Als dit een volle vrouw is, wil ik dood.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tonen-lingerie.dhtml
Ik zie alleen maar slanke vrouwen
Dus dit is vol
Damn dan ben ik dik
Maar dat is dan een volle vrouw volgens het ADquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef borisz het volgende:
Op dat kapsel na niets mis met het lichaam
Uiteraard altijd mooi weer op mijn verjaardagquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan nazomeren
vanaf dinsdag zon en geen regen meer!!! Tot minimaal 11 sep
WTF die is tegen het magere aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als dit een volle vrouw is, wil ik dood.
[ afbeelding ]
Ik heb al die foto's bekeken er is maar 1 foto tussen van een wat vollere vrouw. Dit is allemaal halfvolquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat is dan een volle vrouw volgens het AD
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard altijd mooi weer op mijn verjaardag
Halfvol? Je ziet haar heupbotten en schouderbotjes erdoorheen dat is magerquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb al die foto's bekeken er is maar 1 foto tussen van een wat vollere vrouw. Dit is allemaal halfvol.
Grieks etenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]En mijn trouwdag
Denk dat we lekker uit eten gaan bij de Griek ofzo
Inderdaad... ik zie geen 1 vollere vrouwquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Halfvol? Je ziet haar heupbotten en schouderbotjes erdoorheen dat is mager
Ik hoop op een leuke uitslag ookquote:
Ach wat, kom op de meeste mannen liggen liever op een vrouw met iets meer vlees dan op een zak met botten hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad... ik zie geen 1 vollere vrouw
Die ene vrouw met dat kleine vetrolletje.... daar teken ik zelfs nog voor
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop op een leuke uitslag ook
Ik wil 2 dingen vieren
En dan toost ik nog een glas water op jou
Ja dat is waarquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wat, kom op de meeste mannen liggen liever op een vrouw met iets meer vlees dan op een zak met botten hoor
Nee joh.... graatmager is bahquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het liefst echt graatmager zijn. No kidding. Maar ik zal het nooit zijn.
annorexiaquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wat, kom op de meeste mannen liggen liever op een vrouw met iets meer vlees dan op een zak met botten hoor
Mja, is een soort zieke gedachten in mijn hoofd ofzo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh.... graatmager is bah![]()
Ik ben ook zo geweestEn dat is geen pretje.... ik moest nog kleding uitzoeken bij de kinderafdeling
En toen was ik 18
Blij toe, graatmager is echt niet mooiquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, is een soort zieke gedachten in mijn hoofd ofzo.Echt al jaaaaaren. Ik zou bijna zeggen "helaas" niet sterk genoeg om ook echt af te vallen.
Portugalquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vakantie toch
Waar ga je heen?
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
annorexia
En dit is wat er mis is met modellen, ze worden neergezet als ideaalbeeld
Zit ik ook net te etenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even 2 eitjes in de pan gooien... gekookt
Jij bent ook gewoon een lekker wijf. Seriously.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
En het maar raar vinden dat zoveel pubers annorexia hebben![]()
Ik ben blij met hoe ik ben, buikje en al, die komt tenslotte door mijn kinderen, en ik heb nog nooit iemand horen klagen
Dank je, maar kijk jij wel goed naar jezelf?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een lekker wijf. Seriously.
Ja ik was het 2 jaar terug en we rammelen niet alleen die heupbotten gaan echt pijn doen dan, ben blij dat er weer wat aan zitquote:
Neequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met een glas verse jus d'orange erbij?
Mijn oma vond mijn foto's van mezelf in mijn "tijdschrift" zo mooi dat ze ook een kopietje mee heeft genomen. Vond ik wel lief. Maar je moet niet teveel van mijn foto's geloven. Ik kan er ook echt op elke foto anders uitzien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je, maar kijk jij wel goed naar jezelf?
Heb je enig idee hoe mooi jouw gezicht is, en je haar?
Serieus die hyves profielfoto van jou![]()
Dan ben je maar een paar kilo te zwaar nou en welke vrouw niet
fucking hellquote:
En dat is wat ik bedoelquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn oma vond mijn foto's van mezelf in mijn "tijdschrift" zo mooi dat ze ook een kopietje mee heeft genomen. Vond ik wel lief. Maar je moet niet teveel van mijn foto's geloven. Ik kan er ook echt op elke foto anders uitzien.
Maar ik moet wel echt afvallen, maar probeer mezelf nu wel gewoon zo te accepteren. En als andere dat niet kunnen zijn ze sowieso te oppervlakkig om met mij om te gaan.
Hoi nieuwequote:
Die 2 linksquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Kally!!!!!!!!!!!!
Leuke mannen bij X Factor UK (rond de 30)
Met tattoo's
http://www.youtube.com/us(...)DA1F61/4/jVsaaDc0fNI
Ik ben een pinguïn en kom uit Antarctica. Na wat omzwervingen (Nieuw Zeeland, Zuid Afrika) ben ik hier terecht gekomen. Zuid Afrika was vooral een pain. Vuvuzela's en Robbeneiland was ook niet tof met die witte haaien.quote:
de vis is voor de poes, net als de meloenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een pinguïn en kom uit Antarctica. Na wat omzwervingen (Nieuw Zeeland, Zuid Afrika) ben ik hier terecht gekomen. Zuid Afrika was vooral een pain. Vuvuzela's en Robbeneiland was ook niet tof met die witte haaien.
Ik hoorde hier van een viswijfje, dus als visliefhebber ben ik eens hier gaan kijken. Ik zie d'r alleen niet.
Weet je Myr er zijn er een heleboel die Yolanthe mooi vinden, ik nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:28 schreef Myraela het volgende:
Photoshop in mijn foto's trouwens ook ftw.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de vis is voor de poes, net als de meloen
Yolanthequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je Myr er zijn er een heleboel die Yolanthe mooi vinden, ik niet![]()
Ik vind haar een draak, ja mooi uiterlijk maar ze mist uitstraling, ze is koud en er is niks maar dan ook niks spontaans aan haar, ze mist warmte.
Ach wat, rijke mannen willen een pop aan hun arm en nemen wel een ander hoer in bedquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
YolantheAls het regent blijkt het een man te zijn, dan spoelt al die make-up er af
Wat houd je over? Een golddigger zondre enig creatief talent. Maar ja ze zal wel uitermate goed in bed zijn, anders vallen al die rijke mannen er niet op.
Nah, niet allemaalquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wat, rijke mannen willen een pop aan hun arm en nemen wel een ander hoer in bed
quote:
hij doet het weer. Het geheugen had even zwaar de hik, maar het werkt allemaal weerquote:
Er zijn altijd uitzonderingen maar dan lopen ze ook niet met een pop aan hun arm, maar met een vrouwquote:
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Yolanthe wel leuk
Ze is in ieder geval super aardig
Niets mis meequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen maar dan lopen ze ook niet met een pop aan hun arm, maar met een vrouw
33 graden gisterenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow lekker![]()
Hoelang? 1 of 2 weekjes?
Is het daar ook nog lekker warm?
Huh? Zwaar de hik?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij doet het weer. Het geheugen had even zwaar de hik, maar het werkt allemaal weer
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
33 graden gisteren! Twee of drie weken ga ik daar heen.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mag ik mee?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als het naar je toekomt zou ik het niet meer etenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
Pff, ik lig nog steeds in bedna te denken over mijn ontbijt. Hopend dat het naar me toe komt
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het naar je toekomt zou ik het niet meer eten
Ik dacht zelf meer aan telekinesequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het naar je toekomt zou ik het niet meer eten
quote:
Ik denk dat ik iets dichterbij de koelkast moet gaan staan. Die muffin kan de bocht in de gang niet makenquote:
Van...?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kreeg vanochtend een ontbijt op bed
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets dichterbij de koelkast moet gaan staan. Die muffin kan de bocht in de gang niet maken
Whehehe ik zie het helemaal voor mequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets dichterbij de koelkast moet gaan staan. Die muffin kan de bocht in de gang niet maken
fantasiequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe ik zie het helemaal voor me
At last klinkt ook niet slecht, lekkere hese stemquote:
KATIEquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
At last klinkt ook niet slecht, lekkere hese stem
Goedemorgenquote:
* -Miauw-ligt ook nog zonder tvquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef iBenny het volgende:
Het is vandaag zo'n typische zondag. Ik lig nog in bed en bedacht me net dat ik Telekids mis, voor liggend in bed.
*Werkt eraanquote:
ze raakte mequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
At last klinkt ook niet slecht, lekkere hese stem
Hahaha, cutequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*Werkt eraan
Was weer een heel verhaal, uiteindelijk haar nog tegengekomen aan het einde van haar vertrekdag![]()
Maar toen liep ze met haar familie voorbij![]()
Halfuurtje later vertrokken ze.
Die dag ervoor vaak langsgelopen maar toen waren ze er niet.
Dus haar weer niet gesproken, ik denk dat als ze op Hyves online is ik even een gesprek aanga.
Kreeg namelijk wel een mooie glimlach terug![]()
Ik heb het verhaal trouwens op mijn iPod staan maar moet het nog uittypen
Had vannacht wel over haar gedroomt![]()
Help me!![]()
Ik vind haar heel erg leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze raakte me
Ze is geen toptalent maar wel adorable
Dat is beter dan dromen over Yolanthe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
Had vannacht wel over haar gedroomt![]()
Help me!![]()
Waarom, als ze online is kan ik toch ook live tegen haar chatten ipv krabbels?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, cuteje hebt haar wel toegevoegd op Hyves? Dan kun je haar beter een privébericht sturen
Super!quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het zijn niet veel pagina's geworden. Maar het laat iig een stijl zien hoop ik dan maar.
Ik zal het even allemaal in 1 afbeelding gooien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Super!Kan ik het ergens online bewonderen?
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom, als ze online is kan ik toch ook live tegen haar chatten ipv krabbels?
Mooi zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het zijn niet veel pagina's geworden. Maar het laat iig een stijl zien hoop ik dan maar.
Leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het even allemaal in 1 afbeelding gooien.
Ik welquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik er snel uit ga
Hoiiiiiiiquote:
Wouterquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Oh leuk gedaan MyrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je hebt het ook al ingeleverd?With the stars as her umbrella
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, daarvoor ga ik morgenochtend weer naar Rotterdam.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk gedaan Myr![]()
![]()
![]()
Je hebt het ook al ingeleverd?
en wanneer krijg je dan de uitslag?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ga ik morgenochtend weer naar Rotterdam.
Nou het is het wel waardquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ga ik morgenochtend weer naar Rotterdam.
Over 2/3 weken ongeveer. Perfecte timing wel, want rond die tijd verhuis ik ook naar Rotterdam. Scheelt toch elke dag 2 uur aan reistijd. van 1.5 uur heen en 1.5 uur terug, naar een half uurtje reizen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wanneer krijg je dan de uitslag?
Spannend dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over 2/3 weken ongeveer. Perfecte timing wel, want rond die tijd verhuis ik ook naar Rotterdam. Scheelt toch elke dag 2 uur aan reistijd. van 1.5 uur heen en 1.5 uur terug, naar een half uurtje reizen.
Nee, ik heb het huis wat schoongemaakt.quote:
Nu niets. Dit is voor de intake op het grafisch lyceum.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef pgrferrari het volgende:
@Myr welke opleiding doe je?
En is het in Indesign gemaakt?
Ik ga zo de hond uitlaten en dan ga ik even in bad ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, gisteren ookal.Ik zat gewoon met een sjaaltje om. Nu lig ik nog onder de dekens.
Ja, nou ja nu lig ik nog steeds in bedquote:
Ik zou die laatste volgorde doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo de hond uitlaten en dan ga ik even in bad ofzo![]()
Of eerst de hond uitlaten, dan de slaapkamer verbouwen en dan in bad
Daar heb ik geen zin in vandaag... gister nog gedaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb het huis wat schoongemaakt.
quote:
Ok, succes zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu niets. Dit is voor de intake op het grafisch lyceum.
En nee, dit is nog photoshop helaas.
Voor dit soort dingen gebruik ik altijd Quark Xpressquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu niets. Dit is voor de intake op het grafisch lyceum.
En nee, dit is nog photoshop helaas.
En de vloerverwarming mag nog niet aan.... pas woensdag, want dan lig het er 6 weken inquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, nou ja nu lig ik nog steeds in bedmaar ik had het gisteren wel koud ja. 18 graden
Ja dat lijkt mij ook beterquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou die laatste volgorde doen.
Mja, de eisen schijnen wel hoog te zijn, ik hoop dat het goed genoeg is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, succes zou ik zeggen.
Ze stellen daar wel hoge eisen![]()
Maar normaal maak je zoiets toch wel in Indesign?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen gebruik ik altijd Quark Xpress
Heb je een groot portfolio?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, de eisen schijnen wel hoog te zijn, ik hoop dat het goed genoeg is.
Ja, meestal wel. Maar ik kan nog niet goed overweg met InDesign.
Dit dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Snobzolang ik het maar fijn vind werken.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja, ik doe ook alles op mijn laptop![]()
Dit dus.
Ik schijn ook gek te zijn omdat ik liever op mijn laptopje werk dan op mijn iMac.
Wij hebben een klein mandje voor de kat en een grote mand voor de hond. Hebben we het kattenmandje op de plek van de hondenmand gezet en tegen de hond zo "MAND!" gezegd. Gaat die voor dat kleine mandje staan zo van "Hier pas ik toch niet in.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker logisch
[ afbeelding ]
Mijn kat ligt in de hondemand, en mijn hond ligt ernaast
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker logisch
[ afbeelding ]
Mijn kat ligt in de hondemand, en mijn hond ligt ernaast
Hehehe hondenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben een klein mandje voor de kat en een grote mand voor de hond. Hebben we het kattenmandje op de plek van de hondenmand gezet en tegen de hond zo "MAND!" gezegd. Gaat die voor dat kleine mandje staan zo van "Hier pas ik toch niet in."
Ehmquote:
Magquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehmik heb inmiddels de douche gevonden, daar gedaan wat ik moest doen en nu lig ik weer in bed
![]()
Nog een beetje gaar
haha ik vrees de rest van de zondagquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag![]()
Mijn ogen staan ook nog niet op vandaag.
De pijn is wel voorbij (op net voor het slapen na, dan ga ik dus ook slapen), de wond is duidelijk herstellende, de voet is nog wel dikker dan de andere en er is nog een lichte rode zone op de bovenkant van de voorvoet. Het heeft me niet gehinderd gisteren langs het voetbalveld, dus dat is wel fijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha ik vrees de rest van de zondag![]()
Hoe is het met je voet? Wel een lekker weekend gehad tot nu toe?
Ah, dat is goed nieuwsquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De pijn is wel voorbij (op net voor het slapen na, dan ga ik dus ook slapen), de wond is duidelijk herstellende, de voet is nog wel dikker dan de andere en er is nog een lichte rode zone op de bovenkant van de voorvoet. Het heeft me niet gehinderd gisteren langs het voetbalveld, dus dat is wel fijn.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, al ben ik nog niet geheel overtuigd en blij dat ik dinsdag een afspraak heb.
Hey poesjequote:
quote:
Nee, serieus hoor. Gegil, gekrijs, gestommel. Ik heb het eerlijk gezegd opgegevenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De bruiloft was geweldig
Supergezellig en oh zo romantisch
![]()
Mijn zwager is banketbakker en heeft zelf de huwelijkstaart gemaakt![]()
Het enige jammer is dat we midden in een kettingbotsing zaten toen we naar de receptie reden en nu heb ik hoofdpijn en pijn in mijn nek
Nee, mijn broertje kwam aan met een behoorlijke vaart o.i.d. en tikte toen een auto aan, die schoof door naar voren, etc. etc. Auto van mijn broertje in puin (nou ja voorkant eraf en motorkap omgekruld) en die van ons alleen maar krassen goddank.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]hoe komt ? door slecht weer ? vee lschade ?
Dat is wel de kers/slagroom op de taart zeg, als banketbakker.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn zwager is banketbakker en heeft zelf de huwelijkstaart gemaakt![]()
ok valt mee dus gelukkigquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, mijn broertje kwam aan met een behoorlijke vaart o.i.d. en tikte toen een auto aan, die schoof door naar voren, etc. etc. Auto van mijn broertje in puin (nou ja voorkant eraf en motorkap omgekruld) en die van ons alleen maar krassen goddank.
Ja, komt wel goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een domper zeg, die botsing. Hou jezelf nu goed in de gaten Miauw.
Ja echtquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel de kers/slagroom op de taart zeg, als banketbakker.
Gelukkigquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, komt wel goedEr kwam een ambulance bij maar alles zit nog waar het hoort te zitten gelukkig. Zijn waarschijnlijk alleen spieren die nu pijn doen.
Klinkt lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echtHij heeft alle hapjes zelfgemaakt en zelfs de bonbons die we kregen toen we weggingen
Ik heb net de laatste bonbons opgegeten en nu moet ik echt naar de AHquote:
Hmm een bandje, wel een leukequote:Op zondag 29 augustus 2010 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ze nog speciale huwelijksmuziek of iets dergelijks?
Zo hoort het.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm een bandje, wel een leukepijn in mijn voeten van het dansen
Oh wat vreemd ik las juist gisteren in de krant dat het een tijdje weg zou zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Maar even niet naar duitsland. Het ligt er volgende week ook nog wel hoor ik net. In het zonnetje dan wel.
Ja dat is over een maandjequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh wat vreemd ik las juist gisteren in de krant dat het een tijdje weg zou zijn!
vanaf dinsdag 2 weken lang zon en geen regenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh wat vreemd ik las juist gisteren in de krant dat het een tijdje weg zou zijn!
Ziet er tof uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wraps- tonijn, kappertjes, creme fraiche, lenteui en zout en peperquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Het avondeten met dus van de Appie komen?
Klinkt toch als moeite doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wraps- tonijn, kappertjes, creme fraiche, lenteui en zout en peper
Haha lantwie?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt toch als moeite doen.
Lenteui, ik dacht eerst aan iets Frans.
Hallo Miauwquote:
daarom.. maar mijn moeder maakte me wakkeer verdomme.. anders had ik nog geslapenn nuquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is nu zondag... dan kan het
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie nog wat verheffends te melden op deze grijze middag?
Ja, heerlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Miauw
Lekker van het weekend aan het genieten ?
Neequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie nog wat verheffends te melden op deze grijze middag?
ze is wel beter geworden... ze zingt If I Were A Boy, en niet eens met zo'n fragiel stemmetje, echt een vol geluid, lekker krachtig!quote:
Ja superquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze is wel beter geworden... ze zingt If I Were A Boy, en niet eens met zo'n fragiel stemmetje, echt een vol geluid, lekker krachtig!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
Zet mij maar in het lijstje misschien...
Ben dan vrij en als ik zo kijk komen er toch wel wat bekende namen.
dat wel, maar wat een lekker wijfquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
Oh die uitspraak van Danielle is nog steeds bad
Hji heeft zich helemaal laten gaan sinds hij een kind heeft. Hij laat zich lekker verslonzenquote:
Nee, ze is echt vreselijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ben ik de enige die Glennis Grace verschrikkelijk vind?
En ik Nikki? tijdens idols was ze cute, maar ditquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind haar nog steeds leuk! Ondanks kapselquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En ik Nikki? tijdens idols was ze cute, maar dit
Goffer... gemistquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, Danielle er ook nog even achteraan!![]()
Nederland 1 Bennie!
Ohw, die ken ik alquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
het 'Because I'm a Girl' concert. Is al van een tijdje terug
Altijd al geweest. Maar ja, ze heeft zich goed ingelikt bij bekende mensen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind haar nogal overdreven, fake ook
Wilde er graag naar toe maar was op vakantiequote:
Glennisquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
Net als Edsiliaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Maar ja, ze heeft zich goed ingelikt bij bekende mensen.
Joahquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:36 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie gisteren "My name is" gezien?
ze zingt wel goed.. maar ze ziet er tegenwoordig zo ordinair uit(zeker wat ze nu aan heeft plus kapsel)quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wilde er graag naar toe maar was op vakantie![]()
Oh, Patrique, ik vind Nikki(e) echt wel goed hoor!
Neequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:36 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie gisteren "My name is" gezien?
Ik vind het kapsel zelf wel leuk, maar die kleur is wel erg ehm ja platinaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze zingt wel goed.. maar ze ziet er tegenwoordig zo ordinair uit(zeker wat ze nu aan heeft plus kapsel)
Neuhj, eigenlijk nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Hebben jullie dat niet, dat er te veel talenjachten op tv zijn? Ik ga toch maar wel The Voice kijken maar al die andere dingen
Vreselijk gewoonquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze zingt wel goed.. maar ze ziet er tegenwoordig zo ordinair uit(zeker wat ze nu aan heeft plus kapsel)
Serieus, ik vond lana wel heel goed, dat meisje dat lady gaga deed. Maar wat mij echt opviel was dat de kleding in de "halve finale" heel slecht gemaakt was. Zag er echt goedkoop uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah
Ging een beetje erg snel allemaal
datteemquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het kapsel zelf wel leuk, maar die kleur is wel erg ehm ja platina
Ik vond dat de 2 die door zijn, verdiend door zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, ik vond lana wel heel goed, dat meisje dat lady gaga deed. Maar wat mij echt opviel was dat de kleding in de "halve finale" heel slecht gemaakt was. Zag er echt goedkoop uit.
Ik ga ook de herhaling kijken denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond dat de 2 die door zijn, verdiend door zijn
Je moet dat blonde meisje dat door is echt zien. Ze is echt goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Die eerste jongen die gaga doet..
echte gay!
Ik kijk soms wel eens voor de grap op het sterren.nl digitale kanaal, maar dat is gewoon soms om te jankenquote:
beter doe je het andersom... MNI is geen fuck aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga zo MNI terug kijken, en dan XFA UK!
Haha ja erg hè. Ik weet sinds een week of drie pas wie Jordy van Loon is. Op de een of andere manier heb ik dat toverbalgezeik helemaal nooit gehoord of gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk soms wel eens voor de grap op het sterren.nl digitale kanaal, maar dat is gewoon soms om te janken
Ik vind het wel humor dat er een markt blijkt te zijn voor de troep.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk soms wel eens voor de grap op het sterren.nl digitale kanaal, maar dat is gewoon soms om te janken
Vreselijk, zij dan, niet het barenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die gaat zelfs zo ver dat ze baart.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga proberen CREA te zijn weer
Poging 111 om weer te gaan Paint SHop Pro-en
Ik vind dat razend knap.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja erg hè. Ik weet sinds een week of drie pas wie Jordy van Loon is. Op de een of andere manier heb ik dat toverbalgezeik helemaal nooit gehoord of gezien
Dat mensen daar naar luisteren,oke... maar het ook echt goed vinden? ik snap dat gewoon nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor dat er een markt blijkt te zijn voor de troep.
Toverbal nog nooit gehoord?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja erg hè. Ik weet sinds een week of drie pas wie Jordy van Loon is. Op de een of andere manier heb ik dat toverbalgezeik helemaal nooit gehoord of gezien
Ik leef niet onder een steen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toverbal nog nooit gehoord?
Ik vind het knap
Hij verpestte SR in 2008.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar goed, die hebben vast een andere bouw van het gehoor. Kan goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat mensen daar naar luisteren,oke... maar het ook echt goed vinden? ik snap dat gewoon niet
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar goed, die hebben vast een andere bouw van het gehoor. Kan goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |