quote:Our patented design allows you to breastfeed anywhere without worrying about embarrassing leaks or uncomfortable nursing pads. Slim and portable, no one will even know you are wearing it. Best of all — it collects your leaking breast milk when you nurse, allowing you to store extra breast milk effortlessly.
Ik heb nog geen gv.. Jen heeft er nog steeds last van..quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:22 schreef WupWup het volgende:
Grappig product. Niks voor mij though, ik heb nooit zulke hoeveelheden gelekt dat het de moeite waard zou zijn om dat op te vangen. Ook geloof ik niet zo in dat 'onzichtbare', volgens mij is het een redelijk groot geval. Maar fijn dat er eens iets op de markt komt speciaal en alleen voor borstvoeding!
Tico, hoe gaat het met de spruw?
Ik krijg van gws.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef WupWup het volgende:
Heb je het besteld bij Eurolac?
Oh, weekend zat er natuurlijk tussen
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:00 schreef DaviniaHR het volgende:
nytar, niet kolven s nachts. dan hou je de boel in stand. ik zou zeggen, los shirtje aan, hydrofiel over de boezem en laat maar lekken. houdt vanzelf op.
duurt ff een weekje of zo, maar dan loop je vanzelf minder vol s nachts.
de psychiater belde net, en hij heeft rondgebeld naar verschillende instanties, zelf ook in de literatuur gekeken, en hij is nu ook van mening dat mijn medicatie veilig is icm bv!![]()
![]()
![]()
zat best te shaken tijdens het gesprek
oef, ben blij
hij zei ook dat hij later in hun handboek vond dat b werd afgeraden bij deze medicatie. Daar zou hij even wat van zeggen om dat aan te laten passen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef WupWup het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En de volgende mamapatiente mag dus gewoon blijven voeden van deze psych! En met een beetje mazzel vertelt 'ie het ook aan z'n collega's. En duikt 'ie een volgende keer eerst de literatuur in voordat 'ie gelijk nee zegt. Goed gedaan Davinia! Schud ze maar wakker
Wattenstaafje eerst in water dopen, daarna in de GV. En iedere keer een nieuw tipje gebruiken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Hoe moet ik gv gebruiken? Moet ik dat zelf ook verdunnen? Of met een wattenstaafje aanstippen?
quote:
quote:
* GreatWhiteSilenceziet nu de rest van het topic pas en wordt spontaan verlegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |