ik denk dat het is om je eigen onzekerheid over de boutfoto in te dekkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Guilty
[ afbeelding ]
Maar ik zeg het meer om de menskes voor te zijn
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het is om je eigen onzekerheid over de boutfoto in te dekken
dat begrijp ik nog wel. Daarom zet ik ook geen foto's online waar ik me onzeker over voel. Waarom voelen sommigen die urge dan wel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:18 schreef Lamon. het volgende:
Bijna alle mensen zijn onzeker over hun uiterlijk...
Hoe zou dat toch komen?
[ afbeelding ]
Omdat dat hun beste foto's zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat begrijp ik nog wel. Daarom zet ik ook geen foto's online waar ik me onzeker over voel. Waarom voelen sommigen die urge dan wel?
ooh het is jouw fotoquote:
Dat zijn meestal dezelfde mensen die hun hele leven op foto proberen vast te leggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat begrijp ik nog wel. Daarom zet ik ook geen foto's online waar ik me onzeker over voel. Waarom voelen sommigen die urge dan wel?
Om bevestiging te zoeken dat ze er wel goed uitzien. Daarom ook de excuses, om nog even te benadrukken dat ze in het echt mooier zijn....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je er meteen vanuit dat iemand onzeker is. In mijn voorbeeld: ik vond het eigenlijk gewoon grappigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij slaat de spijker op z'n kop!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:23 schreef Gochme het volgende:
Zegt een wijfke ook altijd als ze een foto naar me pingt. 'Let niet op m'n gele tanden'. Gadverdamme, als je niks zei had ik het niet eens gemerkt vies mens.
ik reageerde dan ook op een ander soort stellingquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dan ga je er meteen vanuit dat iemand onzeker is. In mijn voorbeeld: ik vond het eigenlijk gewoon grappig...als het me echt zou interesseren dan zou ik de foto niet posten. En nee, ik verwacht ook geen reactie als "ach, zo'n rommel is het toch niet?". Want dat is het wel
Wat wel raar is als mensen een spic en span-huis hebben, nog ruikend naar de allesreiniger, en dat iemand dán zegt: "Let niet op de rommel hoor!" -->
En als ik het wel zou merken dan was ze in elk geval niet zo hopeloos en onzeker op me overgekomen en was ik niet afgeknapt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij slaat de spijker op z'n kop!
Ik zou jou best hard willen doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dan ga je er meteen vanuit dat iemand onzeker is. In mijn voorbeeld: ik vond het eigenlijk gewoon grappig...als het me echt zou interesseren dan zou ik de foto niet posten. En nee, ik verwacht ook geen reactie als "ach, zo'n rommel is het toch niet?". Want dat is het wel
Wat wel raar is als mensen een spic en span-huis hebben, nog ruikend naar de allesreiniger, en dat iemand dán zegt: "Let niet op de rommel hoor!" -->
nu moet ik denken aan dat liedje: Meisje, je bent zo lelijk als de nacht, je tanden zijn zo geel als een kanarievachtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:40 schreef Gochme het volgende:
[..]
En als ik het wel zou merken dan was ze in elk geval niet zo hopeloos en onzeker op me overgekomen en was ik niet afgeknapt.
Eigenlijk heb je hier een heel goed punt, wat ook ten grondslag ligt aan het enorm annorexia probleem. Er wordt met make-up en photoshop een ideaalbeeld geschapen dat niet bestaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:18 schreef Lamon. het volgende:
Bijna alle mensen zijn onzeker over hun uiterlijk...
Hoe zou dat toch komen?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |