Hoe moet ik anders reizen? Studentenreisproduct is niet meer geldig vanaf woensdag.quote:
Treinkaartjes en strippenkaarten? Of doen ze daar niet meer aan in Den Haag?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders reizen? Studentenreisproduct is niet meer geldig vanaf woensdag.
In dat geval, ik heb nog wel ergens een strippenkaart liggen. Iemand die er iets mee kan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Treinkaartjes en strippenkaarten? Of doen ze daar niet meer aan in Den Haag?
Reizen met OV-chipkaart is meestal wel een paar cent goedkoper. Maar een strippenkaart is anders best handig tot je je pinpas weer hebt. Als je veel het OV in Den Haag gaat gebruiken wordt een abo wel handig op een gegeven momentquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik sms even een Haagse vriendin om het te vragen.
Bij mij wil de buschauffeur dat ding nooit meer accepteren! Maar heb nog een bijna volle en mn oma gaat nooit met de bus, dus wie moet ik m geven?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Reizen met OV-chipkaart is meestal wel een paar cent goedkoper. Maar een strippenkaart is anders best handig tot je je pinpas weer hebt. Als je veel het OV in Den Haag gaat gebruiken wordt een abo wel handig op een gegeven moment
Logisch, want jij zit in R'dam.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij mij wil de buschauffeur dat ding nooit meer accepteren! Maar heb nog een bijna volle en mn oma gaat nooit met de bus, dus wie moet ik m geven?
Wat bijzonder, is daar een speciale reden voor? Ik pin alles, behalve de bakker en de marktquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Wat een gedoe zeg met die OV-chipkaart. Vanaf woensdag is m'n abbo niet meer geldig en dus moet ik reizen op saldo, maar ik moet betalen met iDeal, wat niet kan omdat ik geen pinpas heb.
Is een reductiekaart, daarom de oma-suggestie. Zijn er mensen met oma's (of opa's uiteraard) die wel met de bus gaan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Logisch, want jij zit in R'dam.
Je mag hem wel aan mij geven, maar of wij elkaar snel gaan zien.
@ Merel: nee ik was niet van plan veel gebruik te maken van het OV. Wil in principe alles op de fiets gaan doen, maar deze week heb ik nog geen fiets in DH.
PM je adres maar, dan krijg je de mijne (als ik die tenminste nog kan vinden, vorige week zag ik er 1 met opruimen).quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Logisch, want jij zit in R'dam.
Je mag hem wel aan mij geven, maar of wij elkaar snel gaan zien.
@ Merel: nee ik was niet van plan veel gebruik te maken van het OV. Wil in principe alles op de fiets gaan doen, maar deze week heb ik nog geen fiets in DH.
Mijn ouders mogen op een roze kaart. Hoe bedoelt u generatiekloof?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is een reductiekaart, daarom de oma-suggestie. Zijn er mensen met oma's (of opa's uiteraard) die wel met de bus gaan?
als je je reis plant op 9292ov kun je bij de prijsinfo zien hoeveel strippen het is!quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben dat gedoe met zelf afstempelen ook helemaal niet gewend, dus nu zit ik er weer over te stressen hoe ik weet hoeveel strippen ik moet afstempelen. Hier heb je bussen en dan doet de buschauffeur het voor je
.
Lol.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn ouders mogen op een roze kaart. Hoe bedoelt u generatiekloof?
Ja, ik ben principieel tegen pinpassenquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat bijzonder, is daar een speciale reden voor? Ik pin alles, behalve de bakker en de markt
Had ik al gezien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
als je je reis plant op 9292ov kun je bij de prijsinfo zien hoeveel strippen het is!
Er stappen in DH regelmatig van die boos kijkende controleurs in, dus dat durf ik nietquote:en een roze buskaart kun je toch nog gewoon icm met je studentenov-chipkaart gebruiken? gewoon je chipkaart laten zien en je strippenkaart afstempelen, hier (wageningen en eindhoven) doen de chauffeurs daar niet moeilijk over..
quote:
Heb nog resten vloerisolatie liggen, schuimspul met alufolie. Maar daarmee kun je een uitbouw niet stabiliseren gok ik (heb niet echt een visual wat je precies nodig hebt).quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen. Ik ben Romeinse recepten aan het vertalen en ik krijg honger![]()
Oja, heeft er iemand hier weleens een bus uitgebouwd. Het hoge dak zit er nu in en we zijn nu op zoek naar
1. de ultieme goedkope isolatiemethode (niet vochtvasthoudend, zeer hittebestendig, eenvoudig aan te brengen en stevig genoeg om de uitbouw te stabiliseren en niet onbelangrijk, goedkoop: optie Reimospul en velours)
2. het ideale bed (stevig en goedkoop: we denken nu aan drie stevige planken die je op kunt stapelen aan de achterkant van de bus, maar ik heb liever iets met katrolletjes enzo)
3. een goedkoop maar lekker liggend matras dat geen vocht vasthoudt en eventueel in 3 -en gedeeld of opgerold kan worden.
Oja, het mag allemaal niets kostenwant we moeten (ja moeten
) twee kamers thuis en ons vakantiehuisje verbouwen
Ik haat verbouwen.
Mijn vader ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lol.
Ze kunnen al zo'n 15 jaar op die kaart hoor!
Edit: Blur: in Rotterdam en Utrecht niet helaas.
Klinkt zo leuk Tink, zo'n busje! Maar geen verstand van helaas.
Als het laatste in 1 doos past, petje af.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet verder met inpakken, maar ik heb last van m'n rug en ik ben het beu.
Alles wat er nu nog ligt tyf ik in 1 doos.
Verhuizen.
Een normale moederquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Mogge!
Sig, ik weet niet of jullie kunnen helpen. Ik probeer het wel eens uit te leggen aan mijn vrienden maar de meesten kennen me al zolang dat ze zoiets hebben 'ja maar dat hoort bij jou'. Dat ik dus soms vergeet terug te bellen/ altijd te laat kom/altijd dingen vergeet nemen ze dan voor lief en vinden ze eigenlijk ook wel grappig. Ook wel weer lief want ik zou denk ik allang doei hebben gezegd na 10 jaar. Maar ja![]()
Maar 44 wil ik echt niet, ik wil wel een normale mama zijn ooit hoor
quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef shinydiscoball het volgende:Maar 44 wil ik echt niet, ik wil wel een normale mama zijn ooit hoor
Hier in Arnhem niet hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:33 schreef Merel het volgende:
Reizen met OV-chipkaart is meestal wel een paar cent goedkoper.
oh logisch, sorry hoor.quote:
Mental note to self: binnenkort een identiteitskaart halen als backup.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh logisch, sorry hoor.![]()
Mijn bankpas is eens ingeslikt omdat iemand de machine aan het hacken was. Toen was ook mijn paspoort al een poos verlopen (luiheid) waardoor ik bij de bank geen geld op kon nemen, maar dus ook geen geld had om mijn paspoort te verlengen zodat ik geld op kon nemen. Eigenlijk moet je een backup pas kunnen hebben
O dat klonk - uiteraard onbedoeld - niet zo aardig, geloof ikquote:
Hetzelfde eigenlijk. Lief dat je er naar vraagtquote:
Idem hier. Toevallig had ik daar ook net de P over in. Behalve dat ik dan niet ongesteld ben, als man. Geloof ik, maar ik moet nog ff kijken. Het zou kunnen natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:23 schreef Chicolate het volgende:
Top, morgen eerste lessen geven en vandaag komt er opeens een keelpijn op + bijbehorende verminderd stemgeluid. En als bonus, een verkoudheid + ongesteldheid. Geniale timing![]()
.
Maar te zien aan vannacht zullen er vandaag meer mensen zijn die zich niet 100% voelen.
bah, vervelend! weet er verder ook niet echt iets nuttigs op te zeggen, maar dikkequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hetzelfde eigenlijk. Lief dat je er naar vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ga dan gewoon lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:40 schreef Perruche het volgende:
Dat is 8 m fietsen.
haha! Ik vergeef het jequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dat klonk - uiteraard onbedoeld - niet zo aardig, geloof ik.
Dus even in de herkansing: had ik al gezien, inmiddels, maar bedankt voor de tip.
Niemand kan er ook iets aan doen helaas. Maar thnx!quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bah, vervelend! weet er verder ook niet echt iets nuttigs op te zeggen, maar dikke, hoop dat het snel beter gaat!
je bent niet de enigequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:49 schreef Merel het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de usericons van Blurred en Perruche heel erg op elkaar lijken, ik haal jullie steeds door de war!
yup, foutloos!quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:45 schreef neen het volgende:
Nou ja dus zegmaatc? 7 biertjescgehad en. Een flesje rosé dan. Klein scherm op telefoon anders wd. Alles zonder fputen
Slecht excuusquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:54 schreef neen het volgende:
Lolz iemand had met m'n telefoon gepost vannacht maar ik heb hem weer terug hoor.
Je bent niet de enige die daar last van heeftquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:49 schreef Merel het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de usericons van Blurred en Perruche heel erg op elkaar lijken, ik haal jullie steeds door de war!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |