OK, de afbeelding was tamelijk klein, maar het is Peter Groot Kormelink.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:56 schreef Burnett het volgende:
klein hormelink..., of zo iets...
Die zangert van Splitsing
Het homoverhaal ken ik ook niet, maar de naam Frans Bakker spreekt natuurlijk boekdelen. In potentie een van de beste Nederpopgroepen ooit.quote:
En dat is pas echt een homo, zit nu zo'n 2 jaar 'te wachten' op z'n bevestigende berichtje dat 'ie eindelijk de toegezegde filmpjes voor onze whisky vereniging gaat maken. En dat terwijl meneer zelf ook lid is...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet toegeven dat ik bij de naam Frans Bakker eerst denk aan
[ afbeelding ]
quote:(February 22, 1945 – February 12, 2000) was an American pop singer. Born in North Wilkesboro, North Carolina, he began singing as an undergraduate at the University of North Carolina at Chapel Hill in the early 1960s. He was a member of two music groups — The Virginians and, later, The Good Earth — and was then known as Bill Swofford.
's clean-cut good looks and soaring baritone were the perfect vehicle for his July 1969 single "Good Morning Starshine", from the pop/rock musical Hair, which reached #3 on the Billboard Hot 100 chart. It sold over one million copies, and was awarded a gold disc by the R.I.A.A. in August 1969
Ik ken de door NBDBD bedoelde 'gladdere' versie van 'Good Morning Starshine' wel, maar dat is niet de versie die op de soundtrack van Hair staat...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Hiervoor zou ik de Hair-LP onder het stof vandaan moeten toveren, ben ik bang......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |