Maar het is wel dom als je voelt dat het eigenlijk niet goed zit, maar dat je te lui bent om ze er toch af te halen. Dat was meer mijn punt voor mezelf. Gewoon dat het mn eigen schuld is dat ik een minikloofje heb rechts... Maar ze hapt gewoon heel goed, ik heb er geen last van..quote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef WupWup het volgende:
Ah jammer. Misschien heb je hier wat aan: http://www.babyfriendly.org.uk/pdfs/sharingbedleaflet.pdf In de eerste weken heeft Emma ook niet echt in d'r bedje gelegen hoor, maar gewoon in ons bed. Niet tussen ons in overigens, had een schotje aan de buitenkant vh bed gemaakt zodat ze niet kon vallen.
En och, dom/lui zou ik je niet willen noemen. Ik heb het Emma ook altijd zelf laten doen namelijk
Fijn pessie!
Ja echt! Ik kreeg zelfs een compliment dat ik het zo rustig en natuurlijk doe, maar het echte compliment is natuurlijk gewoon voor mn meisje die het gewoon super snapt.quote:Op zondag 5 september 2010 16:23 schreef lily het volgende:
wow, Tico, een natuurtalentje
Hier ook nog steeds aan de bv.
's morgens voor het opstaan, 's middag's bij de lunch en rond 19.00 nog een keer.
Ja, absoluut.quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Al weet je nog zo goed hoe het moet en al heb je ervaring, als je kindje gewoon niet goed snapt hoe het moet dan zit je gewoon hoor.
ja okee, die krijg je cadeau. maar zo fijn dat het goed gaat!quote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is wel dom als je voelt dat het eigenlijk niet goed zit, maar dat je te lui bent om ze er toch af te halen. Dat was meer mijn punt voor mezelf. Gewoon dat het mn eigen schuld is dat ik een minikloofje heb rechts... Maar ze hapt gewoon heel goed, ik heb er geen last van..
quote:Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef pessie het volgende:
Mijn borsten zijn volledig leeg. Hoe moet dat nu? Moet ik Nathan vanavond een beetje uit de vriezer geven? Of erop vertrouwen dat er over een uurtje wel weer wat in zit, voldoende voor vannacht?
Wat ontzettend balen! En echt vervelend van de assistente. Heb hier alleen (gelukkig) nog geen ervaring mee dus geen tips, sorry.quote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef maffemuts het volgende:
*klaagpost*
Vanaf het begin loopt hier de BV behoorlijk goed, nu sinds Donderdag Spruw in de tentde assistente van de huisarts wilde geen afspraak plannen vrijdag en moest maandag maar terug bellen
Gevolg : ben sinds gisterochtend aan het kolven geslagen omdat aanleggen way to pijnlijk is (gevoel 1000 spelden die door een veel te klein gaatje willen en de rest van de dag staan ze in de brand) en Diego ook boos word omdat ie niet goed kan aanhappen nu.
K wordt hier gewoon verdrietig van en eigenlijk wanhopig.. nog goede tips voor deze muts iemand ? morgen ga ik uiteraard de h.a weer bellen, alles wordt na gebruik uitgekookt atm, bh's op minimaal 60c en compressen na elke voeding/kolf foetsie)
Ik was zo blij dat de voeding nu wel goed ging in tegenststelling tot bijna 3 jaar trug
*einde klaagzang*
sorry dames moest t gewoon kwijt
voglens mij kan je dt bij de DA halen.quote:Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef Ticootje het volgende:
Daktarin of miconazolcreme halen. Miconazolcreme is zonder recept en voor op je tepels. De orale daktarin weet ik niet of dat zonder recept is.
Ik leef met je mee (al ben ik hier nu gelukkig weer van de stuwing af).quote:Op maandag 6 september 2010 12:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben echt blij met mn flesje GV! Het werkt echt al een tierelier. Jen is er gewoon al vanaf.. Geen gemeut met plakkerige meuk en geen gillend kind omdat creme in de mond moet...
Oh en ik vind dat stuwing stom is... Mn borsten zitten echt goed vol... Nu al.. Ik hoop dat dit het is en niet dat het erger wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |