quote:began playing piano at the age of three and violin at five.
She was particularly famous in the United Kingdom throughout her childhood making regular appearances on television (for example on Blue Peter) mostly involving classical music and conservative style. According to Guinness World Records, she is the youngest soloist to record both the Beethoven and Tchaikovsky violin concertos, a feat she accomplished at the age of thirteen.[1] During this time she attended the Francis Holland School in central London.
nou die dus dan, 陳美quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:24 schreef friekin_ het volgende:
Ik ken maar 1 andere bekende violiste, dus gokje. Vanessa Mae?
Hoe heet dit aangename groepje dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
nou die dus dan, 陳美
friekin_+1
Die heb ik in Las Vegas het Led Zeppelin repertoire zien/horen spelen tijdens een prive feestje dat in ons hotel gehouden werd. Ik ben toen naar binnen gesneakt en even blijven hangen, nadat ik de klanken van 'Kashmir' hoorde. Een lust voor het oor en het oog...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoe heet dit aangename groepje dan?
[ afbeelding ]
Ja. Een leluke zat er niet bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik Las Vegas het Led Zeppelin repertoire zien/horen spelen tijdens een prive feestje dat in ons hotel gehouden werd. Ik ben toen naar binnen gesneakt en even blijven hangen, nadat ik de klanken van 'Kashmir' hoorde. een lust voor het oor en het oog...
Het zal maar aan je strijkstok blijven hangen...quote:
Pink_Floyd +1quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:55 schreef Pink_Floyd het volgende:
DAAU? oftewel Die Anarchistische Abend Unterhaltung
En ja dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef Grobbel het volgende:
Ik zou de band zomaar kunnen kennen, maar niet van zo'n foto...
Wat van wie?quote:Your head come on is dead and gone it might as well be said so long
It's![]()
a brain decoder and can I wait for my decoder
Get off get up you son of pop the light below is bright on top
It's![]()
a smile decoder and can I get yeah what I ordered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |