Als dit een volle vrouw is, wil ik dood.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tonen-lingerie.dhtml
Ik zie alleen maar slanke vrouwen
Dus dit is vol
Damn dan ben ik dik
Maar dat is dan een volle vrouw volgens het ADquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef borisz het volgende:
Op dat kapsel na niets mis met het lichaam
Uiteraard altijd mooi weer op mijn verjaardagquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan nazomeren
vanaf dinsdag zon en geen regen meer!!! Tot minimaal 11 sep
WTF die is tegen het magere aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als dit een volle vrouw is, wil ik dood.
[ afbeelding ]
Ik heb al die foto's bekeken er is maar 1 foto tussen van een wat vollere vrouw. Dit is allemaal halfvolquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat is dan een volle vrouw volgens het AD
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard altijd mooi weer op mijn verjaardag
Halfvol? Je ziet haar heupbotten en schouderbotjes erdoorheen dat is magerquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb al die foto's bekeken er is maar 1 foto tussen van een wat vollere vrouw. Dit is allemaal halfvol.
Grieks etenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]En mijn trouwdag
Denk dat we lekker uit eten gaan bij de Griek ofzo
Inderdaad... ik zie geen 1 vollere vrouwquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Halfvol? Je ziet haar heupbotten en schouderbotjes erdoorheen dat is mager
Ik hoop op een leuke uitslag ookquote:
Ach wat, kom op de meeste mannen liggen liever op een vrouw met iets meer vlees dan op een zak met botten hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad... ik zie geen 1 vollere vrouw
Die ene vrouw met dat kleine vetrolletje.... daar teken ik zelfs nog voor
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop op een leuke uitslag ook
Ik wil 2 dingen vieren
En dan toost ik nog een glas water op jou
Ja dat is waarquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wat, kom op de meeste mannen liggen liever op een vrouw met iets meer vlees dan op een zak met botten hoor
Nee joh.... graatmager is bahquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het liefst echt graatmager zijn. No kidding. Maar ik zal het nooit zijn.
annorexiaquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wat, kom op de meeste mannen liggen liever op een vrouw met iets meer vlees dan op een zak met botten hoor
Mja, is een soort zieke gedachten in mijn hoofd ofzo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh.... graatmager is bah![]()
Ik ben ook zo geweestEn dat is geen pretje.... ik moest nog kleding uitzoeken bij de kinderafdeling
En toen was ik 18
Blij toe, graatmager is echt niet mooiquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, is een soort zieke gedachten in mijn hoofd ofzo.Echt al jaaaaaren. Ik zou bijna zeggen "helaas" niet sterk genoeg om ook echt af te vallen.
Portugalquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vakantie toch
Waar ga je heen?
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
annorexia
En dit is wat er mis is met modellen, ze worden neergezet als ideaalbeeld
Zit ik ook net te etenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even 2 eitjes in de pan gooien... gekookt
Jij bent ook gewoon een lekker wijf. Seriously.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En het maar raar vinden dat zoveel pubers annorexia hebben![]()
Ik ben blij met hoe ik ben, buikje en al, die komt tenslotte door mijn kinderen, en ik heb nog nooit iemand horen klagen
Dank je, maar kijk jij wel goed naar jezelf?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een lekker wijf. Seriously.
Ja ik was het 2 jaar terug en we rammelen niet alleen die heupbotten gaan echt pijn doen dan, ben blij dat er weer wat aan zitquote:
Neequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met een glas verse jus d'orange erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |