Maar het gaat straks weer zo snel dat men dat niet door heeft en er weer meerdere topics geopend worden waardoor de mods hier gaan zeuren dat we niks kunnen en dat ze niet blij zijn met deze scquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef Hyundai het volgende:
Degene met de LaPo is niet echt praktisch. We moeten één iemand hebben die het zsm doet, en ik ben het niet vanavond
Zal ik trouwens even een modernere kaart maken?
Ga je gang met de bingokaart, ik had hem toen snel gemaaktquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef Hyundai het volgende:
Degene met de LaPo is niet echt praktisch. We moeten één iemand hebben die het zsm doet, en ik ben het niet vanavond
Ik doe het, als het magquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar het gaat straks weer zo snel dat men dat niet door heeft en er weer meerdere topics geopend worden waardoor de mods hier gaan zeuren dat we niks kunnen en dat ze niet blij zijn met deze sc
BEGINT DAT WAAR HEEL NEDERLAND AL MAANDEN OP WACHT?quote:
Ooow nee!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Battlefan het volgende:
[..]
BEGINT DAT WAAR HEEL NEDERLAND AL MAANDEN OP WACHT?
Hier word ik niet vrolijk vanquote:
Graagquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef Hyundai het volgende:
Ik open niet de nacht-scquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Prima, als je ze dan ook allemaal opent.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Battlefan het volgende:
[..]
BEGINT DAT WAAR HEEL NEDERLAND AL MAANDEN OP WACHT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |