranderen?
Ik heb gewoon purelan op mn tepel moeten smeren, gaat dus recht door de hoed heen he.
pi_86241679
Ik heb de pisa ja.

Hier is rechts ook de overproducerende borst. 160cc om de schijven alleen weg te krijgen. Maar ik heb vandaag nog maar 1x hoeven kolven. Misschien vanavond nog, maar ik hoop het niet.
pi_86241718
Pessie wanneer bijt hij? Begin, eind?
  donderdag 9 september 2010 @ 14:36:44 #190
259886 pessie
pi_86241998
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef Ticootje het volgende:
Pessie wanneer bijt hij? Begin, eind?
tegen het einde, maar ik hoor hem nog wel slikken dus hij heeft dan wel voeding in zn mond zitten.
pi_86244291
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef pessie het volgende:

[..]

tegen het einde, maar ik hoor hem nog wel slikken dus hij heeft dan wel voeding in zn mond zitten.
Ik denk dat hij dan toch een soort laat merken dat hij meer moeite moet doen voor de melk. Misschien is het aan jou om de tekenen vooraf gaande aan het bijten te herkennen en hem voor dat hij gaat bijten van de borst af te halen. En als hij bijt, gewoon afkoppelen.

Als hij bijt, is hij dan nog wel echt effectief aan het drinken? Of is het meer sabbelen waar hij als bonus ook nog wat melk mee slikt? Hoor je hem echt regelmatig slikken?

Oh en wat betreft je post in het baietjes topic: Als Nathan ieder uur komt, is dat in de avond? Want je hebt best vaak dat kindjes in de avond willen clusteren. Dan hangen ze dus bijna alleen maar aan de borst en tanken ze zich gewoon vol voor de nacht. Leyla laat echt niet iedere keer 3 uur tussen een voeding. Ze komt ook wel eens een uurtje later nog eens voor een slok. Wat ik wel doe als ze zo snel komt, is de lege borst aanbieden. Dan krijgt ze dus de vette melk waar ze in principe langer op zou moeten teren.
  donderdag 9 september 2010 @ 16:07:21 #192
259886 pessie
pi_86245224
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dan toch een soort laat merken dat hij meer moeite moet doen voor de melk. Misschien is het aan jou om de tekenen vooraf gaande aan het bijten te herkennen en hem voor dat hij gaat bijten van de borst af te halen. En als hij bijt, gewoon afkoppelen.

Als hij bijt, is hij dan nog wel echt effectief aan het drinken? Of is het meer sabbelen waar hij als bonus ook nog wat melk mee slikt? Hoor je hem echt regelmatig slikken?

Oh en wat betreft je post in het baietjes topic: Als Nathan ieder uur komt, is dat in de avond? Want je hebt best vaak dat kindjes in de avond willen clusteren. Dan hangen ze dus bijna alleen maar aan de borst en tanken ze zich gewoon vol voor de nacht. Leyla laat echt niet iedere keer 3 uur tussen een voeding. Ze komt ook wel eens een uurtje later nog eens voor een slok. Wat ik wel doe als ze zo snel komt, is de lege borst aanbieden. Dan krijgt ze dus de vette melk waar ze in principe langer op zou moeten teren.
Ik zal er even op letten bij de volgende voeding.

Hij is gisteren en vandaag zoveel aan het drinken, ik weet dat ik voldoende voeding heb, maar toch, ik blijf zo onzeker, het is gewoon frustrerend, ik wil helemaal niet onzeker zijn. En als hij dan elk anderhalf uur wil drinken of nog vaker dan denk ik dat ik te weinig heb. Hij heeft gisteren de hele dag geclusterd ( :O ), hij sliep van 22.30 tot 3.45 vannacht! Het punt is dat hij op een gegeven moment wel nog zo vaak wil drinken maar gewoon te moe is, dan valt hij in slaap tijdens het voeden en wordt hij binnen een kwartier huilend en 'neh' roepend wakker omdat hij zich niet vol genoeg heeft gedronken -O- .
pi_86245418
Zit je niet rond een regeldag?
  donderdag 9 september 2010 @ 17:15:23 #194
259886 pessie
pi_86247844
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Zit je niet rond een regeldag?
6 weken 2 dagen?

Ik heb even opgelet en op tijd afgekoppeld. Hij koppelt zichzelf half af en gaat dan wat zitten zuigen en dan krijgt hij af en toe wat melk binnen, halfslapend. Dus dit keer afgekoppeld en aan de andere kant aangelegd. Geen gebijt *O* . Hoop dat mn borst nu wel goed leeg is, wil niet hetzelfde als vorige week, al vermoed ik dat ik dat de volgende keer wel beter herken, of überhaupt herken.
pi_86247927
Voelt je borst soepeler aan dan voor de voeding? Je koppelt hem toch niet na 2 minuten af?
  donderdag 9 september 2010 @ 17:23:02 #196
259886 pessie
pi_86248105
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:17 schreef Ticootje het volgende:
Voelt je borst soepeler aan dan voor de voeding? Je koppelt hem toch niet na 2 minuten af?
Voelt absoluut soepeler, en ongeveer na 10 minuutjes.
pi_86248860
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:23 schreef pessie het volgende:

[..]

Voelt absoluut soepeler, en ongeveer na 10 minuutjes.
Ik zou zeggen, dat gaat gewoon prima!

(En een borst is nooit echt leeg he? ;) )
pi_86249698
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:15 schreef pessie het volgende:

[..]

6 weken 2 dagen?

10 dagen
6 weken
3 maanden
6 maanden

Ja dus :)
  donderdag 9 september 2010 @ 18:12:36 #199
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_86249742
Ik heb ook eens een elektrische kolf gekocht, maar ik haal er met mijn handkolf veel meer uit. Zelfs als de kolf op zijn krachtigst staat, vind ik de kracht die ik voel maar matigjes... -O-

En ik kan tegenwoordig ook met de hand kolven. *O* Okay, druppel voor druppel, maar het is al heel wat dat ik er wat uit krijg, want dat lukte mij vroeger niet.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_86249810
Ik heb echt een hekel aan m'n handkolf, dat ding wil geen vacuüm trekken als ik de zachte schelpen erop heb :? En zonder die dingen is 'ie te agressief. Neh, doe mij maar m'n elektrische.

Hoe vang je het op als je met de hand kolft? En krijg je een TSR voor elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')