abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86089651
Ah jammer. Misschien heb je hier wat aan: http://www.babyfriendly.org.uk/pdfs/sharingbedleaflet.pdf In de eerste weken heeft Emma ook niet echt in d'r bedje gelegen hoor, maar gewoon in ons bed. Niet tussen ons in overigens, had een schotje aan de buitenkant vh bed gemaakt zodat ze niet kon vallen.
En och, dom/lui zou ik je niet willen noemen. Ik heb het Emma ook altijd zelf laten doen namelijk ;)

Fijn pessie!
pi_86092025
Mag ik ff gewoon trots zijn op mijn meiske.. Ze is echt zo goed aan de borst. Ze neemt echt een mooie hap, maakt de boel niet kapot. En drinkt echt als een tierelier.. Melk komt nu op gang, gaf net een mondje terug. Ze zuigt echt, echt goed.
Voedingen lopen qua tijd nu al terug.. Gister "dronk" ze een flink half uur per borst, nu is mevrouw afgetankt en tevreden in een kwartiertje per borst.. En dat is gewoon heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86092087
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef WupWup het volgende:
Ah jammer. Misschien heb je hier wat aan: http://www.babyfriendly.org.uk/pdfs/sharingbedleaflet.pdf In de eerste weken heeft Emma ook niet echt in d'r bedje gelegen hoor, maar gewoon in ons bed. Niet tussen ons in overigens, had een schotje aan de buitenkant vh bed gemaakt zodat ze niet kon vallen.
En och, dom/lui zou ik je niet willen noemen. Ik heb het Emma ook altijd zelf laten doen namelijk ;)

Fijn pessie!
Maar het is wel dom als je voelt dat het eigenlijk niet goed zit, maar dat je te lui bent om ze er toch af te halen. Dat was meer mijn punt voor mezelf. Gewoon dat het mn eigen schuld is dat ik een minikloofje heb rechts... Maar ze hapt gewoon heel goed, ik heb er geen last van..
pi_86092134
wow, Tico, een natuurtalentje :)

Hier ook nog steeds aan de bv.
's morgens voor het opstaan, 's middag's bij de lunch en rond 19.00 nog een keer.
pi_86092190
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:23 schreef lily het volgende:
wow, Tico, een natuurtalentje :)

Hier ook nog steeds aan de bv.
's morgens voor het opstaan, 's middag's bij de lunch en rond 19.00 nog een keer.
Ja echt! Ik kreeg zelfs een compliment dat ik het zo rustig en natuurlijk doe, maar het echte compliment is natuurlijk gewoon voor mn meisje die het gewoon super snapt.

En ik was zo bang voor herhaling van Jen. Al weet je nog zo goed hoe het moet en al heb je ervaring, als je kindje gewoon niet goed snapt hoe het moet dan zit je gewoon hoor.
pi_86092232
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Al weet je nog zo goed hoe het moet en al heb je ervaring, als je kindje gewoon niet goed snapt hoe het moet dan zit je gewoon hoor.
Ja, absoluut.
Leah deed het ook meteen goed. Toen zei ik ook; ja, maar ik doe het al voor de derde keer. Zei de vk ook; dat zegt niks :N
pi_86095962
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar het is wel dom als je voelt dat het eigenlijk niet goed zit, maar dat je te lui bent om ze er toch af te halen. Dat was meer mijn punt voor mezelf. Gewoon dat het mn eigen schuld is dat ik een minikloofje heb rechts... Maar ze hapt gewoon heel goed, ik heb er geen last van..
ja okee, die krijg je cadeau. maar zo fijn dat het goed gaat!
  zondag 5 september 2010 @ 20:09:34 #108
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86098913
Davinia volgens mij gaat het aanleggen helemaal goed. Ik heb ook nauwelijks meer aanhappijn. Als ze heel erg enthousiast is wel nog een seconde of 2 maar verder niet. Ze kan wel slordig doen }:| Tijdens het drinken stiekem half loslaten zodat ze kan tepelslobberen }:| (de boel weer naar binnen kan zuigen) Damagdusniehe. De productie lijkt bij te trekken en ik knap voorzichtig op.
Straks weer even nakolven.

Het gentiaanviolet kan je dat ook preventief gebruiken? Want dat branderige gevoel en het trekken aan de tepel geeft voor mij toch wel spruw aan. Ik heb inmiddels zelf in mijn mond een pijnlijk plekje, lijkt op een aft :{ Bij Ylana kan ik, gelukkig, nog steeds niets zien.

*O* voor het natuurtalentje van Ticoo.
*O* voor de gelukkige Nathan
en voor de rest laat mijn geheugen me flink in de steek :@
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86099197
Oh mijn hemel!!! Die kleine die drinkt echt mega!!! Ik moest net gewoon haar kleding en al verschonen, helemaal nat en poep. Borstvoedingspoep, dag 3!! Gele poep... nu al!

Stuwing begint nu wel.
pi_86099213
Oh GV zou ik gewoon ook preventief gebruiken als ik alleen al een vermoeden had.
  zondag 5 september 2010 @ 21:15:10 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86102550
Mijn borsten zijn volledig leeg. Hoe moet dat nu? Moet ik Nathan vanavond een beetje uit de vriezer geven? Of erop vertrouwen dat er over een uurtje wel weer wat in zit, voldoende voor vannacht?
  zondag 5 september 2010 @ 21:29:21 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86103603
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef pessie het volgende:
Mijn borsten zijn volledig leeg. Hoe moet dat nu? Moet ik Nathan vanavond een beetje uit de vriezer geven? Of erop vertrouwen dat er over een uurtje wel weer wat in zit, voldoende voor vannacht?
:Y
Als jenu uit de vriezer gaat halen krijgen je borsten geen seintje dat ze meer moeten maken. Aanleggen dus!

Ik ga morgen de gv bestellen. In de OP staat waar dat kan toch?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86105734
Pessie, hoe leger je borst hoe harder er melk wordt gemaakt.
pi_86105741
bij eurolac saffier.
pessie je borsten zijn nooit leeg! blijven aanleggen dus!
pi_86106075
mijn borsten voelen altijd leeg aan...behalve 's ochtends en hij heeft altijd genoeg hoor pessie :)
  zondag 5 september 2010 @ 22:05:33 #116
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_86106234
*klaagpost*
Vanaf het begin loopt hier de BV behoorlijk goed, nu sinds Donderdag Spruw in de tent :( de assistente van de huisarts wilde geen afspraak plannen vrijdag en moest maandag maar terug bellen :'(
Gevolg : ben sinds gisterochtend aan het kolven geslagen omdat aanleggen way to pijnlijk is (gevoel 1000 spelden die door een veel te klein gaatje willen en de rest van de dag staan ze in de brand) en Diego ook boos word omdat ie niet goed kan aanhappen nu.
K wordt hier gewoon verdrietig van en eigenlijk wanhopig.. nog goede tips voor deze muts iemand ? morgen ga ik uiteraard de h.a weer bellen, alles wordt na gebruik uitgekookt atm, bh's op minimaal 60c en compressen na elke voeding/kolf foetsie)
Ik was zo blij dat de voeding nu wel goed ging in tegenststelling tot bijna 3 jaar trug -O-
*einde klaagzang*
sorry dames moest t gewoon kwijt
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 5 september 2010 @ 22:08:09 #117
259886 pessie
pi_86106448
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef maffemuts het volgende:
*klaagpost*
Vanaf het begin loopt hier de BV behoorlijk goed, nu sinds Donderdag Spruw in de tent :( de assistente van de huisarts wilde geen afspraak plannen vrijdag en moest maandag maar terug bellen :'(
Gevolg : ben sinds gisterochtend aan het kolven geslagen omdat aanleggen way to pijnlijk is (gevoel 1000 spelden die door een veel te klein gaatje willen en de rest van de dag staan ze in de brand) en Diego ook boos word omdat ie niet goed kan aanhappen nu.
K wordt hier gewoon verdrietig van en eigenlijk wanhopig.. nog goede tips voor deze muts iemand ? morgen ga ik uiteraard de h.a weer bellen, alles wordt na gebruik uitgekookt atm, bh's op minimaal 60c en compressen na elke voeding/kolf foetsie)
Ik was zo blij dat de voeding nu wel goed ging in tegenststelling tot bijna 3 jaar trug -O-
*einde klaagzang*
sorry dames moest t gewoon kwijt
Wat ontzettend balen! En echt vervelend van de assistente. Heb hier alleen (gelukkig) nog geen ervaring mee dus geen tips, sorry.

De rest, bedankt voor jullie antwoorden.
pi_86108965
Daktarin of miconazolcreme halen. Miconazolcreme is zonder recept en voor op je tepels. De orale daktarin weet ik niet of dat zonder recept is.
pi_86118585
Wat super dat Leyla het zo goed doet, Tico! *O*

Zo, ik heb 1,5 dag gekolfd vanwege de kloven en sinds gisteren drinkt Elise weer aan de borst. Het doet een stuk minder pijn. *O* Pff, ik ben door het geklooi met flesjes wel weer een stuk meer overtuigd van het fijne en makkelijke van borstvoeding! Madammeke ligt nu volgens mij wel wat schade in te halen, want ze wil weinig anders dan aan de borst.

Maar we hebben volgens mij ook spruw. -O- Haar tongetje is helemaal wit. Dus zo maar even de huisarts bellen.
  maandag 6 september 2010 @ 11:02:28 #120
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86119466
cantare, kan je de wittigheid wegvegen? dan zijn het wrs. melkresten. anders ben je idd ook de sjaak -O- je weet dat je dan alles moet wassen op 60oC en zo? en bij iedere voeding nwe zoogcompressen en na iedere voeding een klein beetje in elises mondje smeren en wat op je tepels.
de orale voor haar, de voetschimmelcrème voor jou. :P

hangt het in de lucht of zo?

we hebben al 2x daktarin gebruikt, mag het nog een derde keer? of is het spul dan overtijd omdat het te lang open is geweest?
ik vrees dat we hier een 3e episode hebben...
EDIT: volgens de bijsluiter is het spul geopend hooguit een jaar goed. scheelt me weer een rtourtje huisarts :)

oh, en ik heb net mijn bv-verhaal helemaal uitgeschreven. is bijna 2 kantjes! :o
zal ik het naar bv.com sturen? ik twijfel...

[ Bericht 23% gewijzigd door DaviniaHR op 06-09-2010 11:08:00 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_86120039
davinia, ik hoop niet dat spruw in de lucht zit...
pi_86120174
Houden jullie die spruw wel allemaal bij je? Beterschap alle moeders en kleintjes... en P :')
Behalve die miconazol en daktarin, kun je ook gentiaan violet overwegen. Dat is zonder recept en werkt als een tiet. Je moet er alleen even paarse tepels en een paars babybekkie voor over hebben :D Van die laatste willen we overigens foto's O-)
pi_86121549
Ik ben echt blij met mn flesje GV! Het werkt echt al een tierelier. Jen is er gewoon al vanaf.. Geen gemeut met plakkerige meuk en geen gillend kind omdat creme in de mond moet...

Oh en ik vind dat stuwing stom is... Mn borsten zitten echt goed vol... Nu al.. Ik hoop dat dit het is en niet dat het erger wordt.
pi_86121676
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef Ticootje het volgende:
Daktarin of miconazolcreme halen. Miconazolcreme is zonder recept en voor op je tepels. De orale daktarin weet ik niet of dat zonder recept is.
voglens mij kan je dt bij de DA halen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 september 2010 @ 12:10:25 #125
259886 pessie
pi_86121722
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben echt blij met mn flesje GV! Het werkt echt al een tierelier. Jen is er gewoon al vanaf.. Geen gemeut met plakkerige meuk en geen gillend kind omdat creme in de mond moet...

Oh en ik vind dat stuwing stom is... Mn borsten zitten echt goed vol... Nu al.. Ik hoop dat dit het is en niet dat het erger wordt.
Ik leef met je mee (al ben ik hier nu gelukkig weer van de stuwing af).

En ik had gisteravond inderdaad nog voldoende melk. Hij heeft geslapen van 22.30 tot 2.45! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')