En er wordt op gefixeerd, bushokjes staan er vol mee, dus als een wat dikker meisje op de bus zit te wachten krijgt ze dat iedere dag voor haar porm, dus bevestiging zoeken, of compleet gefrustreerd raken zijn de resultaten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je hier een heel goed punt, wat ook ten grondslag ligt aan het enorm annorexia probleem. Er wordt met make-up en photoshop een ideaalbeeld geschapen dat niet bestaat.
Ach, er wordt hoe dan ook erop gefixeerd. Gebeurt dat niet in je pubertijd d.m.v. reclame, mode, artiesten zoals spermafrodiet GaGa..dan gebeurt het wel op latere leeftijd. Knappe mensen hebben met alles meer succes en als minder goeduitziende dame leg je het sowieso af om de promotie die lonkt, die leuke man etcetera.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En er wordt op gefixeerd, bushokjes staan er vol mee, dus als een wat dikker meisje op de bus zit te wachten krijgt ze dat iedere dag voor haar porm, dus bevestiging zoeken, of compleet gefrustreerd raken zijn de resultaten.
Ik heb ooit een mailtje gestuurd naar Dove, omdat ik deze reclame enorm waardeerde in zijn eenvoudigheid:
Uiteraard, want de wereld is niet eerlijk, maar accepteren is beter dan frustratie en compensatie op verkeerde manieren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, er wordt hoe dan ook erop gefixeerd. Gebeurt dat niet in je pubertijd d.m.v. reclame, mode, artiesten zoals spermafrodiet GaGa..dan gebeurt het wel op latere leeftijd. Knappe mensen hebben met alles meer succes en als minder goeduitziende dame leg je het sowieso af om de promotie die lonkt, die leuke man etcetera.
Dat is de onzekerheid van de lelijke mens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie het veel te vaak op fok. Mensen plaatsen een foto en zetten er dan bij: "Let niet op mijn brakke hoofd / vettige spiegel / rommelige kamer / scheve neus / demente oma / <insert willekeurig gebrek op foto>.
Dit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:09 schreef nattermann het volgende:
Ik begrijp niet waarom je überhaupt foto's van jezelf op FOK! zet. Als je elkaar wil zien, ga je toch naar Hyves of Facebook ofzo
Och, een dame wordt al onzeker over haar figuur wanneer zij naast een slanke vaas staat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En er wordt op gefixeerd, bushokjes staan er vol mee, dus als een wat dikker meisje op de bus zit te wachten krijgt ze dat iedere dag voor haar porm, dus bevestiging zoeken, of compleet gefrustreerd raken zijn de resultaten.
Ik heb ooit een mailtje gestuurd naar Dove, omdat ik deze reclame enorm waardeerde in zijn eenvoudigheid:
Misschien bedoelen ze okselhaar of schaamhaar?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:21 schreef FL_Freak het volgende:
Of van die vrouwen waarvan je vraagt of de cam aan mag en zeggen dat hun haar er niet uit ziet. Doen ze de webcam aan, hebben ze prachtig haar
Dat behoor je dan ook eraf te scheren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:29 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze okselhaar of schaamhaar?
Of te harsenquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat behoor je dan ook eraf te scheren.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef Drinky het volgende:
Even testen:
Denk niet aan je moeder die seks heeft met jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |